AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Hva liker din 2-åring å leke med? Her er favoritten å dusje, klikke sammen låser (f.eks låser til hundehalsbånd og ryggsekker...veldig fascinasjon for det), sortere penner og farger, leke at hun skal legge dukken og vaske og stelle dukken, lukke dører opp og igjen,opp og igjen og hviske "hadet" hver gang. Anonymous poster hash: c85a7...6e2
Gjest Magdalene Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Min toåring elsker å sparke ball. Kan stå lenge og bare sparke ball på gårdsplassen, ellers går interessen i gravemaskiner og lastebiler. Enten se på(ekte), eller leke med selv.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Til spørsmålet i tittelen: Hva toåringen leker med sier vel noe om foreldrene og hvilke leker/gjenstander barnet har tilgang på? Mitt barn sorterer feks ikke kulepenner, da han ikke har tilgang på det. Samme med dukke. Det har han ikke. Anonymous poster hash: dfa09...d2d 1
Gjest Magdalene Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Til spørsmålet i tittelen: Hva toåringen leker med sier vel noe om foreldrene og hvilke leker/gjenstander barnet har tilgang på?Anonymous poster hash: dfa09...d2d Ikke nødvendigvis.. Vår toåring har både dukker, fargeblyanter og lekekjøkken. Men har aldri brydd seg om å leke med det.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Ikke nødvendigvis.. Vår toåring har både dukker, fargeblyanter og lekekjøkken. Men har aldri brydd seg om å leke med det. Ikke sikkert barnet leker med alt du kjøper, nei. Men et barn som ikke eier en eneste byggekloss, har neppe byggeklosser som interesse, for å si det sånn.Anonymous poster hash: dfa09...d2d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Hva liker din 2-åring å leke med? Her er favoritten å dusje, klikke sammen låser (f.eks låser til hundehalsbånd og ryggsekker...veldig fascinasjon for det), sortere penner og farger, leke at hun skal legge dukken og vaske og stelle dukken, lukke dører opp og igjen,opp og igjen og hviske "hadet" hver gang.Anonymous poster hash: c85a7...6e2 Dette er noe av det søteste jeg har lest på lenge Anonymous poster hash: 88574...186
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Han leker med biler, leser bøker og er generelt veldig glad i å løpe, hoppe og sykle. Både inne og ute Anonymous poster hash: d7078...1a0
jabx Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Såpass unge barn liker vel blant annet å etterligne voksne i leke sin? De etterligner voksne.
mulberrygal Skrevet 16. mai 2015 #10 Skrevet 16. mai 2015 Min er hvertfall mest opptatt av rollelek, helst at han lager mat og mater bamsene sine med den. Eller så bygger han hus/garasje/park av dupplo og leker med biler fly og dyrepark.
^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2015 #11 Skrevet 16. mai 2015 Her går det mest i å følge etter meg og gjøre det jeg gjør. Hun elsker å sitte på kjøkkenbenken når jeg lager mat eller baker, og hjelper til. Hun liker å tegne i korte intervaller, hun liker å leke piknik med bakeskuffens innhold, hun liker å leke med togbanen og hun elsker å pusle. Bilen som hun kan sitte på er enda populær. Å leke med vann er paradis for henne, det samme med å vaske hendene. Min 2-åring er sent ute med språket (pga væske på ørene), så hun har enda ikke begynt med rollelek.
Veggdyret Skrevet 16. mai 2015 #12 Skrevet 16. mai 2015 Min er bare 1,5 men elsker å late som hun lager mat, klatre trapper, leke "sisten", alt som har med vann å gjøre, trykke på knapper og spille på instrumenter. Når vi er ute er det mest interessante hunder, traktorer og store lastebiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå