Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Impulskjøpte nettopp en kjole på salg med bar rygg helt ned til livhøyde. Hva pleier dere gjøre med undertøy under sånne kjoler? Styre med sånn folengelsestropp rundt magen, eller bare gå uten BH? Andre løsninger som fungerer i praksis? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Uten BH, i praksis er det einaste løysing.

Skrevet

Jeg bruker faktisk å teipe puppene mine med fotballteip hahaha

AnonymBruker
Skrevet

Går jo an å kjøpe sånn "klebe-BH" som du fester på en pupp av gangen før du fester den i midten. De selger det på Cubus og Lindex vet jeg hvertfall :)

Anonymous poster hash: 97295...961
AnonymBruker
Skrevet

Kjole med bar rygg er ludrete, sorry mækkartney ass.

Anonymous poster hash: 30f74...5ae

Gjest Enhjørning
Skrevet

Man kan bruke sånne cuper som man klistrer på :) Fåes på nelly, lindex osv.. Eller så går jeg ofte uten bh men med sånne "nipplecovers".

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig det? Jeg har selv nettopp fått meg en kjempe fin strand/sommer kjole, som går ned så de dekker knærne, men har altså dyp åpen rygg. Jeg vil gjerne bruke den, men ikke gi folk inntrykk av at jeg er et ludder!

Anonymous poster hash: d5888...406

AnonymBruker
Skrevet

Ei som ikke kan bruke kjole med bar rygg?

Anonymous poster hash: b181c...26d

• Liker 5
Gjest Saxofon
Skrevet

Er det virkelig det? Jeg har selv nettopp fått meg en kjempe fin strand/sommer kjole, som går ned så de dekker knærne, men har altså dyp åpen rygg. Jeg vil gjerne bruke den, men ikke gi folk inntrykk av at jeg er et ludder!

Anonymous poster hash: d5888...406

Nei det er ikke det! Kos deg med kjolen :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ei som ikke kan bruke kjole med bar rygg? Anonymous poster hash: b181c...26d

Hvorfor skulle jeg ikke kunne bruke det? Alle kan vel bruke det om de vil. Jeg syns bare det er litt avkledd på 17.mai særlig om den i tillegg er kort og/eller har utringning. Respektløst å kle seg ludrete på 17.mai. Ludrete kan man kle seg årets 364 andre dager om man vil.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle jeg ikke kunne bruke det? Alle kan vel bruke det om de vil. Jeg syns bare det er litt avkledd på 17.mai særlig om den i tillegg er kort og/eller har utringning. Respektløst å kle seg ludrete på 17.mai. Ludrete kan man kle seg årets 364 andre dager om man vil.

Ikke at jeg er enig med deg at åpen rygg er ludete, men er ikke det litt standardantrekket på 17. mai da bunad eller ludrete, kort, pastell, etc... Det er liksom ofte de to kategoriene på 17. mai...

Anonymous poster hash: a1a8b...b49

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor blander du inn 17. mai i denne tråden? Det er ingen som har nevnt noe om det. Det var ikke i dag jeg skulle bruke den kjolen, jeg bare lurte generelt. :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker faktisk å teipe puppene mine med fotballteip hahaha

Sånn at de blir helt flate?

Selv går jeg enten uten BH (selv om jeg synes det er litt ubehagelig mtp. medmennesker syn på det) eller så har jeg på meg en BH som man bare klistrer på foran. Det sistnevnte er ikke en helt optimal løsning ettersom den kan løsne litt, særlig dersom jeg blir litt klam der (som det er lett å bli når man går med den). Uten BH er desidert beste løsning, og jeg er ganske fornøyd med brystene mine, men som skrevet er jeg litt redd for hva andre måtte tenke.

Anonymous poster hash: 25951...0e3

AnonymBruker
Skrevet

Ro deg ned noen hakk. Det er da ingen som har skrevet at denne kjolen er ment til 17. mai.

Åpen rygg er noe av det mest sexy, men samtidig classy man kan gå med (så lenge man går med det riktig). Dersom du mener dette er ludrete går du med det feil.

• Liker 2
Skrevet

Sånn at de blir helt flate?

Selv går jeg enten uten BH (selv om jeg synes det er litt ubehagelig mtp. medmennesker syn på det) eller så har jeg på meg en BH som man bare klistrer på foran. Det sistnevnte er ikke en helt optimal løsning ettersom den kan løsne litt, særlig dersom jeg blir litt klam der (som det er lett å bli når man går med den). Uten BH er desidert beste løsning, og jeg er ganske fornøyd med brystene mine, men som skrevet er jeg litt redd for hva andre måtte tenke.

Har veldig små pupper uansett :laugh:

Skrevet

Hvordan vasker du de?

I lunket vann i vasken. Har ikke prøvd vaskemaskinen enda ;p

Skrevet

Hvorfor I all verden må du kommentere det? Ts spurte ikke om hva vi synes om kjoler med bar rygg. Men noen klarer bare ikke å dy seg :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...