Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #1 Skrevet 28. august 2004 Jeg har en stasjonær pc, men synes den tar unødvendig mye plass av den lille plassen jeg har tilgjengelig. Jeg tror en bærbar pc er det jeg trenger. Men så er jeg redd for å bli påprakket mer og dyrere pc enn det jeg trenger, fordi jeg egentlig ikke har så mye greie på det! Og ikke har jeg peiling på pris heller. Hvor mye må jeg regne med å legge ut på en bærbar pc? Jeg bruker den til mail (ikke spes. mye bilder), msn messenger, en del surfing og nyheter. :-)
Gjest Den utstøtte Skrevet 28. august 2004 #2 Skrevet 28. august 2004 Her kan du orientere deg: http://www1.euro.dell.com/content/default....c=no&l=no&s=gen Og her: http://www.komplett.no/k/k.asp Du kan ringe til Komplett og få råd. Veldig OK folk.
vilde Skrevet 28. august 2004 #3 Skrevet 28. august 2004 ca 8000 - 9000 vil jeg tro. Sjekk på www.dell.no
Hilde Skrevet 28. august 2004 #4 Skrevet 28. august 2004 Skal du ha den stort sett på ett sted? Eller skal du ha den med deg rundt? De rimeligste bærbare er ofte ganske tunge, men det gjør jo ikke så mye om den skal stå på ett sted.
Hilde Skrevet 28. august 2004 #5 Skrevet 28. august 2004 Eventuelt kan du få deg en shuttle pc med flatskjerm til litt over 9000.. Kabinett Skjerm Jeg har selv shuttle, og er storfornøyd. Den tar veldig liten plass, man får mye bedre ytelse til samme pris som en bærbar, og man har muligheten til å oppgradere pc'en, noe som er vanskelig med bærbare. Skulle jeg kjøpt en bærbar og brukt den til de tingene du nevner, så ville disse vært alternativer; Elkjøp sin variant Fujitsu Siemens HP Ellers har man alltid Dell, de har bærbare fra 8500 og oppover.
Gjest 1111 Skrevet 28. august 2004 #6 Skrevet 28. august 2004 Hvis du tenker på prisen så kan det være lurt å kikke på noen litt ukjente merker. du betaler faktisk litt for at merket skal være printet på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå