AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har datet en jente siden i fjor sommer (jeg er å jente hvis det har noe å si) men i de siste månedene føler jeg hun har mistet all interesse. Hører aldri noe fra henne og hun har aldri tid til å møte meg eller avlyser i siste liten. Tar ikke tlf og svarer ikke alltid på sms. Jeg er ganske lei og har begynt å date en annen en som viser meg interesse og som faktisk har tid til å møte meg. I motsetning til hun andre. Hun har tydeligvis sett bilde av oss sammen på FB hvor vi sitter å holder hender og sånn. Dette fikk hun til å se rødt. Våknet opp til den sure meldinga. Hvor sier hvor dårlig gjort det er å gå bak ryggen hennes og være utro (ja utro faktisk) med denne kjerringa. Jeg burde skamme meg. Dette var så ditt og så datt. Jeg skjønner ikke hvorfor hun reagerer så? Hun har jo ikke vist meg interesse what so ever eller hatt tid til å møte meg på månedsvis. Har ikke svart, men er så paff at vet ikke hva jeg skal svare. Tror ikke jeg gidder å svare. Eller hva hadde du sagt? Skal jeg sette henne litt på plass?Anonymous poster hash: b8062...ae1 1
smalls Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Jeg ville bare ha sendt en melding tilbake om at du antok datingen var over siden hun ikke viser interesse eller vil møtes. Kan ikke sitte å vente for alltid heller. Livet går videre. Jeg synes ikke du skylder henne noe som helst. Å si du har vært utro var drøyt. 5
nordlending Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Tenker det samme som smalls, får da være måte på...
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 ALLE jenter er avhengige av å se at også andre jenter synes du er attraktiv. Altså de må se deg sammen med andre jenter før de blir interesserte selv. De klarer ikke på egenhånd vurdere om du er "gull" eller "gråstein" om du skjønner. Prøv dette på byen så skal du se hva jeg mener ..ALLE er slik !! Må vel ærlig innrømme at jeg har problemer med å akseptere at det er slik...det er jo så overfladisk og primitivt som du overhode kan få det og man får ikke gjort noe med det...man kan lett bli forvirra ja om man ikke skjønner hva som foregår. Anonymous poster hash: 51bf3...9ad
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Jeg ville bare ha sendt en melding tilbake om at du antok datingen var over siden hun ikke viser interesse eller vil møtes. Kan ikke sitte å vente for alltid heller. Livet går videre. Jeg synes ikke du skylder henne noe som helst. Å si du har vært utro var drøyt. Det er lett å få avsmak fra den der "overfladiske" reaksjonen ...men ALLE jenter reagerer inni seg på samme måte. Selv om de ikke uttrykker seg like rett frem som ex-daten til TS i dette tilfellet. Anonymous poster hash: 51bf3...9ad
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Kanskje sende henne en kort ikke-konfronterende melding, men holder egentlig en knapp på ikke å svare i det hele tatt. Blir fort mer bråk ut av å svare. Anonymous poster hash: 7c4ba...a44
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Hadde bare skrevet at hun ikke har vist noe interesse, alltid avlyser møter, ikke svarer på sms eller tar telefonen, så av den grunn har jeg gått videre. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #8 Skrevet 17. mai 2015 Det er lett å få avsmak fra den der "overfladiske" reaksjonen ...men ALLE jenter reagerer inni seg på samme måte. Selv om de ikke uttrykker seg like rett frem som ex-daten til TS i dette tilfellet. Anonymous poster hash: 51bf3...9ad "Alle" meg her og der. Ta deg en stor, feit bolle, du. Anonymous poster hash: 4faad...f64 2
Erfaren Traver Skrevet 17. mai 2015 #9 Skrevet 17. mai 2015 Asså, må ikke la spillet, spille ett puss.. Hvis det blir noe oppstyr rundt det med hun nye daten, ville jeg heller vært åpen om det med hu. Resten blir gamle daten sitt problem.. med mindre du ikke bryr deg om hva alle andre tenker da, men da kan dem vel bare spørre hvis dem er nysgjerrige på hva det gjelder... Beste er å ikke svare, hvertfall ikke på FB. Det blir bare for dumt. Eller etter så lang tid, passende comment ville vært "Toget har gått!" haha :D
Sandie Skrevet 17. mai 2015 #10 Skrevet 17. mai 2015 Jeg har opplevd det samme,og kom fram til at det skyltes at han ikke vil ha meg,men samtidig ikke vil at en annen skal få meg heller.Det er snakk om at de rett og slett ikke ønsker andre å bli lykkelige,og liker tanken på at noen venter på dem.Når de innser at vi ikke lenger venter blir de sure. Forstår at det kan friste å sette henne på plass,men om det kommer noe bra ut av det spørs jo.Når det har gått flere måneder uten treff eller noen form for initiativ hadde jeg bare latt være å svare,for en melding av den typen du fikk er jo et forsøk på å gi deg dårlig samvittighet.Noe som igjen viser at hun ikke eier selvkritikk.(Hun kunne jo istedet sagt at hun har sett du har gått videre,og ønsket deg lykke til.). Det er vanskelig å diskutere med slike mennesker,og for min del har jeg funnet ut at jeg ikke gidder det. 1
Leini Skrevet 17. mai 2015 #11 Skrevet 17. mai 2015 Jeg ville nok svart at pga manglende interesse fra henne, så anså jeg at datinga var over, og gått videre i livet mitt. Men det kan nok være lurest å bare ignorere henne. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #12 Skrevet 17. mai 2015 Jepp. Det beste er nok bare å gå videre Jeg ser ingen hensikt i å forsette med henne da hun ikke viser noe interesse. At hun blir sjalu er hennes eget problem. Anonymous poster hash: 12699...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå