Gå til innhold

Gode bunadssko i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hvor kan man få tak i gode, rimelige bunadssko i Oslo? Helst i skinn.

Andre forslag enn Husfliden?

Anonymous poster hash: f93a7...209

Skrevet

Jeg har kjøpt gode bunadsko på Eurosko av merket klavenes. Kostet litt under 1000,- vil du ha enda rimeligere tror jeg økonomisko (husker ille nye navnet dems nå :P ) har, men synes ofte at pensko derfra ikke er spesielt gode å gå med. Og bunadsko bruker man gjerne noen timer i strekk så viktig at de er gode på foten :)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Har ikke prøvd dem, men siden jeg forstår at pris egentlig er hovedkriteriet her (noe som normalt sett går dårlig sammen med tilleggskrav om at det må være skinn), så slenger jeg inn denne

Obs! har du på Løren og Alnabru i tillegg til utenfor byen på Vinterbro og Lillestrøm.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Jeg kan skrive under på at Klavenes er et godt merke. De er i veldig behagelig skinn som ikke er så stivt som andre bunadssko, og de lager skoene i flere bredder slik at det er lettere å finne noen som passer. Om de er dyrere enn andre merker er det verdt prisen, for de varer lenge. Mine er like fine etter seks år, selv om jeg har vært sløv med pussingen.

Skrevet

Jeg er også glad i mine Klavenes sko.

Gjest morhjertegod
Skrevet (endret)

Jeg hadde Klavenes, men fikk gnagsår. Kjøpte nye på Eurosko i fjor, Foklore eller noe. Like dyre som Klavenes, men for min føtter bedre.

Endret av morhjertegod
AnonymBruker
Skrevet

Klavenes er bra!

Anonymous poster hash: 1abf9...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...