Gå til innhold

Hvem fikk tallet?/hvem eier det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man fikk et fint tall på et innlegg, f. eks. 5000, men så sletter noen moderatorer tidligere innlegg slik at en annen fikk nummer 5000, hvem er da den rettmessige eieren, den opprinnelige posteren, eller den som står igjen etter moderatorryddingen?

Anonymous poster hash: 58f9a...8fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha hæ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha hæ?

Du fikk nå #2 i tråden, men hvis en moderator sletter ditt innlegg mister du det og Eiss får tall nummer to, hvem fikk da egentlig to, hvem er vinneren?

AnonymBruker
Skrevet

Hvem bryr seg, å poste innlegg / havne på et kult tall er ikke noe konkurranse eller hellighet eller lykke eller hva det er du innbiller deg

Anonymous poster hash: 876f7...b2f
AnonymBruker
Skrevet

Begge

Men da er det jo i prinsippet slik at uendelig mange kan få et tall, er det en god regel?

Skrevet

Men da er det jo i prinsippet slik at uendelig mange kan få et tall, er det en god regel?

Ja, du vet. Likestilling og kvotering og alt det derre

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du vet. Likestilling og kvotering og alt det derre

Men problemet er at det bare er den siste som får kred for det. Bør det innføres en ordning slik at det står i innleggene hvem som hadde det opprinnelige nummeret osv.?

Skrevet

Du fikk nå #2 i tråden, men hvis en moderator sletter ditt innlegg mister du det og Eiss får tall nummer to, hvem fikk da egentlig to, hvem er vinneren? Anonymous poster hash: 58f9a...8fa

vinneren? Er det en konkurranse?
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bra å få gode tall, nå fikk jeg f. eks. tallet 10!

Skrevet

ja :O tenk man får nr 1337 :D

Skrevet

Det er jo bra å få gode tall, nå fikk jeg f. eks. tallet 10! Anonymous poster hash: 58f9a...8fa

men hvordan er det å vinne? Og hva er de gode tallene?
AnonymBruker
Skrevet

men hvordan er det å vinne? Og hva er de gode tallene?

Jeg vant for jeg fikk et bra tall, og da ble jeg glad. Som regel er de runde tallene gode, men det kan være flere som er gode også.

Skrevet

Jeg vant for jeg fikk et bra tall, og da ble jeg glad. Som regel er de runde tallene gode, men det kan være flere som er gode også. Anonymous poster hash: 58f9a...8fa

men på hvilken måte er det å vinne?

Jeg skjønner at du syntes det er fint å skrive innlegg på hele tall, men hvordan er det en konkurranse?

AnonymBruker
Skrevet

men på hvilken måte er det å vinne?

Jeg skjønner at du syntes det er fint å skrive innlegg på hele tall, men hvordan er det en konkurranse?

Vanskelig å forklare egentlig, men siden mange vil ha fine tall så blir det jo en konkurranse. Nå fikk jeg forresten tallet 13 når jeg svarte deg :(, det er ikke et bra tall.

Skrevet

Er det her man veksler inn plussene i $$ ?

• Liker 3
Skrevet

Vanskelig å forklare egentlig, men siden mange vil ha fine tall så blir det jo en konkurranse. Nå fikk jeg forresten tallet 13 når jeg svarte deg :(, det er ikke et bra tall. Anonymous poster hash: 58f9a...8fa

det er ikke mange som vil ha fine tall
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Vanskelig å forklare egentlig, men siden mange vil ha fine tall så blir det jo en konkurranse. Nå fikk jeg forresten tallet 13 når jeg svarte deg :(, det er ikke et bra tall. Anonymous poster hash: 58f9a...8fa

:skratte:

Hvilket tall mine kommentarer får er dt siste jeg tenker på!

Hvor har du sett her at noen ønsker å være kommentator nummer *fint tall*??? :P

Endret av daemonia
  • Liker 1
Skrevet

Innlegg nr 21 er litt stas, da er man kongen av side 2.

(Takk for plussene, legger meg opp litt linden-dollar)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...