AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Det lurer jeg på sånn at jeg vet hvilket fly jeg skal på. Heter det bare SAS eller er det SAS-fly jeg skal reise med? Anonymous poster hash: f6fb4...5a9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Det er nok faktiske sas-fly du skal reise med. Widerøeflightene pleier å hete WF638 eller lignende. Widerøe og SAS samarbeider, så det er normalt. Anonymous poster hash: 2a02e...b79 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Det er nok faktiske sas-fly du skal reise med. Widerøeflightene pleier å hete WF638 eller lignende. Widerøe og SAS samarbeider, så det er normalt.Anonymous poster hash: 2a02e...b79 Okei. Men det er jo greit, det Jeg reiste nemlig med Widerøe for et par uker siden, og da het rutene noe annet, så begynte å lure. TS Anonymous poster hash: f6fb4...5a9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Ja, dette er nok SAS-fly når det faktisk står som en SK-flyvning på den måten. Som du sier helt greit, men da vet du at det ikke er noen grunn til panikk om det plutselig står et SAS-fly ved gaten Anonymous poster hash: 22e74...492
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Ja, dette er nok SAS-fly når det faktisk står som en SK-flyvning på den måten. Som du sier helt greit, men da vet du at det ikke er noen grunn til panikk om det plutselig står et SAS-fly ved gaten Anonymous poster hash: 22e74...492 Ja ikke sant Jeg er en så usikker person, så greit å vite på forhånd ts Anonymous poster hash: f6fb4...5a9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Jeg kjøpte billetter til Sør-Afrika via SAS og reiste med Lufthansa og South African Airways (som begge er med i Star Alliance). Flightene hadde på billetten min et SK (SAS) flight nummer og på både Gardermoen og i Frankfurt dukket både SK flight nummeret og flight nummeret til flyselskapet som faktisk betjente strektningen opp på skjermene ved gate. Anonymous poster hash: 9e9d3...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå