Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det helt ut og bustet med en slik sveis på 17 mai? En enkel men litt rufsete donut? Har så smalt hode, kan ikke ha frisyrer som er alt for tettsittende.

Vist ikke, noen andre lette, pene frisyrer til den store dagen?

post-67322-13445_thumb.jpg

Endret av Alja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes i hvert fall at det er mye finere med litt rufs. Man ser så streng og kjedelig ut med "ballettsveisen" :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syns sveisen var veldig fin. Du så veldig pen ut :)

Anonymous poster hash: 73c27...c5f
Skrevet

Jeg vil ikke kalle den donuten så veldig rufsete.

Hvorfor går du ikke med håret løst? Bruk en god tørrshampoo og opparbeide deg litt volum. Du kan til og med krølle håret ditt (det ser ut som ditt er ganske rett).

Eller som Tibbie sier, gå for litt rufs. Hvis du har lite hode vil jo rufs få det til å se litt større ut. Det er jo også veldig fint med en eller annen form for flette.

Skrevet

Jeg synes i hvert fall at det er mye finere med litt rufs. Man ser så streng og kjedelig ut med "ballettsveisen" :)

Jeg syntes også det er litt finere med rufs. Takler ikke helt striglet stram😱 men er det en kurant 17mai sveis?

Skrevet

Syns sveisen var veldig fin. Du så veldig pen ut :)

Anonymous poster hash: 73c27...c5f

Takk for det 😁

Skrevet

Jeg vil ikke kalle den donuten så veldig rufsete.

Hvorfor går du ikke med håret løst? Bruk en god tørrshampoo og opparbeide deg litt volum. Du kan til og med krølle håret ditt (det ser ut som ditt er ganske rett).

Eller som Tibbie sier, gå for litt rufs. Hvis du har lite hode vil jo rufs få det til å se litt større ut. Det er jo også veldig fint med en eller annen form for flette.

Nei den var kanskje en mellomting. Jeg får det ikke til på noen Ann måte en det her. Har prøvd å lage en tjukk fin flette å ha rundt, men har funnet ut at jeg suger på hår😭

Hvilken flette tenkte du på?

Skrevet

Føler fjeset mitt blir langt og tynt med håret løst. HAr et langt og smalt ansikt med høye kinnben. Lang hals.

Kler det bare ikke:-/

Skrevet

Rufsete er fin :)

Men jeg tror deg ville vært penere med en mindre donut, den virker for stor til ansiktet ditt.

• Liker 2
Skrevet

Rufsete er fin :)

Men jeg tror deg ville vært penere med en mindre donut, den virker for stor til ansiktet ditt.

Den er stor ja, den største jeg fant faktisk. Men nå har jeg verken tid eller råd til å kjøpe en ny og mindre til 40kr før 17 mai😂 må gjøre det beste ut av den jeg har.

Skrevet

Forslag til en du kan prøve :)

oSVDMBv.jpg

Skrevet

Forslag til en du kan prøve :)

oSVDMBv.jpg

Denne skal jeg prøve! Får ha sånn generalprøve dag i morgen!😊 takk!

Skrevet

Du kan gjøre det veldig lettivindt:

Preparer håret med f.eks tørrshampo/dust-it/saltvannspary/hårspray i tørt hår. Tuper i røttene og fluff håret opp. Lag en høy og slakk hestehale og stram til strikken mot hodebunnen. Tuper ekstra selve hestehalen. Kveil deretter håret rundt og rundt, og fest med luser. Da får du en rufsete knute uten dounut :)

• Liker 2
Skrevet

Cathj og Skruf! Takk, det skal prøves i morgen!

Skrevet

Cathj og Skruf! Takk, det skal prøves i morgen!

Lykke til! :hug:

Skrevet

hei sveis, med det vakre ansiktet der så vil jeg tørre påstå man ville passet alle frisyrer :)

• Liker 1
Skrevet

Lykke til! :hug:

Hihi, det trengs! Alltid vært dårlig med hår:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...