Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å, jeg føler meg så dum. Har truffet en jeg liker og har lyst til å bli kjent med, men jeg vet ikke om han skjønner at jeg er interessert eller ikke. Jeg synes han er kjekk, men han er ikke en typisk "pen mann". Av og til trener vi sammen, det er oftest jeg som spør om han vil være med, men av og til omvendt. Det hender også at jeg tar kontakt med ham ellers, ikke åpenbart flørtete, men uttrykker at jeg vil bruke tid sammen med ham. Synes ikke jeg får noe særlig respons og lurer på om det er fordi han ikke skjønner at jeg viser interesse eller bare ikke er interessert? Det siste er helt klart en mulighet, jeg får ikke alle jeg vil ha.

Hva tror dere? Er det han eller jeg som ikke skjønner hva som skjer her?

Anonymous poster hash: 31b75...d30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær åpenbart flørtete.

Merker jeg himler litt med øynene innvendig når jeg annenhver gang ser jenter akke seg over at han ikke skjønner at hun er interessert når hun er så vennlig, og akke seg over at han tror vennlighet er flørting. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær åpenbart flørtete.

Merker jeg himler litt med øynene innvendig når jeg annenhver gang ser jenter akke seg over at han ikke skjønner at hun er interessert når hun er så vennlig, og akke seg over at han tror vennlighet er flørting. :P

Uff, jeg er så dårlig til det :( Men skal prøve å ta meg sammen...

Skrevet

Jeg og. Det er sikker minst halve grunnen til at jeg er singel. :P

AnonymBruker
Skrevet

Antagelig skjønner han ikke at du er interessert. Menn skjønner ikke slikt. De tror de blir valgt bort men realiteten er ofte at de ikke skjønner når vi er interessert i de. Man må bare være mer direkte. Men ikke for direkte for da friker de ut :P

Mannfolk blir kompliserte i sin enkelhet.

Anonymous poster hash: 28001...34e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og. Det er sikker minst halve grunnen til at jeg er singel. :P

Jeg er så redd for å virke masete, hvis jeg sender melding først mer enn et par ganger i uka føler jeg at jeg bombarderer ham :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...