Elinori Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 om hva motparten er på utkikk etter? Hva er det godt for? Syns det er direkte turnoff jeg. Kan man ikke bare møtes og se an hvilke signaler man får? Hvordan kan man egentlig vite på forhånd om hva man vil med den og den personen? Synes det er meget merkelig.... eller så er jeg en meget sær person.. Lenge leve singellivet
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Ja, tror du er litt sær hvis du reagerer på det Er bare en vanlig ting å spør om, kanskje litt fantasiløst. Anonymous poster hash: 5ad7a...1a9 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Jeg vil ikke si det er så rart å spørre om, når det er så mange på nettdatingsidene som kun er ute etter ett ligg. Spør man, så kan det jo hende man får et ærlig svar. Og er man selv ute etter noe mer, så er det jo greit å få silet disse vekk fort. Anonymous poster hash: 54610...4ee 1
Elinori Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2015 Men man merker jo gjerne det på praten uansett? Altså de som faktisk kun er ute etter uforpliktendes sex driter seg jo ut rimelig kjapt. Og at noen sier de er ute etter noe seriøst, gir meg jo ingenting siden den personen ikke kjenner meg og vice versa. Det skaper bare unødvendig press
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Press? Av et spørsmål? Javel, men da er du sær. Jeg synes et sånt spørsmål er helt greit. Og gjør ikke han jeg spør,og freaker ut over noe sånt, ja da er ikke han for meg uansett.Anonymous poster hash: 54610...4ee 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Men man merker jo gjerne det på praten uansett? Altså de som faktisk kun er ute etter uforpliktendes sex driter seg jo ut rimelig kjapt. Og at noen sier de er ute etter noe seriøst, gir meg jo ingenting siden den personen ikke kjenner meg og vice versa. Det skaper bare unødvendig press Det er fordi de er ute etter noe seriøst sånn generelt, ikke deg i første omgang. Men du kan jo si at du liker å ta en dag om gangen. Hvordan er det de som er ute etter uforpliktende sex driter seg ut? Vil gjerne vite, for her har jeg noe å lære. Anonymous poster hash: 5ad7a...1a9
Elinori Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2015 Det er fordi de er ute etter noe seriøst sånn generelt, ikke deg i første omgang. Men du kan jo si at du liker å ta en dag om gangen. Hvordan er det de som er ute etter uforpliktende sex driter seg ut? Vil gjerne vite, for her har jeg noe å lære. Anonymous poster hash: 5ad7a...1a9 Jeg var borti ett tilfelle der kisen spurte om dette, også selv sa at han var ute etter venner og uforpliktende sex. Og da tenker jeg litt sånn der: javell, så flott for deg da. Gir meg nada. Null komma niks. Hvem melder seg egentlig inn på datingsider for å få venner?! jaja. Så han var jo sannsynligvis ikke ute etter noe seriøst visst man skal tolke det bokstavelig. Visst man ser for seg at han hadde svart forhold også, så vet man jo aldri om de bare forteller det for at de tror det er det du vil høre, eller om det uansett er noe aktuelt. Alle de som "driter seg ut", har peilet innpå sextemaet rimelig fort, og man kan også se det litt på skrivemåten, dersom alt de bryr seg om er overfladiske ting, ikke virker interessert i å vite hvem du er som person osv. Istedetfor å spørre om hva man r på utkikk etter så synes jeg faktisk det da er bedre å møtes relativt kjapt. Kan jo finne ut mye mer av en person ansikt til ansikt, enn gjennom nett. Synes bare det er så rart.. Kan man ikke bare chille litt å bli kjent før man spør om sånne ting?...
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Det er alltid lurt å treffe de ganske raskt, ja. Uker eller måneder med skriving er meningsløst. Anonymous poster hash: 5ad7a...1a9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Enig!!! Jeg vil helst at ting skal foregå så "normalt" som mulig og så likt er vanlig bekjentskap som mulig. Anonymous poster hash: f370d...1bd 1
Elinori Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #10 Skrevet 16. mai 2015 Press? Av et spørsmål? Javel, men da er du sær. Jeg synes et sånt spørsmål er helt greit. Og gjør ikke han jeg spør,og freaker ut over noe sånt, ja da er ikke han for meg uansett.Anonymous poster hash: 54610...4ee Min erfaring er at sånne spørsmål somregel resulterer i "press" ja, gjerne for begge parter. Det blir litt abstrakt for meg, siden jeg ikke kjenner de og ikke vet hva jeg ønsker med vedkommende, og når man da skal fortelle hva man er ute etter før man vet hvordan de er, så har jeg bare en ting å si: lykke til videre. For meg er ikke dette naturlig. Hadde en fremmed person i virkeligheten spurt meg om det samme hadde jeg blitt like forskrekka, om ikke mer. Sånt er mer forbeholdt folk jeg vet jeg har en connection med og som jeg føler meg trygg på.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #11 Skrevet 16. mai 2015 Jeg synes det er helt greit at de spør. Eller min erfaring er egentlig at det er de som er ute etter sex som spør. Anonymous poster hash: b627a...f7a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #12 Skrevet 16. mai 2015 om hva motparten er på utkikk etter? Hva er det godt for? Syns det er direkte turnoff jeg. Kan man ikke bare møtes og se an hvilke signaler man får? Hvordan kan man egentlig vite på forhånd om hva man vil med den og den personen? Synes det er meget merkelig.... eller så er jeg en meget sær person.. Lenge leve singellivet Øøø Hæ? Man spør hva man ser etter generelt, ikke at man der for seg å bli kjæreste med "den og den personen". Tror du ha misforstått spørsmålet helt. Det er et vanlig spørsmål bare for å se hvorfor du er meldt opp på siden in the først place; det er ikke alle som håper eøler ser etter seriøst , svar på et slikt spm er "vet ikke, møte nye folk egentlig pg se hva som skjer", "ute etter noen som passer for meg", "vet ikke ennå", "venner", Osv Osv. Anonymous poster hash: 97121...5d2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #13 Skrevet 16. mai 2015 Min erfaring er at sånne spørsmål somregel resulterer i "press" ja, gjerne for begge parter. Det blir litt abstrakt for meg, siden jeg ikke kjenner de og ikke vet hva jeg ønsker med vedkommende, og når man da skal fortelle hva man er ute etter før man vet hvordan de er, så har jeg bare en ting å si: lykke til videre. For meg er ikke dette naturlig. Hadde en fremmed person i virkeligheten spurt meg om det samme hadde jeg blitt like forskrekka, om ikke mer. Sånt er mer forbeholdt folk jeg vet jeg har en connection med og som jeg føler meg trygg på. De spør vel ikke "hei hva ser du etter med meg da"? Selvfølgelig kan du ikke vite hva du ser etter med den personen før du har møtt han. Igjen; du forstår ikke spørsmålet Anonymous poster hash: 97121...5d2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #14 Skrevet 16. mai 2015 Men man merker jo gjerne det på praten uansett? Altså de som faktisk kun er ute etter uforpliktendes sex driter seg jo ut rimelig kjapt. Og at noen sier de er ute etter noe seriøst, gir meg jo ingenting siden den personen ikke kjenner meg og vice versa. Det skaper bare unødvendig press Hva mener du med "driter seg ut", egentlig? Er det å være interessert i uforpliktende sex en slags karakterbrist? Anonymous poster hash: 25569...d73
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #15 Skrevet 16. mai 2015 Veldig vanlig ting å spørre om, og veldig bra ting også i mine øyne sånn at ikke en av partene føler seg snytt eller lurt. Ganske stor forskjell på å være ute etter sex, eller være ute etter forhold. Jeg foreksempel ville aldri brukt tid på å møte noen som kun var ute etter sex, og det er sikkert mange som også syns det er bortkasta tid å møte noen som konsekvent var ute etter forhold om de selv bare ville ha enkel sex. Anonymous poster hash: ed91e...800 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå