Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da går jeg og samboer 17mai helga i møte med 70 kr i pengepungen og tomt kjøleskap. Gratulerer med dagen godtfolk

Anonymous poster hash: e971d...ecd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har dere havnet i denne situasjonen, og er det noe som skjer ofte?

Anonymous poster hash: 17455...626
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke være verdens undergang. Kjøp noe rimelig, men god mat.

Dere har hverandre!

Anonymous poster hash: 31794...6b3
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Da går jeg og samboer 17mai helga i møte med 70 kr i pengepungen og tomt kjøleskap. Gratulerer med dagen godtfolk

Anonymous poster hash: e971d...ecd

Hvorfor har dere så lite penger denne måneden? Godt dere ikke har barn og trenger å tenke på det på dem dagen.

Anonymous poster hash: 25b99...680

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva? Hvis ikke dere har barn så syns eg NULL synd i dere. Dere er to stk, hcor lenge til lønn/trygd ? Har ikke hatt så lite som 70 kr på kortet siden jeg var konfirmant. På tide å prioritere annerledes? :)

Anonymous poster hash: 9de58...18a

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva? Hvis ikke dere har barn så syns eg NULL synd i dere. Dere er to stk, hcor lenge til lønn/trygd ? Har ikke hatt så lite som 70 kr på kortet siden jeg var konfirmant. På tide å prioritere annerledes? :)

Anonymous poster hash: 9de58...18a

Enig med dette + jeg er trygdet og er heldig om jeg har 70 kr på kontoen til over en helg av og til.

Min 17 mai så spiser jeg hva jeg gjør alle andre dager, rundstykke med ost på, og har takket nei til frokoster med venner siden der må alle ta med retter å dele med de andre. Jeg har en tv, som jeg regner med dere også har, som jeg kan få med meg 17 mai livet på om jeg absolutt vil, ellers så er det helt gratis å gå seg en runde i byen eller parken også - en is er høyepunkt og koster ca 12 kroner! God 17 mai!

Anonymous poster hash: 40100...8cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å gå i fjellet på 17 mai. Helt gratis. Har ikke så mye penger og må holde budsjettet.

Anonymous poster hash: 9eef4...ca4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er i en vanskelig situasjon, og trenger et tilskudd i mathusholdningen, kan dere kontakte Frelsesarmeen. De har utdeling av matposer hver eneste uke.

Ta kontakt med dem på forhånd, så gjør dere en avtale på å komme innom for å hente en pose eller to med mat.

Ha en fin 17. mai!

Anonymous poster hash: d5664...16a
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som student klarer meg på mindre enn 70 kr i uka... Hjemmelaget tomatsuppe, egg og havregryn er tingen. Gulerøtter, brokkoli, erter, first price seifilet er veldig billig. Syns overhode ikke synd i dere...

Anonymous poster hash: f9d89...22b

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Du må spise særdeles lite dersom du klarer deg med under 70 kroner til mat på syv dager.

Nesten så jeg lurer litt på sannhetsgehalten i noen av innleggene her..

• Liker 37
Skrevet

Jeg som student klarer meg på mindre enn 70 kr i uka... Hjemmelaget tomatsuppe, egg og havregryn er tingen. Gulerøtter, brokkoli, erter, first price seifilet er veldig billig. Syns overhode ikke synd i dere...

Matposten din er altså under 300 kr i mnd..?
  • Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Ser at flere i kjent kg-stil liker å strø salt i såret, men jeg forstår deg ts. Har vært utrolig blakk selv noen ganger på høytidsdager, og det er kjipt.

Håper likevel du får en fin dag. :)

Anonymous poster hash: bd8ea...edc

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Du må spise særdeles lite dersom du klarer deg med under 70 kroner til mat på syv dager.

Nesten så jeg lurer litt på sannhetsgehalten i noen av innleggene her..

Du er ikke god til å spare om du synes det er vanskelig.

1 pakke havregryn gir ca 25 porsjoner.

1 porsjon havregryn: ca 0,5 kr. Det spiser jeg hver dag.

Feks mat jeg spiser er:

1 porsjon hjemmelaget tomatsuppe med 1 egg: ca 3,5 kr (om en har buljong og hvitløkspulver fra før, og hamstrer egg når de er på tilbud)

En porsjon med 150g seifilet, med brokkoli og poteter blir ca 8 kr (+ litt mer med smeltet smør)

3 porsjoner med havregryn + tomatsuppe med egg til kvelds, er ikke mer enn 5 kr dagen.

70 kr er ikke noe problem å klare seg på i løpet av en uke (til mat) om en kan spare...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Matposten din er altså under 300 kr i mnd..?

Jeg kan klare meg med mat 1 uke på 35 kr, men betyr ikke at jeg vanligvis gjør det. Budsjettet mitt er på ca 100 kr pr uke. Noen ganger mer, noen ganger mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan klare meg med mat 1 uke på 35 kr, men betyr ikke at jeg vanligvis gjør det. Budsjettet mitt er på ca 100 kr pr uke. Noen ganger mer, noen ganger mindre.

Det var det jeg brukte før. Når jeg hadde anoreksia.

Anonymous poster hash: d8da0...fc0

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Det var det jeg brukte før. Når jeg hadde anoreksia.

Anonymous poster hash: d8da0...fc0

Det går da fint å spise seg godt og mett på så lite kroner. Google "student+mat".

Anonymous poster hash: 8da6b...f34

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig med dette + jeg er trygdet og er heldig om jeg har 70 kr på kontoen til over en helg av og til.

Min 17 mai så spiser jeg hva jeg gjør alle andre dager, rundstykke med ost på, og har takket nei til frokoster med venner siden der må alle ta med retter å dele med de andre. Jeg har en tv, som jeg regner med dere også har, som jeg kan få med meg 17 mai livet på om jeg absolutt vil, ellers så er det helt gratis å gå seg en runde i byen eller parken også - en is er høyepunkt og koster ca 12 kroner! God 17 mai!

Anonymous poster hash: 40100...8cd

Kan du ikke ta med rundstykker?

Anonymous poster hash: 8da6b...f34

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å gå i fjellet på 17 mai. Helt gratis. Har ikke så mye penger og må holde budsjettet.

Anonymous poster hash: 9eef4...ca4

Hvordan i all verden kommer du deg gratis til fjellet? Mener du toppen borte i skauen?

Anonymous poster hash: 9549c...714

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i all verden kommer du deg gratis til fjellet? Mener du toppen borte i skauen?

Anonymous poster hash: 9549c...714

Man...går? Vi bor i Norge, vet du, svært mange av oss har fjell omtrent i bakhagen.

Anonymous poster hash: 954ec...f8c

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

Vær glad dere ikke har barn.

Anonymous poster hash: f372b...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...