Gå til innhold

Ville du bodd i et middelalderslott ?

Anbefalte innlegg

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Altså et slott som dette

medieval-english-castles.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Om jeg fikk gratis strøm, en vaktmester eller fem og en hær av vaskehjelper med på kjøpet, ja takk.

• Liker 6
Skrevet

Jaaaaa :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja veldig gjerne! 😀

Anonymous poster hash: e2d4b...7bc

Gjest minge
Skrevet

Altså et slott som dette

medieval-english-castles.jpg

Oh yes! Trenger ikke betenkningstid engang. Selger du ditt Jean Valjean? ;)

Om jeg fikk gratis strøm, en vaktmester eller fem og en hær av vaskehjelper med på kjøpet, ja takk.

Spørs litt med strøm i det hele tatt :lol:

Med mindre Jean Valjean mener middelalderfasade, men med nyere fasiliteter inne.

Men jeg hadde takket ja til begge scenarioer, både med og uten nyere fasiliteter. Sistnevnte hadde vært en utfordring jeg lett hadde takket ja til for å kunne kalle dette for mitt hjem!

Selvsagt mest comfy sånn det er på slottshotellene rundt om - da får man det beste fra to verdener, oh yes :danse:

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Med mindre Jean Valjean mener middelalderfasade, men med nyere fasiliteter inne.

Jeg mener selvsagt et middelalderslott hvor man har nyere fasiliteter inne.

Skrevet

Så lenge det ikke trekker, og jeg har en stab som kan ta seg av alt som trengs av vedlikehold, så hadde jeg flyttet på dagen. Det finnes ingenting vakrere.

Gjest minge
Skrevet

Jeg mener selvsagt et middelalderslott hvor man har nyere fasiliteter inne.

:tommelopp: Meen: Det var jo egentlig ingen selvfølge at du mente det i.o.m at det ble bygget i 1385 etter hva jeg kan se. Ser også ut som om tiden har stått stille her. Så det står nok som det gjorde mer eller mindre, men helt topp at det i tenkt scenario er med nyere fasiliteter, skål for det! :kristin:

Gjest Jean Valjean
Skrevet

:tommelopp: Meen: Det var jo egentlig ingen selvfølge at du mente det i.o.m at det ble bygget i 1385 etter hva jeg kan se. Ser også ut som om tiden har stått stille her. Så det står nok som det gjorde mer eller mindre, men helt topp at det i tenkt scenario er med nyere fasiliteter, skål for det! :kristin:

Det ble bygget i 1385. Viste du det eller bare skrev du et tilfeldig års tall ?

Skrevet

Med nyere fasiliteter og folk som kan hjelpe med renhold - lett! :D

Gjest Vampen
Skrevet

Oh yes! Trenger ikke betenkningstid engang. Selger du ditt Jean Valjean? ;)

Men jeg hadde takket ja til begge scenarioer, både med og uten nyere fasiliteter. Sistnevnte hadde vært en utfordring jeg lett hadde takket ja til for å kunne kalle dette for mitt hjem!

Selvsagt mest comfy sånn det er på slottshotellene rundt om - da får man det beste fra to verdener, oh yes :danse:

Joda, men jeg ville fortsatt ikke ha hatt jobben med å holde det støvfritt alene. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nei slike bygg burde rives.

Anonymous poster hash: c053a...ca3
Gjest Hofmann
Skrevet

Er det tilgjengelig internet der? Må jeg rydde selv? Noen nærliggende døgnåpne butikker som helst kjører ut?

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe moderne ting akkurat i det slottet.

Nå var det slottet bare et eksmpel. Det slottet du hadde bodd i ville hatt internet, strøm. alt det man har i et vanlig hus.

Gjest Hofmann
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe moderne ting akkurat i det slottet.

Nå var det slottet bare et eksmpel. Det slottet du hadde bodd i ville hatt internet, strøm. alt det man har i et vanlig hus.

Seff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...