Gå til innhold

Om barnet ditt ble forbyttet ved fødselen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff, så fælt det hadde vært! Jeg er veldig glad for at sønnen min aldri har vært ute av syne for enten meg eller mannen min!

Anonymous poster hash: bc71f...d2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff, så fælt det hadde vært! Jeg er veldig glad for at sønnen min aldri har vært ute av syne for enten meg eller mannen min!

Anonymous poster hash: bc71f...d2c

Tja, vi fødte et prematur barn som måtte fraktes akutt til intensiv etter fødsel da han var så blå på grunn av oksygenmangel. Intensiven ble hans hjem i en måned hvor jeg måtte bo i bygningen ved siden av sykehuset på hotell. Men at han kunne blitt byttet om ved en mikroskopisk sjanse er likevel helt umulig.

Jeg er nemlig veldig glad for at ungen vår er så skremmende lik faren sin at det rett og slett er umulig at han kunne blitt byttet om på sykehuset. Selv fremmende har påpekt hvor umåtelig lik ungen vår er faren sin, selv om han knapt har rukket å fylle to år.

Anonymous poster hash: f56a8...4d2

Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg ikke byttet. Men jeg hadde ønsked full åpenhet og en sammarbeidsavtale med den andre familien av noe slag.

Jeg har ikke barn så dette blir jo helt hypotetisk.

Skrevet

Jeg kjenner faktisk også noen som dette skjedde med, to jenter som ble byttet om.

Det er vel 20 år siden eller mer, og de fikk barnet inn til seg. Det er var rett etter fødsel nesten, så mor hadde ikke fått sett ordentlig på barnet, bare far. Og etter en liten stund med beundring av barnet måtte far påpeke at dette barnet ikke lignet så mye på det som akkurat kom.. Sykepleierne sa jo det at barnet kanskje så litt anderledes ut fordi han holdt henne jo tross alt når hun akkurat hadde kommet ut, og de ser jo litt anderledes ut da. Armbandet stemte og all ting.
Men far sto på sitt og spurte om det var andre på avdelingen, og jo, det var det. Den var attpå til født nesten samtidig som deres barn.
Han spurte foreldrene til det andre barnet om han fikk komme inn å se, og der fant han jo den datteren han holdt i armene når hun kom ut. Så han fikk tak i jordmoren som hadde tatt i mot deres barn da, og fortalte at han var sikker på at det hadde vært et bytte.
Husker ikke hvordan det utfoldes seg, men det var ikke bare bare:p
I alle fall, når barna ble født så ble de brakt til samme "vaskestue" for vasking og påsetting av bånd. Der var det bare en sykepleier og hun hadde blandet dem i det hun merket dem og all registreringen var totalt feil. Skummelt!

Denne faren beordret oss om å passe på var datter når hun ble født hvertfall:p Hos oss så var det bare oss på barsel heldigvis, selv om hun aldri var borte fra synet da :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...