Gå til innhold

8^8-testen - fant du en sjelevenn? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har dere tatt 8^8-testen? Og fikk dere noen matcher?

8x8x8x8x8x8x8x8.com

Hvis noen lurer så er 8^8-testen en multiple-choice-test med 8 spørsmål med 8 mulige svar hver der målet er å finne de veldig få personene som har samme humor, samme smak og samme meninger som deg. aka. din "sjelevenn". Tar du testen er sannsynligheten for at noen plukker ut akkurat de samme 8 svarene som du har gjort, 1 av 16 777 216 (eller svaret på 8 opphøyd i 8).

Endret av Ølbriller
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm.. Det var liksom ikke slik at svarene passet meg helt perfekt heller.. Litt artig greie, men jeg lurer litt på hva man egentlig skal gjøre med den personen man får en match med. Bli Facebook-venner liksom?

Anonymous poster hash: 7259c...225
Skrevet

Hm.. Det var liksom ikke slik at svarene passet meg helt perfekt heller.. Litt artig greie, men jeg lurer litt på hva man egentlig skal gjøre med den personen man får en match med. Bli Facebook-venner liksom?

Anonymous poster hash: 7259c...225

Haha, ja, jeg og :) Men tror det er valgfritt. For alt jeg vet kan matchene være kvinner, eller 50+ (jeg selv er 20). Men tar mange nok mennesker testen så får du jo litt å velge i.

Fikk du noen matcher? Jeg fikk ingen :)

Skrevet

Det står jo at det foreløpig er 0 matcher på siden. :)

Skrevet

Hvordan får dere tatt den testen? Får beskjed om at testen ikke er tilgjengelig for mitt område enda?

Skrevet

Hvordan får dere tatt den testen? Får beskjed om at testen ikke er tilgjengelig for mitt område enda?

Virker som om at de har stengt den utenfor USA, dessverre. Det er vel en betatest han kjører nå, og den funket fint i Norge hele forrige uke.

Nå er det i alle fall over 1000 matcher på siden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...