Guess What! Skrevet 3. juli 2002 #1 Del Skrevet 3. juli 2002 OYO mobil abonomang/kontant fra Telenor.. Noe å stole på egentlig?! Jeg tørr ikke få det før jeg vet eksakt hvordan det funker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leslie Skrevet 4. juli 2002 #2 Del Skrevet 4. juli 2002 hei!jeg driver akkurat å lurer på det samme! jeg står da litt mellom oyo regnig og netcom small talk! selv skal jeg ha et abonnement som funker når jeg reiser utenlands og begge er de veldig smarte! jeg selv har kommet frem til at netcom er det beste for meg selvom det er noe dyrere! dette fordi det er billigere for meg i det landet jeg skal til å ringe og sende sms oyo er greit det men det er noe dyrere åå sende fra derfra jeg skal! men her får du 50 gratis mld pr mnd(noe som ikke virker fra andre land kun i norge) og det koster 39 kr mnd. håper du ble litt smartere, hvis ikke kan du bare spørre mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 4. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg ringer ikke langt... Bruker egentlig mer txt mld. enn å ringe.. + at jeg bruker kontant kort.. Det er liksom det.. hva er best da for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 4. juli 2002 #4 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei! Det fungerer vel ikke på noen spesiell måte. ? :-? Du betaler ab.avgift på 39 kr, som inkluderer 50 sms. Ringetid er til telenor mobil 1,89 pr min, til fast-tlf 3,99 pr min, og til netcom 2,99 pr min. Og sms 1 krone.. Har du mobilbonus (bonusordning i telenor mobil), får du 12 øre pr minutt du ringer til telenor mobil og pr sms. Poengene kan du veksle til sms, eller trekke fra på faktura (framtidig faktura vissnok..) Jess,jess.. Hva mer? Synes egentlig det fungerer helt fint. Reiser ikke så mye i utlandet, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå