Gå til innhold

Det er lov å sove seg gjenno 17. mai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis er 17. mai på en søndag i år. Skal opp til broren min og grille, men ellers ikke gjøre en dritt. Har ikke markert 17.mai på årevis. Drittdag...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen planer utover å forhåpentlig se Tsjekkia banke USA i bronsefinalen og så nyte Russland kapre gullet foran nesa på Canada. Deilig å være singel på søttende mai.

Anonymous poster hash: 1cec4...05a
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke dato er 17 mai?

Anonymous poster hash: 79041...b31

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke dato er 17 mai?

I år er 17. mai den 23. september, så vi har god tid.

Anonymous poster hash: af5f4...505

• Liker 15
Gjest The damned
Skrevet

Det er også lov til å gjøre det man vil og feire på sin måte eller ikke feire i det hele tatt.

Blir litt for depressivt å ligge i sengen hele dagen for min del, men hver sin smak :)

Skrevet

Hvorfor kunne ikke hu i bloggen feira 17 mai sammen med exen og datteren? De GÅR AN å legge til sides krangler for noen få timer og tenke på barna!

• Liker 2
Skrevet

Jeg regner med at en korps-parade vekker meg idet de går (nesten) forbi huset mitt i morgen tidlig. Jeg skal spise middag med familien min. Jeg bor alene, men er invitert bort i middags-besøk. Det er det eneste jeg skal i morgen. Det som er så greit med den dagen er at man kan gjøre som man vil. Hvilket også inkluderer "å gjøre ingen ting"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I år er 17. mai den 23. september, så vi har god tid.

Anonymous poster hash: af5f4...505

Tenkte helt feil, mente når den skulle feires og det kom helt tullete ut xD

• Liker 2
Skrevet

Traaseths innlegg er fantastisk. Jeg er så glad for at hun fremhever at folk er forskjellige, og noen går gjennom vanskelige perioder i blant. I tillegg er det alltid lov å gjøre akkurat det man vil, i stedet for å innfri andres forventninger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hoppet over et par 17.mai´er, et par pga eksamen, en ble sovet vekk, i år er jeg gravid og i dårlig form, så feirer på min måte, med mye tv-titting og spising. Man er som voksen fri til å feire 17-mai som man vil. Når jeg får barn, så blir det en dag for barnet

Anonymous poster hash: 8990c...766
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kunne ikke hu i bloggen feira 17 mai sammen med exen og datteren? De GÅR AN å legge til sides krangler for noen få timer og tenke på barna!

Kanskje de har fordelt enkelte dager seg imellom? Det er helt greit med alenetid med en forelder og. Mange som ordner det slik iblant uten at de sliter med krangling av den grunn.

Anonymous poster hash: 0b68c...24e

AnonymBruker
Skrevet

Jepp dt skal jeg! Sooooooooooooooooooove <3 Med ørepropper såklart! :laugh:
Så kan resten bare få gå ute å få gnagsår og bli skuffa over at dagen heller ikke i år levde opp til forventningene.

Anonymous poster hash: 0a268...4fa
Skrevet

Den beste 17.mai jeg har hatt ble tilbragt hjemme med kjæresten. Vi gjorde helt vanlige ting. På ettermiddagen dro vi til en park i nærheten for å grille pølser i sola. Der tok vi oss et par øl. Det ble avslappende og koselig. Jeg synes det blir litt mye folk i sentrum på slike dager, og har endelig skjønt at jeg faktisk ikke trenger å stå der med et påklistra glis. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal være hjemme og skrive bacheloroppgave i dag. Ingen feiring i år, nei!

Skrevet

Jeg er syk, så jeg velger derfor å holde meg innendørs i dag. Ellers hadde jeg gått ut og sett på toget

AnonymBruker
Skrevet

Artig kvinnemenneske...

Fordi hun ikke orket å feire, gjør hun seg til talskvinne for hele landet der det altså skal være helt ok å sove seg gjennom den ene nasjonaldagen vi har...

Anonymous poster hash: adb93...e5e
AnonymBruker
Skrevet

Artig kvinnemenneske...

Fordi hun ikke orket å feire, gjør hun seg til talskvinne for hele landet der det altså skal være helt ok å sove seg gjennom den ene nasjonaldagen vi har...

Alle er fri til å velge om de vil være hjemme eller gå ut - også på 17.mai. Det er ingen engasjementsplikt i dette landet.

Anonymous poster hash: aa752...360

• Liker 1
Skrevet

Artig kvinnemenneske...

Det er jo greit at det er bare en nasjonaldag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...