Gå til innhold

Dumt å kjøpe dyr veske når man ikke får brukt den så mye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg planlegger å kjøpe en veske til 5000. Pga alvorlig og kronisk sykdom får jeg ikke vært så mye ute blant folk. Er det da dumt å kjøpe en så dyr veske å bruke de dagene jeg er i god nok form til å komme meg ut litt? Jeg vet at folk ikke bryr seg om hva slags vesker folk har og jeg ønsker meg virkelig denne veska selv om den er et innhogg i lommeboka. Er det dumt å kjøpe en så dyr veske og bare få brukt den av og til? Jeg får ikke bestemt meg. Men har ønska meg den lenge. Føler liksom at jeg ikke har lov å være "snobb" når jeg er uhelbredelig syk...

Anonymous poster hash: 2287c...014

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst og råd så kjør på. Må da være lov å ha fine ting selv om man er syk

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere dyre ting jeg ikke får brukt så ofte pga det er for pent til hverdags. Men når jeg først er ute å spise middag, er på byen eller i selskaper tar jeg det frem og føler meg superfin! Selv om prisen pr bruk er skyhøy er jeg glad jeg har kjøpt de.

Liker du vesken, så hvorfor ikke kjøpe den? Så føler du deg ekstra fin når du først er ute. Du er ikke dømt til å kun eie mindre pene ting bare fordi du er kronisk syk.

Anonymous poster hash: 2cad3...560

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp den du, selvom du ikke får brukt den så mye. Det er en glede bare det å ha den og kunne titte på den når du vil. Det å bruke den sjeldent gjør den egentlig mer spesiell for deg :) hvis du i tillegg er alvorlig kronisk syk synes jeg ihvertfall at du kan unne deg litt glede med en vakker ting. Materialistisk lykke ja, men fortsatt en lite lykke! Kjør på :)

Anonymous poster hash: 433f4...1b4

• Liker 1
Skrevet

Kjøp den du! Tror ikke det et god metalhygiene å legge slike begrensinger på seg selv fordi helsa ikke er slik man ønsker til enhver tid :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk snille dere. :) Enkelte synes å mene at kronisk syke ikke fortjener å unne seg noen ting, nemlig. Og ja, den blir ekstra spesiell siden jeg sjelden er i god nok form til komme meg ut og da blir det ekstra stas å kunne bære en fin veske de gangene jeg klarer å gjøre noe. :) Da bestiller jeg den. De som påstår at lykke ikke kan kjøpes for penger vet ikke hva de snakker om! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk snille dere. :) Enkelte synes å mene at kronisk syke ikke fortjener å unne seg noen ting, nemlig. Og ja, den blir ekstra spesiell siden jeg sjelden er i god nok form til komme meg ut og da blir det ekstra stas å kunne bære en fin veske de gangene jeg klarer å gjøre noe. :) Da bestiller jeg den. De som påstår at lykke ikke kan kjøpes for penger vet ikke hva de snakker om! :)

Helt enig :-)

Kos deg masse med den! Så lenge den ikke går utover husleie og andre obligatoriske utgifter så må man kunne unne seg litt materialistisk lykke innimellom ;)

Gratulerer med (snart) ny veske!!

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig :-)

Kos deg masse med den! Så lenge den ikke går utover husleie og andre obligatoriske utgifter så må man kunne unne seg litt materialistisk lykke innimellom ;)

Gratulerer med (snart) ny veske!! Anonymous poster hash: 433f4...1b4

Tusen takk! :) Nei, nei er du gal, husleie og regninger kommer alltid først. Har spart til den en stund og nå har jeg penger nok. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! :) Nei, nei er du gal, husleie og regninger kommer alltid først. Har spart til den en stund og nå har jeg penger nok. :)

Da kjører du på og kjøper med god samvittighet :) Ikke bry deg om dustete som mener du ikke fortjener noen ting pga sykdom(!), de er ofte ganske trangsynte og kunnskapsløse. Håper det bare er troll i kommentarfelt du har sett og at ingen i din vennekrets har slike holdninger.

Anonymous poster hash: 2cad3...560

AnonymBruker
Skrevet

Da skal du bare kjøre på :) du fortjener du den virkelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Da kjører du på og kjøper med god samvittighet :) Ikke bry deg om dustete som mener du ikke fortjener noen ting pga sykdom(!), de er ofte ganske trangsynte og kunnskapsløse. Håper det bare er troll i kommentarfelt du har sett og at ingen i din vennekrets har slike holdninger. Anonymous poster hash: 2cad3...560

Tusen takk. :) Ja, enkelte tror visst man blir alvorlig, kronisk syk frivillig. Stort sett troll i kommentarfelt som mener sånn, ja. Ingen av vennene mine har sånne holdninger, nei. Da hadde de ikke vært mine venner lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Da skal du bare kjøre på :) du fortjener du den virkelig :)Anonymous poster hash: 433f4...1b4

Tusen takk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! :)

Kan jeg spørre hvilken veske det er? :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...