Gå til innhold

Ulempe å logge ofte på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt rar problemstilling, men merker selv at hvis jeg ser en jeg skriver med er pålogga hele tiden så tenker jeg at han må være ganske desperat.
Nå er jeg (herregud desverre!) i samme situasjon selv, jeg logger på flere ganger ila dagen og dette dukker jo opp på profilen min om noen vil sjekke. Skriver med en mann jeg kjenner litt fra før, og logger mest på for å se bilder av han og sjekke om han har vært pålogga xD Går menn inn å sjekker profilen til jenta om når hun sist var pålogga og er det et faresignal (desperat/billig?) i deres øyne om vedkommende er pålogga daglig? Han logger sjeldent på selv , så tenker at han kan tenke at jeg ikke har noe liv som ofte sjekker tinder?! eller at jeg skriver med mange menn selvom jeg egentlig bare skriver med han(det vet jo ikke han for jeg kan jo ikke si at jeg logger inn bare for å sjekke om HAN har vært pålogga!)

Anonymous poster hash: 975e1...1bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du overtenker. Selv er jeg pålogga hele tiden, fordi jeg ikke lukker programmet. Betyr ikke at jeg er på tinder hele tiden:)

• Liker 3
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Det har ikke noe å si om du er pålogget eller ikke. Det har med å gjøre om sist du brukte tinder

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg mener jo såklart "sist jeg brukte tinder", det er det som kommer opp i profil teksten "Brukte tinder sist for xxx timer siden" (pålogget). Er det avskrekkende/desp om det alltid står bare noen timer siden? Og sjekker faktisk menn dette i profilen til kvinner de skriver med (slik jeg "stalker" hans profil for å sjekke når han sist var pålogga)??

AnonymBruker
Skrevet

bump

Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men jeg har aldri sjekket når folk brukte Tinder sist, og hadde aldri tenkt over om det stod at de hadde vært innlogget nylig. Tror ikke mange menn bryr seg særlig om det heller. Du overtenker nok :)

Skrevet

Jeg lurer på det samme :) vi kvinner grubler på mye rart! Jeg skriver med en fyr jeg hadde match med, stalker han litt å så ser jeg at han har fjernet matchen vår. Tror det er fordi han kanskje ikke vil vise at han fortsatt er aktiv på tinder. Det er kanskje sånn det blir gjort?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar Super-s!

Til Solfrid, så er det jo ikke sikkert at han fjerner matchen din for jeg har selv deaktivert profilen min i perioder og da kan ikke matchene mine se meg som match lenger (bla. en match som la meg til på facebook og lurte på hvorfor jeg hadde sletta matchen vår, som jeg ikke hadde), men så fort jeg aktiverer den igjen så er jeg jo på match lista til de jeg matchet med. Men skjer jo såklart at noen av og til fjerner matchen bevvist fordi de ikke ønsker mer kontakt eller fant ut at man ikke var så interessert allikevel.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar Super-s!

Til Solfrid, så er det jo ikke sikkert at han fjerner matchen din for jeg har selv deaktivert profilen min i perioder og da kan ikke matchene mine se meg som match lenger (bla. en match som la meg til på facebook og lurte på hvorfor jeg hadde sletta matchen vår, som jeg ikke hadde), men så fort jeg aktiverer den igjen så er jeg jo på match lista til de jeg matchet med. Men skjer jo såklart at noen av og til fjerner matchen bevvist fordi de ikke ønsker mer kontakt eller fant ut at man ikke var så interessert allikevel.

Huh? Det går vel ikke an å deaktivere profilen? Enten logger man ut eller så sletter man kontoen. Sletter du kontoen mister du alle matchene dine. Logger du ut, er du fortsatt på listen til matchene dine.. Så, hva mener du egentlig?

Anonymous poster hash: 2a97e...5ea

AnonymBruker
Skrevet

Jo det går an å deaktivere profilen. Har også slettet hele appen, og når jeg har lastet den ned igjen 6 mnd senere så var alle mine forrige matcher og meldinger der ihvertfall :)

AnonymBruker
Skrevet

Jo det går an å deaktivere profilen. Har også slettet hele appen, og når jeg har lastet den ned igjen 6 mnd senere så var alle mine forrige matcher og meldinger der ihvertfall :)

Forklar? :) For det går ikke på min tinderapp, regner med det bare finnes én?

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å legge til; du kan selvsagt slette appen og fortsatt ha matcher og meldinger der, men jeg snakket om å slette kontoen ;) da forsvinner dem. Men gjerne fortell hvordan du går frem for å deaktivere, kunne vært greit i perioder.

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å legge til; du kan selvsagt slette appen og fortsatt ha matcher og meldinger der, men jeg snakket om å slette kontoen ;) da forsvinner dem. Men gjerne fortell hvordan du går frem for å deaktivere, kunne vært greit i perioder.

Når jeg deaktiverer så blir hvert fall alle matchene slettet.

Anonymous poster hash: d03a2...6d1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd at en fyr konfronterte meg med at jeg var pålogget men ikke hadde svart han. Ikke ofte jeg sletter en match men han her sletta jeg kjapt.

Noen menn er rett og slett masete.

Anonymous poster hash: bb297...e34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...