AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Hei, lurer på om det er sånn for andre og eventuelt noen jenter. Jeg og en kompis er ganske glad i å flørte og blir sjekket opp en del og en del andre ganger har jenta blitt forsøkt sjekket opp av andre. Begge vi to pleier å avvise jenta om vi har sett at hun har avvist andre menn som har prøvd å sjekke henne opp. Altså om hun har avvist dem med en gang de har kommet bort og ikke gitt dem en sjans. Jeg tenker med en gang at hun jenta er høy på seg selv og da blir jeg rimelig avtent. Ingen av oss avviser jenta stygt, det er ikke noe forsøk på å være slem, jeg liker bare ikke jenter som jeg tror er høye på seg selv og ikke gir folk en sjans. Er det flere som er sånn og er det noen jenter som tenker sånn. Anonymous poster hash: b1e78...08a
Petra75 Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Hvorfor er jenta høy på seg selv hvis hun avviser en mann, og forsøker å sjekke opp deg etterpå? Hadde jeg opplevd det hadde jeg heller tenkt at fyren er ute etter kvalitet, siden han heller valgte meg etter å ha avvist hun første. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 synes det er du som høres "høy ut på deg selv" Anonymous poster hash: aafd7...4db 9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Hvorfor er jenta høy på seg selv hvis hun avviser en mann, og forsøker å sjekke opp deg etterpå? Hadde jeg opplevd det hadde jeg heller tenkt at fyren er ute etter kvalitet, siden han heller valgte meg etter å ha avvist hun første. Hun avviser fyren før han har fått vist seg litt frem, da synes jeg man er høy på seg selv. Man er for god til å bli forsøkt sjekket opp av enkelte. synes det er du som høres "høy ut på deg selv" Anonymous poster hash: aafd7...4db Forstår ikke hvorfor jeg er høy på meg selv. TS Anonymous poster hash: b1e78...08a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Hei, lurer på om det er sånn for andre og eventuelt noen jenter. Jeg og en kompis er ganske glad i å flørte og blir sjekket opp en del og en del andre ganger har jenta blitt forsøkt sjekket opp av andre. Begge vi to pleier å avvise jenta om vi har sett at hun har avvist andre menn som har prøvd å sjekke henne opp. Altså om hun har avvist dem med en gang de har kommet bort og ikke gitt dem en sjans. Jeg tenker med en gang at hun jenta er høy på seg selv og da blir jeg rimelig avtent. Ingen av oss avviser jenta stygt, det er ikke noe forsøk på å være slem, jeg liker bare ikke jenter som jeg tror er høye på seg selv og ikke gir folk en sjans. Er det flere som er sånn og er det noen jenter som tenker sånn. Anonymous poster hash: b1e78...08a En fin fantasi, for all del, men det er bare en fantasi. I den virkelige verden finnes ingen slik borderlige lojalitet. Anonymous poster hash: fb442...488
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 En fin fantasi, for all del, men det er bare en fantasi. I den virkelige verden finnes ingen slik borderlige lojalitet. Anonymous poster hash: fb442...488 Er ikke snakk om noe brodelig fantasi. Alle blir vel avtent av folk man synes behandler andre dårlig eller er høye på seg selv, spørsmålet blir jo hvor man legger listen. Jeg og kompisen min legger listen slik at en jente som avviser menn før de har fått sjans til å vise seg frem. TS Anonymous poster hash: b1e78...08a
Petra75 Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 (endret) Hun avviser fyren før han har fått vist seg litt frem, da synes jeg man er høy på seg selv. Man er for god til å bli forsøkt sjekket opp av enkelte. Forstår ikke hvorfor jeg er høy på meg selv. TSAnonymous poster hash: b1e78...08a Som regel vet man ganske kjapt om mannen er noe for en eller ikke. Du vet heller ikke hvilken åpningsreplikk mennene som har prøvd å sjekke henne opp har brukt. "Skal vi pule" eller "Nice tits" er noe som blir brukt oftere enn du skulle tro. Kanskje hun kjenner til ham fra før og vet at han har en historie som kriminell. Kanskje hun så deg med en gang hun kom inn i lokalet, og kun hadde øyne for deg. Poenget er at du avviser jenter på akkurat samme grunnlaget som du beskylder dem for. Du vet ikke hvorfor hun avviste den første, og du gidder ikke ta deg deg bryet med å finne det ut. Så jo - du virker ganske full av deg selv der du sitter på den høye hesten din Endret 16. mai 2015 av Petra75 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Din tankegang er helt bak mål ts. Bedre med damer som avviser med en gang, enn damer som holder det gående for å få sin dose bekreftelse , for så og plutselig avvise...Endel av dem.. Er forøvrig ingen fasit på dette. Noen kjenner med en gang om de føler det er noen de ønsker å snakke med eller ikke. Er selv både sky og selektiv uten at jeg er høy på meg selv. Anonymous poster hash: 7bf6a...bc8 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Jeg vil forøvrig legge til at overskriften din er mostridende, da du må jo føle deg mer spesiell for ei dame som har avvist andre, men ikke deg, i motsetning til ei som prater med alle. Skjønner at du mulig tenker at dun er dømmende fordi hun ikke snakker med alle, men jeg mener ikke det. Man kan ikke alltid gjøre alle til lags. Anonymous poster hash: 7bf6a...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #10 Skrevet 16. mai 2015 Dere vil at vi ikke skal avvise andre, men ikke være lette på tråden. Selvmotsigende. Anonymous poster hash: 5958b...afd 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #11 Skrevet 16. mai 2015 Som regel vet man ganske kjapt om mannen er noe for en eller ikke. Du vet heller ikke hvilken åpningsreplikk mennene som har prøvd å sjekke henne opp har brukt. "Skal vi pule" eller "Nice tits" er noe som blir brukt oftere enn du skulle tro. Kanskje hun kjenner til ham fra før og vet at han har en historie som kriminell. Kanskje hun så deg med en gang hun kom inn i lokalet, og kun hadde øyne for deg. Poenget er at du avviser jenter på akkurat samme grunnlaget som du beskylder dem for. Du vet ikke hvorfor hun avviste den første, og du gidder ikke ta deg deg bryet med å finne det ut. Så jo - du virker ganske full av deg selv der du sitter på den høye hesten din I de fleste tilfeller så tror jeg ikke at jenta vet noe som helst om fyren som prøver seg på dem på byen, men ja kan jo være at de har noen dumme åpningsreplikker, det tenkt jeg faktisk ikke på. Men de gangene jeg har sett en jente avslå en fyr så har han bare sagt hei, spurt om de skal danse eller noe i den duren. Tror aldri jeg har tenkt at en jente som kommer bort til meg på byen bare hadde øya for meg, alltid tenkt at hun kunne gått bort til ganske mange andre også. Dere vil at vi ikke skal avvise andre, men ikke være lette på tråden. Selvmotsigende. Anonymous poster hash: 5958b...afd Vet ikke hva du legger i lett på tråden, men for meg så er det om det er tydelig at hun ligger rundt, osv. Aldri tenkt at en jente var lett på tråden fordi hun enten danset litt med en fyr eller snakket litt med han når han kom bort til henne. TS Anonymous poster hash: b1e78...08a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #12 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har problemer med å tro at dette er sant. Dersom du og din kamerat blir sjekket opp jevnlig, så er det med sikkerhet også jenter med helt vanlig, ikke spesielt attraktivt utseende som prøver seg. Ifølge deres teori skal dere gi disse jentene en sjanse før dere avviser dem. Gjør dere alltid det? Det er vanlig at man ikke er interessert i å bli sjekket opp av noen som man ikke synes er attraktiv. Da kan man avvise den personen, gjerne litt diskret. Jeg kan svare på det personen sier, men så viser jeg ikke mer interesse. Folk som blir jevnlig sjekket opp har forståelse for problematikken med å avvise dem man ikke er tiltrukket av. Så jeg tviler på at dere er en av dem. Eventuelt at dere har en fortid som lite attraktive, og avviste, som gjør at dere vil "hevne" dere nå? Anonymous poster hash: 0dd32...948 1
Petra75 Skrevet 16. mai 2015 #13 Skrevet 16. mai 2015 I de fleste tilfeller så tror jeg ikke at jenta vet noe som helst om fyren som prøver seg på dem på byen, men ja kan jo være at de har noen dumme åpningsreplikker, det tenkt jeg faktisk ikke på. Men de gangene jeg har sett en jente avslå en fyr så har han bare sagt hei, spurt om de skal danse eller noe i den duren. Tror aldri jeg har tenkt at en jente som kommer bort til meg på byen bare hadde øya for meg, alltid tenkt at hun kunne gått bort til ganske mange andre også. Vet ikke hva du legger i lett på tråden, men for meg så er det om det er tydelig at hun ligger rundt, osv. Aldri tenkt at en jente var lett på tråden fordi hun enten danset litt med en fyr eller snakket litt med han når han kom bort til henne. TSAnonymous poster hash: b1e78...08a Og du tar imot alle kvinner som kommer bort til deg med åpne armer? Samme om hun veier 150 kg, ikke har dusjet på en uke, og har tresko, så gir du henne en sjanse? Hmm... Jeg tillater meg å tvile litt.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #14 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har problemer med å tro at dette er sant. Dersom du og din kamerat blir sjekket opp jevnlig, så er det med sikkerhet også jenter med helt vanlig, ikke spesielt attraktivt utseende som prøver seg. Ifølge deres teori skal dere gi disse jentene en sjanse før dere avviser dem. Gjør dere alltid det? Det er vanlig at man ikke er interessert i å bli sjekket opp av noen som man ikke synes er attraktiv. Da kan man avvise den personen, gjerne litt diskret. Jeg kan svare på det personen sier, men så viser jeg ikke mer interesse. Folk som blir jevnlig sjekket opp har forståelse for problematikken med å avvise dem man ikke er tiltrukket av. Så jeg tviler på at dere er en av dem. Eventuelt at dere har en fortid som lite attraktive, og avviste, som gjør at dere vil "hevne" dere nå? Anonymous poster hash: 0dd32...948 Når jeg skrev jeg ble jevnlig sjekket opp så er det kanskje av 2-3 jenter i løpet av kvelden, omtrent alle ser helt vanlige ut, ingen veldig veldig vakre og ingen jeg tenker er stygge. Jentene som sjekker opp meg blir neppe rent ned av menn og de er tydeligvis ikke for opptatte til å bruke tid på randoms siden de tross alt ønsker å bli sjekket opp. Jeg får egentlig sjeldent noe ut av at en jente kommer bort til meg og i de aller fleste tilfeller så blir jeg ikke sjarmert når vi begynner å danse eller snakke heller, men jeg gir jentene en sjanse om jeg har tid likevel. Sånn tror jeg de fleste er. Tror egentlig ikke at jeg er mer fysisk attraktiv enn de andre mennene de avviser og hadde det vært en annen setting så hadde de sikkert gitt han fyren en sjans. Jeg har ingen behov for å "hevne" meg, bærer ikke nag mot noen og i hvert fall ikke jenter jeg ikke kjenner. Og du tar imot alle kvinner som kommer bort til deg med åpne armer? Samme om hun veier 150 kg, ikke har dusjet på en uke, og har tresko, så gir du henne en sjanse? Hmm... Jeg tillater meg å tvile litt. Tror jeg aldri har blitt sjekket opp av "ekstreme" jenter, men ville ikke tatt i mot en jente som ikke hadde dusjet med åpne armer. Samtidig ville jeg ikke tenkt at en jente på 18 som avviste en 50 år gammel alkoholiker var høy på seg selv. Derimot om hun avviste en som så helt vanlig ut ville jeg tenkt hun var høy på seg selv. TS Anonymous poster hash: b1e78...08a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #16 Skrevet 16. mai 2015 Hva er egentlig problemet her? Jeg leser faktisk selv dine innlegg når du svarer i mine tråder eller på mine innlegg, det burde vel vise at jeg gir alle en sjans:-) TS Anonymous poster hash: b1e78...08a 1
Petra75 Skrevet 16. mai 2015 #17 Skrevet 16. mai 2015 Når jeg skrev jeg ble jevnlig sjekket opp så er det kanskje av 2-3 jenter i løpet av kvelden, omtrent alle ser helt vanlige ut, ingen veldig veldig vakre og ingen jeg tenker er stygge. Jentene som sjekker opp meg blir neppe rent ned av menn og de er tydeligvis ikke for opptatte til å bruke tid på randoms siden de tross alt ønsker å bli sjekket opp. Jeg får egentlig sjeldent noe ut av at en jente kommer bort til meg og i de aller fleste tilfeller så blir jeg ikke sjarmert når vi begynner å danse eller snakke heller, men jeg gir jentene en sjanse om jeg har tid likevel. Sånn tror jeg de fleste er. Tror egentlig ikke at jeg er mer fysisk attraktiv enn de andre mennene de avviser og hadde det vært en annen setting så hadde de sikkert gitt han fyren en sjans. Jeg har ingen behov for å "hevne" meg, bærer ikke nag mot noen og i hvert fall ikke jenter jeg ikke kjenner. Tror jeg aldri har blitt sjekket opp av "ekstreme" jenter, men ville ikke tatt i mot en jente som ikke hadde dusjet med åpne armer. Samtidig ville jeg ikke tenkt at en jente på 18 som avviste en 50 år gammel alkoholiker var høy på seg selv. Derimot om hun avviste en som så helt vanlig ut ville jeg tenkt hun var høy på seg selv. TSAnonymous poster hash: b1e78...08a Eller hun er bare rett og slett ikke interessert, og ser ingen grunn til å gi fyren forhåpninger. Det er da helt legitimt, og noe alle opplever. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #18 Skrevet 16. mai 2015 Når jeg skrev jeg ble jevnlig sjekket opp så er det kanskje av 2-3 jenter i løpet av kvelden, omtrent alle ser helt vanlige ut, ingen veldig veldig vakre og ingen jeg tenker er stygge. Jentene som sjekker opp meg blir neppe rent ned av menn og de er tydeligvis ikke for opptatte til å bruke tid på randoms siden de tross alt ønsker å bli sjekket opp. Jeg får egentlig sjeldent noe ut av at en jente kommer bort til meg og i de aller fleste tilfeller så blir jeg ikke sjarmert når vi begynner å danse eller snakke heller, men jeg gir jentene en sjanse om jeg har tid likevel. Sånn tror jeg de fleste er. Tror egentlig ikke at jeg er mer fysisk attraktiv enn de andre mennene de avviser og hadde det vært en annen setting så hadde de sikkert gitt han fyren en sjans. Jeg har ingen behov for å "hevne" meg, bærer ikke nag mot noen og i hvert fall ikke jenter jeg ikke kjenner. Tror jeg aldri har blitt sjekket opp av "ekstreme" jenter, men ville ikke tatt i mot en jente som ikke hadde dusjet med åpne armer. Samtidig ville jeg ikke tenkt at en jente på 18 som avviste en 50 år gammel alkoholiker var høy på seg selv. Derimot om hun avviste en som så helt vanlig ut ville jeg tenkt hun var høy på seg selv. TS Anonymous poster hash: b1e78...08a Ok. Men da er det vel greit for dere da. Dere er ikke så kresne på utseende, og synes ikke jenta skal være så kresen på utseende. Noen av oss andre er mer kresne på utseende, og det er absolutt lov uten at man trenger å være høy på seg selv. Anonymous poster hash: 0dd32...948 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #19 Skrevet 16. mai 2015 Hva er egentlig problemet her? Lurer på det samme... Ts har mye going on............... Anonymous poster hash: 7bf6a...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #20 Skrevet 16. mai 2015 jeg er ikke høy på meg selv men jeg må si at jeg avviser en god del menn når jeg er ute, jeg avviser de jeg vet har samboer eller er gifte som er ute på fylla uten madam, de som er full, og de som tiltaler meg ufint/uhøflig og frekt, og jeg avviser også de jeg har dårlige erfaringer med fra førAnonymous poster hash: 615cc...039 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå