AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Hei, er student, og har ikke så mye penger til overs. Men jeg trenger sårt en hårklipp. Har en helt enkel sveis: rett lugg og litt bobfasong på håret. Ikke noe avansert! Vet noen om noen billige frisører i Stavanger? (Helst 400 kroner eller mindre..) Trenger ikke være en fancy friør! Takk! Anonymous poster hash: d1836...941
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 I pedersgata 12 er det ei flink dame som klipper for 400 ( sist jeg var der ihvertfall) Like ved prix på storhaug er det en frisørsalong, tror han tar 300 for dameklipp, men her må du forklare godt hva du vil ha. I bergelandsgata ligger det flere rimelige. Og elvis frisør, på løkkeveien og hillevågsveien er rimmelige. I kongsgata, rett forbi renseriet, mot byterminalen har jeg også vært fornøydAnonymous poster hash: d42ef...aa2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 I pedersgata 12 er det ei flink dame som klipper for 400 ( sist jeg var der ihvertfall) Like ved prix på storhaug er det en frisørsalong, tror han tar 300 for dameklipp, men her må du forklare godt hva du vil ha. I bergelandsgata ligger det flere rimelige. Og elvis frisør, på løkkeveien og hillevågsveien er rimmelige. I kongsgata, rett forbi renseriet, mot byterminalen har jeg også vært fornøydAnonymous poster hash: d42ef...aa2 Takk! Ny i byen, ikke så kjent. Skal sjekke de ut :D Anonymous poster hash: d1836...941
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Hun i pedersgata er hun jeg har vært mest fornøyd med, men hun er jo dyrest av de billige. Del ligger mellom orginal thai take away og zouqAnonymous poster hash: d42ef...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå