Gjest Haaploes Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Noen som har noe erfaring med denne rasen? Jeg kom over den ved en tilfeldighet, og nysgjerrigheten er våknet veldig!
Gjest Haaploes Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Rasens norske side. Jo, takk for det, men det jeg er ute etter er "fra virkeligheten"-historier - ikke rasestandarder og avlsretningslinjer
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Kjenner en oppdretter. Eller kjenner og kjenner. Hun driver også oppdrett av mine rase, og de virker som trivlige hunder:) Anonymous poster hash: 9bfa0...30a
MissPierce Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Ei venninne av meg har en Bolonka, og han er så søt ♥ Han er en skikkelig mamma dalt, men trygg på fremmede. Han er veldig lite alene, da han enten er med henne på jobb eller hos mammaen hennes da hun er borte. Det er fordi han rett og slett er bortskjemt. Han takler fint å være alene. Andre hannhunder er han ikke glad i, men hun har hest og katt, og de er veldig gode venner. Det er myyyye jobb med pelsen. Han er frisk og raske, og er vel snart 10år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå