AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Del Skrevet 15. mai 2015 Hei. Jeg ammer mitt barn og pumper litt melk når babyen har lagt seg for kvelden. Dette gjør jeg for å øke melkeproduksjonen i det ene brystet, og melken blir kastet. Syntes det er så fælt å kaste den næringsfulle morsmelken og kom plutselig på at jeg kanskje kan helle den over maten til hunden? Eller blir det helt feil og ikke bra for han? Håper ikke jeg virker helt gal her nå Anonymous poster hash: 71986...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. mai 2015 #2 Del Skrevet 15. mai 2015 Vel..... Katten vår fikk morsmelk. Hadde overflod av melk som jeg pumpet og frøs ned. Men ungen ville ikke ta flaske, og jeg syntes det var kjipt å tømme ut melken. Spurte dyrlegen om katten kunne få melken, og det var ikke noe problem Luksusmat i følge dyrlegen. Så katten fikk morsmelk i skålen sin og ble en røsselig skapning på 9kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Del Skrevet 16. mai 2015 Vel..... Katten vår fikk morsmelk. Hadde overflod av melk som jeg pumpet og frøs ned. Men ungen ville ikke ta flaske, og jeg syntes det var kjipt å tømme ut melken. Spurte dyrlegen om katten kunne få melken, og det var ikke noe problem Luksusmat i følge dyrlegen. Så katten fikk morsmelk i skålen sin og ble en røsselig skapning på 9kg Takk for svar, da regner jeg med at en skvett morsmelk i maten hans ikke kan skade Anonymous poster hash: 71986...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Del Skrevet 16. mai 2015 Jeg har vanskelig for å tenke meg noen grunn til at det ikke skulle gå bra. Så lenge det ikke blir hovedingrediens, men bare, uhm, tilbehør. Jaja, forutsetter naturligvis at hunden tåler melkeprodukter i utgangspunktet, men hvis den tåler kumelk så tåler den vel menneskemelk også. Anonymous poster hash: 0e4da...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Del Skrevet 16. mai 2015 Hvorfor fyser du det ikk for å ha til senere bruk? Kjempe greit å ha melk til flske hvis du skulle trenge barnevakt/pappan skal ha babyen noen timer alene. Anonymous poster hash: 8c840...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. mai 2015 #6 Del Skrevet 16. mai 2015 Hvorfor fyser du det ikk for å ha til senere bruk? Kjempe greit å ha melk til flske hvis du skulle trenge barnevakt/pappan skal ha babyen noen timer alene. Anonymous poster hash: 8c840...164 Vet ikke hvordan det er med Ts, men her var det full flaskenekt. Hun tok aldri flaske, uansett hva vi prøvde og forskjellige typer flasker. Hun tok forsåvidt aldri smokk heller. Så gikk rett fra pupp til kopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 16. mai 2015 #7 Del Skrevet 16. mai 2015 Hmm hvorfor vil du gi hunden? Skjønner jeg ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Del Skrevet 16. mai 2015 Det er jo grenser for hvor mye næring hunden trenger, da. Ville i så fall redusert mengden for tilsvarende. Anonymous poster hash: 3a041...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Del Skrevet 16. mai 2015 Sett det ut til pinnsvinet. Anonymous poster hash: f93a8...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #10 Del Skrevet 16. mai 2015 Hva med å gi melken til noen som faktisk trenger den? (Noe hunden ikke gjør ) http://www.mammanett.no/amming/bli_morsmelkgiver Anonymous poster hash: e68db...b95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 16. mai 2015 #11 Del Skrevet 16. mai 2015 Sett det ut til pinnsvinet.Anonymous poster hash: f93a8...8f9 De skal IKKE ha melk.!! Kun vann.. pga laktoseintolleranse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 16. mai 2015 #12 Del Skrevet 16. mai 2015 Gi heller melken til noen som virkelig trenger det. Det er mange små barn som ikke får melk fordi mor ikke har eller de ikke har noen mor. Hør med det lokale sykehuset om de har en slik ordning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #13 Del Skrevet 18. mai 2015 De skal IKKE ha melk.!! Kun vann.. pga laktoseintolleranse Og du mener at hunder ikke er laktoseintolerante fordi..? Kan opplyse om at voksne hunder mangler et enzym som bryter ned laktose. Anonymous poster hash: f93a8...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #14 Del Skrevet 18. mai 2015 Hvorfor i allverden skal hunden få morsmelk? Skjønner ikke helt. Har selv to hunder, og kunne aldri i min villeste fantasi komt på å gi hundene mine dette. Dessuten skal ikke hunder ha for mye melkevarer, og ihvertfall ikke ren melk. Anonymous poster hash: db941...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 18. mai 2015 #15 Del Skrevet 18. mai 2015 Og du mener at hunder ikke er laktoseintolerante fordi..? Kan opplyse om at voksne hunder mangler et enzym som bryter ned laktose.Anonymous poster hash: f93a8...8f9 uhm leste du hva jeg skrev? At de ikke skal ha melk pga laktose.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå