Gå til innhold

Folk som fremstiller seg som mer kresne enn de er.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det på KG , men har også en del venninner som gjør det samme. De fremstiller seg som mer kresne på hvem de vil være sammen med og hva de godtar i et et forhold enn hva de egentlig er. Og det er ikke bare litt forskjell, ord og praksis spriker enormt.

Synes også de fremstiller seg som mer attraktive enn hva de faktisk er også. Det går ikke på utseende, men på respons fra menn og personligheten deres.

Det jeg lurer på er om de vet det selv eller om de ikke ser det selv og hva grunnen kan være.

Anonymous poster hash: 9ce0f...f20
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er lettere å si at det er andre det er noe galt med eller at de ikke holder mål, enn å innrømme ovenfor seg selv at de kanskje ikke er den mest attraktive eller beste jenta der ute.

Anonymous poster hash: 95952...0d3
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mangel på selvinnsikt kansje?

Anonymous poster hash: 4b443...f51
Skrevet

Jeg tror at de fleste mennesker "tror" at de vil ha visse ting, men så ender de opp med noe annet. Jeg trodde aldri i verden at jeg skulle bli sammen med en datanerd, for eksempel. Likevel viste det seg å bli min store kjærlighet. Og det fungerer fint, noe jeg ikke trodde i utgangspunktet.

AnonymBruker
Skrevet

Ser det på KG , men har også en del venninner som gjør det samme. De fremstiller seg som mer kresne på hvem de vil være sammen med og hva de godtar i et et forhold enn hva de egentlig er. Og det er ikke bare litt forskjell, ord og praksis spriker enormt.

Synes også de fremstiller seg som mer attraktive enn hva de faktisk er også. Det går ikke på utseende, men på respons fra menn og personligheten deres.

Det jeg lurer på er om de vet det selv eller om de ikke ser det selv og hva grunnen kan være.

Mye småkvaspe og halv feite jenter lider mye av dette.

Anonymous poster hash: f63bb...e26

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Hvordan vet du at de fremstiller seg som mer kresne enn de er?

Anonymous poster hash: 00b3c...be7
Gjest Mythic
Skrevet (endret)

Mye småkvaspe og halv feite jenter lider mye av dette.

Anonymous poster hash: f63bb...e26

Feil tråd! Ooops

Endret av Mythic
Gjest Lille-pus
Skrevet

"De fremstiller seg som mer kresne på hvem de vil være sammen med"?

Kjære.... kjenner du deres innerste psyke bedre enn de gjør selv? - eller er det slik at du tolker og forstår det du mener de gir uttrykk for annerledes enn det de selv uttrykker?

Husk det er slik at mennesker tror de aldri kan fungere sammen med andre som er slik eller sånn, - inntil de finner ut at det er flere og dypere lag i et menneske enn bare hårfarve, nettoinntekt og høyde over havet.

"De fremstiller seg selv som mer attraktive enn hva de faktisk er"

Er det du som bestitter fasiten for disse menneskenes attraktivitet? - kjenner du hver enkelt gutt/manns opplevelse i omgang med hver og en av dem?

Mener du det er viktigere at de føler seg som dritt enn at de ser og fremhever sine tiltalende sider?

- de aller, aller fleste er mer enn smertelig klar over at de ikke er 100% perfekte.

Hva er det du vil de skal gjøre da, - som du øyensynlig gjør selv siden du skriver slik du gjør?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mange som prøver å fremstille seg selv litt bedre enn det de egentlig er. Dette ser man jo også på bilderedigering og hva enn.

Anonymous poster hash: ccf15...7d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...