Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #1 Del Skrevet 28. august 2004 Hva er Karisma? Hva står dette for? Hva går møtene ut på? Takk for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #2 Del Skrevet 28. august 2004 Er det Karisma senter du mener? I Stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2004 #3 Del Skrevet 29. august 2004 Trodde karisma var tiltrekningskraft jeg. Der ser du hvor lite jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #4 Del Skrevet 30. august 2004 Er det Karisma senter du mener? I Stavanger? Ja, er vel kansje det... Vet ikke helt, hørte bare om noen på skolen som skulle på karisma. Bor i stavanger området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #5 Del Skrevet 30. august 2004 Karisma senter er en trosmenighet. Den ble startet som en utbrytermenighet fra pinsebevegelsen tror jeg. Menigheten har ikke demokratisk valgt lederskap. Møtene kan nok variere veldig i form og innhold. Noen møter har mye lovsang, tungetale, profetiske budskap og lignende. Andre møter kan være med preget av undervisning. Menigheten har hatt et visst samarbeid med Livets ord. Karisma senter har tidligere sendt en del møter på TVN frekvensen på TV i Stavanger området. Hvis du har vanlig TV antenne og slår på TVN på søndag ettermiddag tror jeg du kan få inn møter fra Karisma senter. Slik har det vært tidligere i alle fall. Jeg har vært på Karisma senter 2 ganger. Det var ikke min stil i det hele tatt. Det tok av, og lederne virket som ganske autoritære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå