AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Lurer på hvor mange pavlovatråder det kommer til å bli her inne før 17.mai er over Jeg stekte marengsbunnen til pavlovaen min i kveld. Den ble litt flakete på ene siden når jeg løftet den over på rist, så jeg løftet litt på ene delen og den virket veldig myk inni.. Brukte oppskrift med eggehviter, sukker, eddik og maisenna. Hadde ovnen på 250 grader og skrudde ned på 100 grader når jeg satte den inn og stekte i ca 65 minutter før jeg tok den ut og avkjølte den på rist. Ser nå at mange andre oppskrifter sier at den skal avkjøles i ovnen, men ikke min. Kan det være at den er for rå inni når den er stekt såpass lenge? Anonymous poster hash: 0151a...2cd
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Min var også helt myk inni etter 60 min, så stekte den i 3 timer i stede. Fikk tips av min mor, hun pleier og steike de så lenge og de blir fortsatt myke i midten Anonymous poster hash: c89b8...f3b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Stekte den for lenge en gang og da ble den helt seig, så så lenge tør ikke jeg steke den. Men stekte du den på nytt etter den var avkjølt? Anonymous poster hash: 0151a...2cd
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Pavlova pavlova og atter pavlova. Pavlova er harry! Ting det går 25 av på dusinet blir griseharry! Anonymous poster hash: f6f94...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå