Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde hatt 2000 å leve for etter at alt av utgifter var betalt, hvordan ville du ha brukt dem?

Anonymous poster hash: 26443...114

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde hatt 2000 å leve for etter at alt av utgifter var betalt, hvordan ville du ha brukt dem?

Hva er alt av utgifter? Er mat betalt? Er trening betalt?

Anonymous poster hash: bd16d...afb

AnonymBruker
Skrevet

Paradoks? Om jeg bruker 2000kr på noe, så er jo det en utgift. Får jeg da 2000kr i all uendelighet?

Anonymous poster hash: 75cf2...7d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mat er ikke betalt. Alt av boutgifter, bil, bensin, eventuelt lån og gjeld er betalt.

TS.

Gjest Hofmann
Skrevet

Mat er ikke betalt. Alt av boutgifter, bil, bensin, eventuelt lån og gjeld er betalt.

TS.

Så hadde det vel blitt på mat da? :klo:

• Liker 2
Skrevet (endret)

masse brød og fryst det ned. mange bokser tunfisk. endel poser med havregryn. usaltede nøtter. vilt ris, ketchup uten sukker, brokkoli og blomkål, appelsiner og epler, paprika, zero saft uten sukker, blåbær og mandler til havregryna, baconost og peanøttsmør som pålegg. så hadde jeg kjøpt kyllingfileter for det som var igjen og et par poser med fiberrik spaghetti.

Endret av WubWub
AnonymBruker
Skrevet

Mat og sparing :)

Hvor mye hadde du klart å spare?

Skrevet

da hadde jeg brukt det på mat, og så sannsynligvis sultet halve mnd :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

700 på mat, 100 på sminke, klær og dill, 200 på trening. Spart 1000 :)

Anonymous poster hash: bd16d...afb
  • Liker 1
Skrevet

Alt hadde gått te mat, kjenner jeg meg selv rett. OG litt bensin

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Brukt på mat og sultet resten av måneden, jeg vil ha mat.!

Skrevet

Tråder som dette minner meg om min første foreleser. Han kunne gjerne betale 90% skatt, bare han fikk fradrag for alt av utgifter.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde levd som vanlig, og latt overskuddet ligge igjen på konto. Bruker ikke mye på mat i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: e9287...e42
Skrevet

Brukt 1700 på mat som vanlig og satt resten som sparing.

AnonymBruker
Skrevet

Brukt det på mat vel. Går fint an å leve på 2000 kroner i måneden dersom man bare er en person.

Man trenger ikke alkohol, røyk, godterier, blader, kjøpe nye klær hver måned o.s.v.

Anonymous poster hash: 55edb...a46
Skrevet

Jeg er student uten deltidsjobb, så 2000,- er jo ikke så langt unna hva jeg har å rutte med i måneden uansett, haha. Det går til mat, snus og en sjelden gang alkohol.

Skrevet

Brød og fryst det ned, masse knekkebrød, makrell i tomat, majones, kyllingfilet, salat (spinat, grønnkål, tomat, løk og eventuelt agurk) Fire kyllingfileer holder til fire salater. Hadde kjøpt inn en fem pakke med nudler in case of emergency. Du kan også kjøpe mye fra first price.

2000 kroner er egentlig ganske greit om du ikke er veldig storspist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...