AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Bare så det er sagt, jeg synes det er fantastisk at kjendisdamer går i bresjen for å stille opp uretusjert og uten sminke. Heier på de som gjør det. MEN, de er jo jenter som er vakre med plettfri hud osv i utgangspunktet, de som da ikke ser slik ut, har kviser, hva det måtte være, føler seg jo da enda verre. Litt det samme som at damer med en minimalistisk mage "tør" å vise seg naturlig i bikini, nei det er ikke slik folk flest det ut osv. De som virkelig ser annerledes og jævlige ut, det er jo de vi trenger å se 😜Anonymous poster hash: e2590...3dc
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Jeg syns også det er en fin idé, men de er jo stylet på håret og ser jo ikke akkurat ut som de har rullet ut av senga. Og sånn som Jenny Skavlan har jo mørke og lange vipper naturlig, så hun ser jo nesten sminket ut uten mascara. Og måtte le av disse "strekkmerkene" hun viser frem. For all del, fin tanke og jeg trenger ikke selv at de gjør dette for at jeg skal få bedre selvtillit. Men ja, de ER jo veldig flotte kvinner, og representerer nok ikke majoriteten av norske kvinners kropper. Anonymous poster hash: e8635...d9c
Ramona Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 De er ikke sååå mye penere enn vanlige kvinner heller? Men de tar sikkert mer vare på seg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå