AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Er en jente på 18 år, og ingen av vennene mine er typen til å dra på byen... Har vært ute en del ganger før med folk jeg ikke helt kjenner, men jeg får ikke tak i disse, og i dag er det vel såpass mange folk ute at det ikke gjør så mye om jeg drar alene? Poster denne på singelforumet selv om jeg ikke er ute etter å sjekke opp folk/bli sjekket opp, jeg vil bare ha det gøy, danse og prate med folk. Skal på type nattklubb med flashende lys og høy musikk, ikke pub. Hvis noen spør hvem jeg er med sier jeg bare at jeg mistet dem! Er det veldig teit, eller? Anonymous poster hash: df16f...857
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Dra alene du. Bare ta godt vare på deg. Anonymous poster hash: db5ea...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Hvem drar seriøst alene på byn dersom de ikke er ute etter å få seg noe? Anonymous poster hash: c50bb...d01
Sandie Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Er en jente på 18 år, og ingen av vennene mine er typen til å dra på byen... Har vært ute en del ganger før med folk jeg ikke helt kjenner, men jeg får ikke tak i disse, og i dag er det vel såpass mange folk ute at det ikke gjør så mye om jeg drar alene? Poster denne på singelforumet selv om jeg ikke er ute etter å sjekke opp folk/bli sjekket opp, jeg vil bare ha det gøy, danse og prate med folk. Skal på type nattklubb med flashende lys og høy musikk, ikke pub. Hvis noen spør hvem jeg er med sier jeg bare at jeg mistet dem! Er det veldig teit, eller? Anonymous poster hash: df16f...857 Synes det er bra at du lager din egen moro jeg Veldig mange jenter hadde aldri våget å dra alene på byen,men det er jo absolutt ingenting i veien for det. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Hvor i landet bor du ? Anonymous poster hash: 2162c...1ec
Christiania_Oslo Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Hvem drar seriøst alene på byn dersom de ikke er ute etter å få seg noe? Anonymous poster hash: c50bb...d01 Kvinner.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 TS: Hvor i landet bor du ? Anonymous poster hash: 2162c...1ec Bergen Takk for svar, alle! Tror jeg drar ut, ja Anonymous poster hash: df16f...857
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 TS: Bergen Takk for svar, alle! Tror jeg drar ut, ja Anonymous poster hash: df16f...857 Du kommer garantert til å møte noen venner, er ikke så mange 18-årssteder i Bergen og rimelig mange som drar ut på lørdager. Ikke at det er så vanskelig å få kontakt med fremmede på byen for jenter som liker å danse. Anonymous poster hash: 0813c...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå