Gå til innhold

Bestilte via Widerøe - Reise med SAS-fly?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg på sånn at jeg vet hvilket fly jeg skal på. Heter det bare SAS eller er det SAS-fly jeg skal reise med?

e7e22d1d9e4f682be8b7c50e124e8125.png

Anonymous poster hash: f6fb4...5a9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok faktiske sas-fly du skal reise med. Widerøeflightene pleier å hete WF638 eller lignende. Widerøe og SAS samarbeider, så det er normalt.

Anonymous poster hash: 2a02e...b79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok faktiske sas-fly du skal reise med. Widerøeflightene pleier å hete WF638 eller lignende. Widerøe og SAS samarbeider, så det er normalt.

Anonymous poster hash: 2a02e...b79

Okei. Men det er jo greit, det :) Jeg reiste nemlig med Widerøe for et par uker siden, og da het rutene noe annet, så begynte å lure.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er nok SAS-fly når det faktisk står som en SK-flyvning på den måten. Som du sier helt greit, men da vet du at det ikke er noen grunn til panikk om det plutselig står et SAS-fly ved gaten :)

Anonymous poster hash: 22e74...492
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er nok SAS-fly når det faktisk står som en SK-flyvning på den måten. Som du sier helt greit, men da vet du at det ikke er noen grunn til panikk om det plutselig står et SAS-fly ved gaten :)

Anonymous poster hash: 22e74...492

Ja ikke sant :) Jeg er en så usikker person, så greit å vite på forhånd :fnise:

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte billetter til Sør-Afrika via SAS og reiste med Lufthansa og South African Airways (som begge er med i Star Alliance). Flightene hadde på billetten min et SK (SAS) flight nummer og på både Gardermoen og i Frankfurt dukket både SK flight nummeret og flight nummeret til flyselskapet som faktisk betjente strektningen opp på skjermene ved gate.

Anonymous poster hash: 9e9d3...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...