Bolus Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Hei! Jeg har lyst til å sette opp herdet glass over kjøkkenbenken, men må garantert ha noen til å gjøre dette for meg. Man må vel ha en glassmester til å skjære ut glasset, men må man han en glassmester til å montere dette også? Eller kan en snekker montere dette? ( snekkern er mye billigere).. Noen som vet hva som er akseptabel pris på glass+ montering i ett? Jeg har en flate på 345.5cmx 53 cm. Er veldig takknemlig for svar!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Denne lurer jeg også på. Vi trenger glass til å ha på kjøkkenet og foran peisen. Vi ble da anbefalt å kontakte glassmester.Anonymous poster hash: 7bde1...734
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Er det dyrt?Anonymous poster hash: 8eedd...4d8
Grønt blad Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Vi tok nøyaktige mål selv og bestilte. Hentet selv og skrudde opp selv. Det var superenkelt å sette opp. Vi hadde to plater, totalt 10 skruer og betalte vel rundt 3600 for glasset og skruene. Vi har ikke hull til stikkontakter.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Skrudde opp selv her også, ikke vanskelig. Bare ta mål.Anonymous poster hash: 29b02...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå