Alja Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 (endret) Er det helt ut og bustet med en slik sveis på 17 mai? En enkel men litt rufsete donut? Har så smalt hode, kan ikke ha frisyrer som er alt for tettsittende. Vist ikke, noen andre lette, pene frisyrer til den store dagen? Endret 16. mai 2015 av Alja
Tibbie Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Jeg synes i hvert fall at det er mye finere med litt rufs. Man ser så streng og kjedelig ut med "ballettsveisen" 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Syns sveisen var veldig fin. Du så veldig pen ut Anonymous poster hash: 73c27...c5f
Cathj Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Jeg vil ikke kalle den donuten så veldig rufsete. Hvorfor går du ikke med håret løst? Bruk en god tørrshampoo og opparbeide deg litt volum. Du kan til og med krølle håret ditt (det ser ut som ditt er ganske rett). Eller som Tibbie sier, gå for litt rufs. Hvis du har lite hode vil jo rufs få det til å se litt større ut. Det er jo også veldig fint med en eller annen form for flette.
Alja Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2015 Jeg synes i hvert fall at det er mye finere med litt rufs. Man ser så streng og kjedelig ut med "ballettsveisen" Jeg syntes også det er litt finere med rufs. Takler ikke helt striglet stram😱 men er det en kurant 17mai sveis?
Alja Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2015 Syns sveisen var veldig fin. Du så veldig pen ut Anonymous poster hash: 73c27...c5f Takk for det 😁
Alja Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2015 Jeg vil ikke kalle den donuten så veldig rufsete. Hvorfor går du ikke med håret løst? Bruk en god tørrshampoo og opparbeide deg litt volum. Du kan til og med krølle håret ditt (det ser ut som ditt er ganske rett). Eller som Tibbie sier, gå for litt rufs. Hvis du har lite hode vil jo rufs få det til å se litt større ut. Det er jo også veldig fint med en eller annen form for flette. Nei den var kanskje en mellomting. Jeg får det ikke til på noen Ann måte en det her. Har prøvd å lage en tjukk fin flette å ha rundt, men har funnet ut at jeg suger på hår😭 Hvilken flette tenkte du på?
Alja Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2015 Føler fjeset mitt blir langt og tynt med håret løst. HAr et langt og smalt ansikt med høye kinnben. Lang hals. Kler det bare ikke:-/
Cathj Skrevet 15. mai 2015 #9 Skrevet 15. mai 2015 Finnes masse Youtube-videoer om dette! Kanskje du blir inspirert? https://www.youtube.com/results?search_query=messy+updo
skruf Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 Rufsete er fin Men jeg tror deg ville vært penere med en mindre donut, den virker for stor til ansiktet ditt. 2
Alja Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #11 Skrevet 15. mai 2015 Rufsete er fin Men jeg tror deg ville vært penere med en mindre donut, den virker for stor til ansiktet ditt. Den er stor ja, den største jeg fant faktisk. Men nå har jeg verken tid eller råd til å kjøpe en ny og mindre til 40kr før 17 mai😂 må gjøre det beste ut av den jeg har.
Alja Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #12 Skrevet 15. mai 2015 Finnes masse Youtube-videoer om dette! Kanskje du blir inspirert? https://www.youtube.com/results?search_query=messy+updo Jo! Youtube er tipp topp! Jeg vet bare ikke helt hva de ulike sveisene heter på engelsk. Klarte å knote meg frem til donut tutorial 😂
Alja Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #14 Skrevet 15. mai 2015 Forslag til en du kan prøve Denne skal jeg prøve! Får ha sånn generalprøve dag i morgen!😊 takk!
Cathj Skrevet 15. mai 2015 #15 Skrevet 15. mai 2015 Hva med denne da? Knuten legger seg i nakken som vil gjøre at halsen ser kortere ut, og tvinningen/fletten i front vil gjøre at hodet ditt ser større ut. https://www.youtube.com/watch?v=51HMwOa3Q_8 1
skruf Skrevet 15. mai 2015 #16 Skrevet 15. mai 2015 Du kan gjøre det veldig lettivindt: Preparer håret med f.eks tørrshampo/dust-it/saltvannspary/hårspray i tørt hår. Tuper i røttene og fluff håret opp. Lag en høy og slakk hestehale og stram til strikken mot hodebunnen. Tuper ekstra selve hestehalen. Kveil deretter håret rundt og rundt, og fest med luser. Da får du en rufsete knute uten dounut 2
Alja Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #17 Skrevet 15. mai 2015 Cathj og Skruf! Takk, det skal prøves i morgen!
Cathj Skrevet 15. mai 2015 #18 Skrevet 15. mai 2015 Cathj og Skruf! Takk, det skal prøves i morgen! Lykke til!
WubWub Skrevet 15. mai 2015 #19 Skrevet 15. mai 2015 hei sveis, med det vakre ansiktet der så vil jeg tørre påstå man ville passet alle frisyrer 1
Alja Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #20 Skrevet 15. mai 2015 Lykke til! Hihi, det trengs! Alltid vært dårlig med hår:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå