Gå til innhold

Folk som liker deg selv om man har null kjemi.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikker på om jenta er ute etter en venn eller kjæreste, men jeg har en jente på studiet mitt som inviterer meg hjem til henne, spør om vi skal finne på noe, osv.

Men greia er at vi har null kjemi, eller begge er rimelig sjenerte så vi ender knapt med å snakke med hverandre.

Igjen, aner ikke hva hun er ute etter, men hvorfor vil man egentlig henge med folk man ikke har kjemi med? Hun har jo andre venner og det samme har jeg og det er folk vi er komfortable med.

Anonymous poster hash: 93796...b5d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, dette lurer jeg på og. En jeg har "datet" litt spør igjen og igjen om vi skal finne på ting. Vi har jo hatt litt sengehygge osv, men jeg har tenkt flere ganger etter vi har vært sammen at nå gidder han vil ikke spørre mer siden vi ikke har noe å prate oms? Men han har til og med spurt meg hva jeg tenker om oss??? :S

Så jeg forstår heller ikke dette. Han er ganske sjenert, og jeg blir litt stille av å være sammen med folk jeg ikke får så mye tilbakemelding fra, så føles som om kjemien ikke er helt der. Sorry at jeg ikke kom med noe godt svar til deg ;)

Anonymous poster hash: 1485d...feb
AnonymBruker
Skrevet

Det er noen som er litt sosialt tilbakestående, og plukker dermed ikke opp slikt. Jeg merker veldig fort om kjemien er der eller ei, men så er jeg en høysensitiv person også.

Anonymous poster hash: d0129...e26
AnonymBruker
Skrevet

Utseende. Hun syns du er kjekk.

Anonymous poster hash: 73b99...6ce
AnonymBruker
Skrevet

Haha, dette lurer jeg på og. En jeg har "datet" litt spør igjen og igjen om vi skal finne på ting. Vi har jo hatt litt sengehygge osv, men jeg har tenkt flere ganger etter vi har vært sammen at nå gidder han vil ikke spørre mer siden vi ikke har noe å prate oms? Men han har til og med spurt meg hva jeg tenker om oss??? :S

Så jeg forstår heller ikke dette. Han er ganske sjenert, og jeg blir litt stille av å være sammen med folk jeg ikke får så mye tilbakemelding fra, så føles som om kjemien ikke er helt der. Sorry at jeg ikke kom med noe godt svar til deg ;)

Anonymous poster hash: 1485d...feb

Nesten akkurat sånn er det med meg og jenta også bare at vi ikke har sex(ikke har jeg lyst heller).

Det er noen som er litt sosialt tilbakestående, og plukker dermed ikke opp slikt. Jeg merker veldig fort om kjemien er der eller ei, men så er jeg en høysensitiv person også.

Anonymous poster hash: d0129...e26

Er ikke snakk om noe brodelig lojalitet.

Alle blir vel avtent av folk man synes behandler andre dårlig eller er høye på seg selv, spørsmålet blir jo hvor man legger listen. Jeg og kompisen min legger listen slik at en jente som avviser menn før de har fått sjans til å vise seg frem.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Edit, her kom visst flere tråder sammen.

TS

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Hun er nok veldig betatt av deg og syns du er kjekk. Jenter kan se seg blinde på slikt.

Hun skjønner det nok til slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Nesten akkurat sånn er det med meg og jenta også bare at vi ikke har sex(ikke har jeg lyst heller). Er ikke snakk om noe brodelig lojalitet. Alle blir vel avtent av folk man synes behandler andre dårlig eller er høye på seg selv, spørsmålet blir jo hvor man legger listen. Jeg og kompisen min legger listen slik at en jente som avviser menn før de har fått sjans til å vise seg frem. TS Anonymous poster hash: 93796...b5d

Du og kompisen din? Har du ikke egne kriterier for en partner?

Anonymous poster hash: 80263...031

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr som jeg hadde det litt tilsvarende med i starten. Vi er begge litt stille av oss og hadde ikke all verdens kjemi. Etter hvert har det kommet seg, og nå fungerer vi veldig bra sammen. Grunnen til at vi holdt ut gjennom denne første perioden var blant annet at vi var svært interesserte i hverandres personligheter, og vi var så klart fysisk tiltrukket av hverandre også.

Med den forrige jeg datet var det helt motsatt, vi hadde en fantastisk kjemi helt fra starten av. Likevel var jeg noe mindre tiltrukket av hans indre. Så, ja, kjemi er viktig, men det er faktisk ikke helt essensielt at den må være helt på topp.

Direkte dårlig kjemi, derimot, er noe helt annet, og ikke verdt å kjempe seg gjennom.

Anonymous poster hash: b882d...49e
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke sikkert hun føler dere ikke har kjemi.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...