AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Er det noen her som har lyst til å anbefale meg tattovør og/eller tattoostudio i Trondheim? Jeg har ikke bestemt meg hundre prosent enda, men vurderer veldig sterkt å få meg min første tattovering etter å ha tenkt på det i ca 15 år Jeg ser for meg å ha den på ryggen, og det skal kun være litt tekst (6 ord til sammen, om jeg går for nåværende idé). Noen i Trondheim som er ekstra god på akkurat det med tekst? Veldig forskjellig resultat når man ser på tekstattoveringer på google, noen er nydelige, andre ser helt forferdelig ut... Så langt synes jeg Lowlife virker som det beste stedet i Trondheim etter å ha lest andres erfaringer, men kom gjerne med tips! Anonymous poster hash: cb5b1...35c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 TS igjen, tar gjerne imot generelle råd til første tattis, og tips angående hva som er lurt å passe på med tekst også! :-) Anonymous poster hash: cb5b1...35c
skruf Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Jeg tok et ganske stor tatovering på Flaming heart tattoo i Trondheim. Steinar som utførte den. Er superfornøyd, og han er dyktig. Veldig dyktig. http://www.flaminghearttattoo.no
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Hvis du har tenkt på dette i 15 år, er det ganske spesielt at du ikke har fått med deg at det heter tatovering, og ikke "tattovering"....Anonymous poster hash: 1699e...e62
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har dårlig erfaring på Flaming heart, som noen nevnte lenger opp. Måtte ta coverup på en tattoo av Elton, og gjorde det på Onkel Henrys. Superflinke, koselige mennesker som virkelig tar seg tid til kunden og er interessert i hva kunden er ute etter. Mythos tattoo (ny i byen) er også supre, tok en tatovering hos eieren da hun jobbet i Oslo, og kommer til å bruke henne igjen. Veldig flink og seriøs dame som ALLTID setter kundens beste først :-). Anonymous poster hash: 4cb67...636 1
skruf Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har dårlig erfaring på Flaming heart, som noen nevnte lenger opp. Måtte ta coverup på en tattoo av Elton, og gjorde det på Onkel Henrys. Superflinke, koselige mennesker som virkelig tar seg tid til kunden og er interessert i hva kunden er ute etter. Mythos tattoo (ny i byen) er også supre, tok en tatovering hos eieren da hun jobbet i Oslo, og kommer til å bruke henne igjen. Veldig flink og seriøs dame som ALLTID setter kundens beste først :-). Anonymous poster hash: 4cb67...636 Elton har jeg ikke erfaring med, men som sagt veldig fornøyd med Steinar Hva var det som gjorde at du måtte ta coverup da? Har hørt at Elton skal være veldig flink på portretter..
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Elton har jeg ikke erfaring med, men som sagt veldig fornøyd med Steinar Hva var det som gjorde at du måtte ta coverup da? Har hørt at Elton skal være veldig flink på portretter.. Jeg var veldig nedstemt (etter to dødsfall i familien) og litt full da jeg kom dit, og ønsket en minnetatovering. Dumt - I know. Elton virket irritert, utålmodig og umotivert, og rablet bare ned noe. Jeg var så nedkjørt at jeg ikke tenkte klart, så plutselig hadde han tatovert en rotete og tragisk tatovering i nakken min. Dagen derpå skjønte jeg jo hvor utrolig dårlig ide dette hadde vært, og da var det for sent. Var innom flere studioer i Trondheim, og flere valgte faktisk å avvise meg, fordi de mente jeg trengte mer tid til å finne ut hva jeg ville ha. Det er jeg veldig glad for nå, for etter mange måneder med tenking ble det endelig riktig og fint! :-) Samme med Linn Theres på Mythos. Hun er ærlig og tør å si hva hun mener. Står stor respekt av det, har inntrykk av at Elton bare tatoverer folk, selv om han egentlig ikke mener tatoveringen vil funke og / eller at personen egentlig bør tenke seg om en gang til. Har ingen erfaring med Steinar, da, så kan godt hende han er annerledes. Men liker ikke atmosfæren på Flaming Heart, og flere jeg kjenner har følt på det samme, så jeg kommer ikke til å gå tilbake dit. For min del er Onkel Henrys og Mythos tattoo de aller beste i Trondheim, men tror vel dette er en smakssak. Jeg er ikke badass, så trengte nok noen som var litt mildere.. :-) Anonymous poster hash: 4cb67...636
skruf Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Jeg var veldig nedstemt (etter to dødsfall i familien) og litt full da jeg kom dit, og ønsket en minnetatovering. Dumt - I know. Elton virket irritert, utålmodig og umotivert, og rablet bare ned noe. Jeg var så nedkjørt at jeg ikke tenkte klart, så plutselig hadde han tatovert en rotete og tragisk tatovering i nakken min. Dagen derpå skjønte jeg jo hvor utrolig dårlig ide dette hadde vært, og da var det for sent. Var innom flere studioer i Trondheim, og flere valgte faktisk å avvise meg, fordi de mente jeg trengte mer tid til å finne ut hva jeg ville ha. Det er jeg veldig glad for nå, for etter mange måneder med tenking ble det endelig riktig og fint! :-) Samme med Linn Theres på Mythos. Hun er ærlig og tør å si hva hun mener. Står stor respekt av det, har inntrykk av at Elton bare tatoverer folk, selv om han egentlig ikke mener tatoveringen vil funke og / eller at personen egentlig bør tenke seg om en gang til. Har ingen erfaring med Steinar, da, så kan godt hende han er annerledes. Men liker ikke atmosfæren på Flaming Heart, og flere jeg kjenner har følt på det samme, så jeg kommer ikke til å gå tilbake dit. For min del er Onkel Henrys og Mythos tattoo de aller beste i Trondheim, men tror vel dette er en smakssak. Jeg er ikke badass, så trengte nok noen som var litt mildere.. :-) Anonymous poster hash: 4cb67...636 Skikkelig dumt at han tatoverte deg hvis du var full! Trodde de fleste norske tatoveringsplasser har som policy at de ikke tatoverer fulle folk. Tatoveringen min er ganske så jentete, ikke noe badass her
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Takk for tips om Mythos, de hadde jeg ikke oppdaget! Godt mulig jeg begynner å forhøre meg hos henne, fikk godt inntrykk både av nett og facebookside. Sikkert dumt spm i og med at det varierer sånn, men ca hva ville en tatovering kun i sort hvit, ca en håndflate størrelse/seks ord, koste? Sånn hvilket landskap snakker man om..? :-) Anonymous poster hash: cb5b1...35c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #10 Skrevet 16. mai 2015 David Leon på Freaks. Han har faktisk vært med i flere tv programmer. Anonymous poster hash: 67360...ce3
peppermyntete Skrevet 16. mai 2015 #11 Skrevet 16. mai 2015 Jeg tok min på Onkel Henrys! Veldig fornøyd, synes de har veldig behagelige lokaler! Ikke noe ekstra salg av piercinger og tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå