AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Inspirert av en tråd fra forumet på fitnessbloggen.no. Av ren nysgjerrighet! - kaloriinntak (sånn ca) - kjønn - alder - høyde - vekt - treningsmengde / fysisk aktivitet - går du opp, ned, eller holder du vekten? - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Anonymous poster hash: 0df5e...d83
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Spiser ca 2000 kalorier daglig (spiser veldig likt hver dag og logger det jeg spiser på myfitnesspal Kvinne 27 år 153cm 42kilo Trener kondisjon 5-6 ganger i uken: intervall løping og langkjøring (løper da typ 12-13km), sykler (spinning), i tillegg trener jeg noe styrke og går lange turer de dagene jeg har Treningsfri Skjeier aldri ut og har aldri spisedager. Spiser fast 2000 kalorier hver dag selv om det er hverdag eller helg Står stabilt i vekt på 2000 kalorier. Har ikke mål om å gå hverken opp eller ned Anonymous poster hash: 36756...cac
WubWub Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 3500-4400 kcal daglig. Mann 185cm 80kg Trener styrke 3 ganger i uka, sykler og trener med kettlebell hver morgen. Går opp i vekt og det er planen. Målet er 90kg 1
FitnessIna Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Kvinne, 165.5cm, omtrent 54kg, trener minst 5økter i uken, har et kcalnivå på over 2000kcal dagen og spiser akkurat hva jeg vil, når jeg vil - så fri-måltider er ikke nødvendig Planen er vel å legge seg opp mot 57kg, men det har ikke gått noe opp helt enda, selv om det har vært planen i 6 uker.
Synapomorphy Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 (endret) Kaloriinntakk: Mellom 3000 og 3500 kcal per dag, vil jeg tro. Kjønn: Mann Høyde: 181 cm Vekt: 87 kg Treningsmengde: Normalt styrketrening seks dager i uka (mellom 1 og 1,5 t) med to-splitt. Jogging hver dag (mellom 40-60 min). Vektregulering: Ganske stabilt nå, virker det som. Måltider: Har lagt meg til en vane med cheat meal hver morgen (Pop tarts og Styrk-melk, lol). Tror ikke det er så gunstig, akkurat. Endret 15. mai 2015 av Synapomorphy 1
Marthos Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 - kaloriinntak (sånn ca): Ligger på 17-2200 kcal daglig, troor jeg. Logget maten for i en periode for et år siden ca, men ble helt tullete i hodet, så måtte slutte Nå tar jeg det bare litt sånn på gefylen og grove overslag. Spiser automatisk mer de dagene jeg har trent, og mindre på late dager. - kjønn: Jente (eller dame..? hehe) - alder: 25 - høyde: 172 - vekt: 71,5 på morgenen i dag - treningsmengde / fysisk aktivitet: prøver å få inn hvertfall 30 min hverdagsaktivitet hver dag, og 3-5 treningsøkter i uka. - går du opp, ned, eller holder du vekten?: Går ned! Har gåt ned 12 kg-ish, og skal ned biiittelitt til - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte?: Spiser som regel (men ikke alltid) pizza på lørdager, og litt snop, men det gir aldri utslag på vekten (okei, nesten aldri) uka etterpå, så tror det er akkurat passe.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 - kaloriinntak (sånn ca) 900-1200 kcal. Noen dager innimellom kan det kanskje bli opp mot 2000 - kjønn kvinne - alder 25 - høyde 160 - vekt 48 - treningsmengde / fysisk aktivitet absolutt ingenting. sitter stille hjemme og på jobb - går du opp, ned, eller holder du vekten? stabil vekt - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? tenker ikke så mye på hvilken dag det er i uka. Har jeg lyst på potetgull en dag, så spiser jeg det. Jeg blir som regel så mett av det at jeg spiser mindre av andre ting, det regulerer seg selv. Det jeg spiser er som regel sunt og jeg har liten lyst på boller, brus og den slags. Anonymous poster hash: 75ba0...e7f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 - kaloriinntak (sånn ca): Som regel 2200-2600 per dag - kjønn: Kvinne - alder: 20 - høyde: 160 cm - vekt: 51 kg - treningsmengde / fysisk aktivitet: Jogger 5-6 ganger i uken, styrke 3-4 dager i uken, ellers en gåtur i ny og ned. - går du opp, ned, eller holder du vekten?: Holder vekten, men har ikke i mot å gå opp et par kilo - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte?: Tenker ikke så nøye på det, skeier ut hvis jeg får lyst på noe usunt. Blir vel kanskje én eller to dager i uka at jeg spiser mer kalorier enn til vanlig. Anonymous poster hash: 434df...818
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 - kaloriinntak (sånn ca): Spiser 1700-1800 kcal de dagene jeg ikke trener. Ca 2000 de dagene jeg trener (styrke + kondis) - kjønn: kvinne - alder: 27 - høyde : 161 cm - vekt: 89,5 - treningsmengde / fysisk aktivitet : Spinning to ganger i uken. Styrke 2-3 ganger i uken. 1-2 ganger i uken går jeg tur. Går overalt hvor jeg skal, og tar trappa uansett. Studerer, så blir ganske stillesittende til tider. - går du opp, ned, eller holder du vekten? : Går ned i vekt. - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Kan spise godteri på lørdager, f.eks. Men prøver å kutte ned. Blir gjerne litt mer kcal om helgene eller ved sosiale tilstelninger. Anonymous poster hash: 91f01...596
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #10 Skrevet 16. mai 2015 - kaloriinntak (sånn ca) Rundt 1500 i hverdagene, rundt 2000 i helgene og ved spesielle tilstelninger. - kjønn Kvinne - alder 24 - høyde 162 - vekt 55 - treningsmengde / fysisk aktivitet Lite utenom daglig yoga. - går du opp, ned, eller holder du vekten? Holder vekten. - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Spiser som sagt litt mer i helgene, men det blir gjerne snop i hverdagene også. Tenker ikke så mye over det, så lenge det ikke skakkjører kaloriinntaket helt. Anonymous poster hash: 05c1a...a30
Gjest earlgrey Skrevet 16. mai 2015 #11 Skrevet 16. mai 2015 - kaloriinntak (sånn ca) Ca 1500, og 2000 i helgene/spesiell anledning - kjønn Jente - alder 22 - høyde 168 - vekt 51kg - treningsmengde / fysisk aktivitet Prøver å trene 3 dager i uka, enten 45 min jogging eller styrke - går du opp, ned, eller holder du vekten? Vekten er stabil - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Som regel fredag/lørdag men hvis jeg føler for det skeier jeg ut i hverdagene, har heldigvis kommet meg ut av sukkeravgengighetsfasen
Gjest Vena Cava Skrevet 16. mai 2015 #12 Skrevet 16. mai 2015 (endret) Inspirert av en tråd fra forumet på fitnessbloggen.no. Av ren nysgjerrighet! - kaloriinntak (sånn ca) 1500 på fridager, 1700-2000 på treningsdager - kjønn Kvinne - alder 28 - høyde 174 - vekt 69 - treningsmengde / fysisk aktivitet 3-4 styrkedager i uka, prøver å jogge i tillegg ca 2-3 økter pr uke - går du opp, ned, eller holder du vekten? Går ned, men hovedmålet er økt muskelmasse og mindre underhudsfett - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? En dag i helga spiser jeg hva jeg vil. Men prøver å ikke gå over kalorigrensen min alt for mye, spesielt om jeg ikke har trent den dagen. Har jeg trent tung styrke er jeg ikke så nøye på det. Endret 16. mai 2015 av Hakkepeiling
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #13 Skrevet 18. mai 2015 kaloriinntak (sånn ca) Ca 1800 - 2200 kjønn K alder 32 høyde 165 cm vekt ca 50 kg treningsmengde / fysisk aktivitet Jogging 3 dager i uken. Mye generell aktivitet i hverdagen går du opp, ned, eller holder du vekten? Stabil vekt i 15 år har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Spiser det jeg har lyst på. Men holder meg helt unna sukkervarer. Anonymous poster hash: 8ce41...418
FantasDick Skrevet 18. mai 2015 #14 Skrevet 18. mai 2015 - kaloriinntak (sånn ca) Ligger på 1500-2000 nå (1200-2000 før gravid) - kjønn Kvinne - alder 29 år - høyde 164 cm - vekt 62 kg (50 kg før gravid) - treningsmengde / fysisk aktivitet Lite. Trener litt medium kardio hjemme i stua, sykler litt, går litt tur med noen joggeintervaller, litt yoga. (Trente tung styrke og mølle 3 ganger i uka før gravid) - går du opp, ned, eller holder du vekten? Akkurat nå kryper vekta oppover - av naturlige årsaker vil jeg tro. (Stabil før gravid) - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Har spisedager en-to ganger i uka nå, hvis jeg ikke legger noen restriksjoner på mat nå raser vekta opp. (Spiste hva jeg ville før gravid)
dillyduzit Skrevet 18. mai 2015 #15 Skrevet 18. mai 2015 - kaloriinntak (sånn ca) 1000-1200 - kjønn Kvinne - alder 22 - høyde 174 - vekt 55 - treningsmengde / fysisk aktivitet aktiv jobb, går mye i løpet av en dag, ingen trening utenom. - går du opp, ned, eller holder du vekten? Stabil/noe ned - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Spiser når jeg er sulten, spiser som regel det jeg vil med måte. Spiser små porsjoner.
_LanciA_ Skrevet 18. mai 2015 #16 Skrevet 18. mai 2015 Inspirert av en tråd fra forumet på fitnessbloggen.no. Av ren nysgjerrighet! - kaloriinntak (sånn ca)- kjønn- alder- høyde - vekt- treningsmengde / fysisk aktivitet - går du opp, ned, eller holder du vekten? - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Anonymous poster hash: 0df5e...d83 Kaloriinntak: 1800-2000 Kjønn: kvinne Alder: 31 Høyde: 175 Vekt: 74 Treningsmengde/Fysisk aktivitet: 1-3 Timer trening hver dag. Mye styrketrening. Ellers aktiv utenom trening. går opp,ned eller holder du vekten: Sjekker sjelden. Bruker helst bare målbånd. Har du spisedager/frimåltider: Nei spiser når jeg er sulten og spiser jeg f.eks noe godteri så kutter jeg bare ned på noe annet, men skjelden jeg gidder. Må alltid passe på å spise nok, eier ikke sultfølelse.
julie90 Skrevet 18. mai 2015 #17 Skrevet 18. mai 2015 Spiser ca 2000 kcal om dagen. Kjønn: Kvinne Alder: 23 Høyde: 168 Vekt: 52 Treningsmengde: Trener aldri, men er veldig aktiv både av turer, jobb og generelt. Sitter ganske lite på rumpa iløpet av en dag. Går du opp, ned eller holder du vekten: Holder vekten veldig fint, kunne sikkert lagt litt på meg, men jeg stresser ikke med det. Liker meg selv Har du spisedager/frimåltider: Jeg spiser sjeldent godteri og chips, men en og annen lørdag kjøper jeg dette. I tillegg til at jeg gjerne drikker vin til maten i helgene. Er mye mer glad i middager enn i søtt, så jeg lager heller skikkelig god helgemiddag.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #18 Skrevet 18. mai 2015 - kaloriinntak 1500 + (kommer an på hvor mye jeg har beveget meg den dagen) - kjønn kvinne - alder 21 - høyde 166 - vekt 59 - treningsmengde / fysisk aktivitet trener ikke, men går turer i varierende lengde hver eneste dag - går du opp, ned, eller holder du vekten? ned - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? ikke noe planlagt. spiser likt i helgene. spiser jeg hos andre eller det er en anledning av noe slag så teller jeg ikke, men prøver å holde meg innenfor rimelighetens grenser likevel Anonymous poster hash: b63a6...4f0
Gjest Citronella Skrevet 18. mai 2015 #19 Skrevet 18. mai 2015 - kaloriinntak (sånn ca) - 2500-3000 - kjønn - kvinne - alder - 40+ - høyde - 177 cm - vekt - 63-67 - treningsmengde / fysisk aktivitet - svømmer mye både i basseng og med våtdrakt i sjø. Går turer i fjell. Trener styrke 2-5 dager pr. uke. - går du opp, ned, eller holder du vekten? holder vekten ganske stabilt siden jeg var 20 år - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? nei. jeg spiser normalt, men det hender jeg spiser mer i ferier osv, men har et sunt og normalt forhold til mat.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #20 Skrevet 19. mai 2015 - kaloriinntak (sånn ca) 1800-2200 kalorier. - kjønn Kvinne - alder 25 - høyde 160cm - vekt 52 kg - treningsmengde / fysisk aktivitet Det varierer veldig. I perioder trener jeg 3-4 ganger i uken, mens jeg andre perioder kanskje kommer meg på trening 1 gang i uka. Jeg trener både kondisjon og styrke. Jeg prøver å gå 10.000 skritt i snitt hver dag (noen dager blir det færre, og noen dager blir det flere). Jeg holder vekten uavhengig av om jeg trener eller ikke, men jeg føler meg bedre de gangene jeg har gode rutiner på trening. - går du opp, ned, eller holder du vekten? Jeg holder vekten. - har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Jeg har ingen behov for spisedager. Jeg spiser lavkarbo, hvilket betyr at jeg ikke spiser sukker (er kvitt sukkeravhengigheten, og har ingen søtsug), og jeg spiser meg mett og god på mat. Jeg tar meg gjerne et par glass vin i uken uten dårlig samvittighet. Prøver dog å drikke rødvin, eller tørr hvitvin. Anonymous poster hash: 53a8a...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå