Gjest Bente29 Skrevet 28. august 2004 #1 Skrevet 28. august 2004 Det jeg lurer på er rett og slett om du vil fortelle hvordan ditt favoritt skjørt ser ut? lengde, farge og om du husker hvor du kjøpte det og pris. Har du form for "kjørereglere" når og hvor du bruker skjørt så vil jeg gjerne høre om det også. :-) Er intressert i å få en liten oversikt over hva mine medsøstre bruker. For jeg skal skrive en oppgave om dette tema på den skolen som jeg går på nå.Så da ønsker jeg meg mange svar:-) På forhånd takk for alle som bidrar til min lille og uhøytidlige spørreundersøkelse :-)
Lady Lovelylocks Skrevet 28. august 2004 #2 Skrevet 28. august 2004 Mitt favorittskjørt akkurat nå: * Militærgrønt * Knelangt * Kjøpt på Kapphal * Kostet 79 el 99 kr. (På tilbud)
Gjest Myumi Skrevet 28. august 2004 #3 Skrevet 28. august 2004 Mitt favorittskjørt: Klassisk skotskrutet med brede folder (rødt, grønt, sort, sennepsgult) Lengde til rett over kneet 100% Kasjmirull Kjøpt på House of Scotland for 4600 kroner Dette skjørtet kombinerer jeg med sorte høye skinnstøvletter, sorte strømper og en sort turtleneck i mohair.
Gjest 1111 Skrevet 28. august 2004 #4 Skrevet 28. august 2004 Favorittskjørtet mitt er svart og knelangt, litt lenger foran enn bak. det er i bomull og har tre remser med en liten beltespenne helt øverst. kjøpte det for 300 kroner på popins (tror jeg).
Gjest Nefertiti Skrevet 28. august 2004 #5 Skrevet 28. august 2004 Mitt favoritt skjørt er et knelangt dongriskjørt som har litt 50-talls look :-) Kjøpte det på H&M for 200 kr ca.
Linselus Skrevet 28. august 2004 #6 Skrevet 28. august 2004 Mitt er et dongeriskjørt med stretch i, det går til ca rett under knærne, har noen sånne "foldegreier" i siden nederst og er kjøpt på B-young for et par år siden! Kjøreregler er: hvis jeg vil ha på meg skjørt finner jeg et i skapet som passer til anledning/humør/vær etc (ganske enkel av meg)
Søtpotita Skrevet 28. august 2004 #7 Skrevet 28. august 2004 favorittskjørt...hmm det må vera eit lysebrunt cord skjørt som rekk ca ned til knea, ser litt casual ut (baklommer og lommer framme)...kjøpt på hennes og mauritz, kosta 198 kr. Og to dongeri skjørt eg kjøpte i Praha i merket Bloom, har folder framme, og blomsterdekorasjon nedover eine sida i paljettar..og rekker ned til knea:) Har eit i lys dongeri og eit i mørk:) Falt for det med eingang eg såg dei:) var på salg og kosta rundt 200 kr stk:)
Lythande Skrevet 28. august 2004 #8 Skrevet 28. august 2004 Jeg har tre favoritt skjørt, to som jeg bruker til vanlig og et penskjørt. Det ene er et A-formet fløyelsskjørt i sort og fotsidt. Dette ble kjøpt på Mitt Skattkammer til 1200 kr - brukes når det er litt kaldt ute, til hverdags. Det andre er samme form, i sort bomullsstoff, fotsidt. Det har jeg sydd selv. Det brukes på varme dager. Det tredje er et penskjørt. Det er fotsidt i sort fløyel, og lilla satin med d-ringer i siden. Det er også sydd selv. Bilde av siste skjørtet
Transe Skrevet 29. august 2004 #9 Skrevet 29. august 2004 Favoritt skjørtet mitt i er ett lysgult langt i silke. Kjøpte det i østen for 3 år siden. Ellers går det mye i jeansskjørt til dagleg, både korte og lange, lyse og mørke.
Gjest Hel Skrevet 29. august 2004 #10 Skrevet 29. august 2004 Svart nettingsskjørt med hvitt underskjørt. Kjøpte det på Frederick's of Hollywood for en mnd. siden. Og det kosta 216 kr. http://img.photobucket.com/albums/v135/Boo...KittyFxck/2.jpg
Gjest StoreSky Skrevet 29. august 2004 #11 Skrevet 29. august 2004 Jeg har tre favoritt skjørt, to som jeg bruker til vanlig og et penskjørt. Det ene er et A-formet fløyelsskjørt i sort og fotsidt. Dette ble kjøpt på Mitt Skattkammer til 1200 kr - brukes når det er litt kaldt ute, til hverdags. Det andre er samme form, i sort bomullsstoff, fotsidt. Det har jeg sydd selv. Det brukes på varme dager. Det tredje er et penskjørt. Det er fotsidt i sort fløyel, og lilla satin med d-ringer i siden. Det er også sydd selv. Bilde av siste skjørtet WOW! Så flink du er som syr selv...Egentlig geniatl, akkurat passe og akkurat slik man vil ha det! Jeg har flere favoritter -alt ettersom anledning. Vanlig svart kort skjørt, skotsk-rutet, grått A-lined. Alle er kortere enn kne lengde. Til bytur har jeg ofte på nettingstrømper med sorte 20 denier strømper under. Til jobb har jeg litt tykkere vanlige strømpebukser.
Lythande Skrevet 29. august 2004 #12 Skrevet 29. august 2004 WOW! Så flink du er som syr selv...Egentlig geniatl' date=' akkurat passe og akkurat slik man vil ha det! [/quote'] Takk, takk. Jeg er så sær av meg at det er sjelden jeg finner noe jeg liker så da ser det ut til at jeg må sy for å få det.
Bokalven Skrevet 29. august 2004 #13 Skrevet 29. august 2004 Jeg har to favorittskjørt. Et sort, langt ett i lin som jeg har kjøpt på H&M og ett i et litt tykkere stoff som også er sort og langt, og som jeg har sydd selv. Har i og for seg mange skjørt, siden jeg ikke går i bukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå