AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Hei! Jeg har mistet remen på en av MJ-veskene mine og lurer på om en av dere har vært i samme situasjon og hvordan jeg kan gå frem for å få tak i en ny. Vesken er kjøpt i utlandet så kan ikke gå tilbake til butikken:/ tror heller ikke jeg har kvitteringen lengere. Har sjekket ebay men finner bare selve vesken. Takk for råd og innspill Anonymous poster hash: 56f11...c3b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Hva med å finne et belte og få en skomaker til å tilpasse det til skulderrem? Anonymous poster hash: 5a98c...fb3
Gjest crazycatlady Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Kanskje marc jacobs i Oslo selger løse remmer?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Kanskje marc jacobs i Oslo selger løse remmer? Hm kanskje - vet noen om dette er mulig? Anonymous poster hash: 56f11...c3b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Kjenner noen til denne siden?:http://www.mautto.com Vet ikke om de sender til Europa da...hmAnonymous poster hash: 56f11...c3b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Har selv ei ekslusiv designerveske jeg plutselig mistet skruen på ( like før jeg skulle ta t banen, så håndtaket falt samman...) Kjøpte min ny hos ei på ebay, men siden det var ei veldig dyr veske, ba jeg henne sende meg kvitteringen, noe hun og gjorde. Så nå har jeg tatt kontakt med butikken den ble kjøpt på ( for flere år siden ), og håper de kan hjelpe meg. Fikk nylig en hyggelig mail fra dem der de har sendt mailen min videre til riktig department. Vet jo ikke om de kan hjelpe meg, men håper. Jeg har som sagt kvitteringen, så har produkt koden. Tror det er viktig at du iallefall har navnet på veska og evt hvilken sesong den er ifra. Hva med å maile Marc Jacobs direkte? Anonymous poster hash: 8f2d0...c58
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Har selv ei ekslusiv designerveske jeg plutselig mistet skruen på ( like før jeg skulle ta t banen, så håndtaket falt samman...) Kjøpte min ny hos ei på ebay, men siden det var ei veldig dyr veske, ba jeg henne sende meg kvitteringen, noe hun og gjorde. Så nå har jeg tatt kontakt med butikken den ble kjøpt på ( for flere år siden ), og håper de kan hjelpe meg. Fikk nylig en hyggelig mail fra dem der de har sendt mailen min videre til riktig department. Vet jo ikke om de kan hjelpe meg, men håper. Jeg har som sagt kvitteringen, så har produkt koden. Tror det er viktig at du iallefall har navnet på veska og evt hvilken sesong den er ifra. Hva med å maile Marc Jacobs direkte? Anonymous poster hash: 8f2d0...c58 Ja, har tenkt på det men siden jeg ikke finner kvitteringen så nøler jeg litt med å kontakte de :/ altså det er ingen tvil om at den er ekte men fortsatt...Anonymous poster hash: 56f11...c3b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Ja, har tenkt på det men siden jeg ikke finner kvitteringen så nøler jeg litt med å kontakte de :/ altså det er ingen tvil om at den er ekte men fortsatt...Anonymous poster hash: 56f11...c3b Finn ut navnet på veska og evt sesongen den ble produsert, og mail dem. Evt send et bilde av den. Det er jo en av deres varer så de bør jo prøve å hjelpe. Anonymous poster hash: 8f2d0...c58
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Finn ut navnet på veska og evt sesongen den ble produsert, og mail dem. Evt send et bilde av den. Det er jo en av deres varer så de bør jo prøve å hjelpe.Anonymous poster hash: 8f2d0...c58 Ok prøver det takk! Anonymous poster hash: 56f11...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå