AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Hei! Jeg vet ingenting om mobiler og vil gjerne søke råd angående mobilen min. Jeg bor til vanlig i utlandet og har kjøpt iphonen min der. Den er ulåst, så vidt jeg forstår. Jeg er hjemme i norge for sommeren og vil bruke kjøpe et norsk simkort og etablere abonnement eller kjøpe kontantkort slik at jeg kan bruke mobilen min her for disse tre månedene. Hva er da det lureste/billigste/letteste alternativet? Bør jeg bruke kontantkort eller etablere mobilabonnement? Kan jeg i det hele tatt bruke et norsk simkort i en utenlandsk mobil? Full forvirring, setter pris på hjelp. Anonymous poster hash: 64fd5...a53
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Noen som har råd? TS Anonymous poster hash: 64fd5...a53
-Jiinxs- Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 (endret) Talkmore har ikke bindingstid Endret 15. mai 2015 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Talkmore har ikke bindingstid Hva er egentlig bindingstid? TS Anonymous poster hash: 64fd5...a53
-Jiinxs- Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Hva er egentlig bindingstid? TS Anonymous poster hash: 64fd5...a53 At du kan si opp abonnementet ditt når du vil.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 At du kan si opp abonnementet ditt når du vil. Så du tenker at Talkmore er et gunstig alternativ for meg? Da skal jeg sjekke ut dem. Hva med dette med at jeg trenger et norsk simkort i en telefon fra et annet land? TS Anonymous poster hash: 64fd5...a53
-Jiinxs- Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Så du tenker at Talkmore er et gunstig alternativ for meg? Da skal jeg sjekke ut dem. Hva med dette med at jeg trenger et norsk simkort i en telefon fra et annet land? TS Anonymous poster hash: 64fd5...a53 Har ikke så mye kjennskap til mobiler fra andre land, men om den ikke er låst på noen måter så skal vel det fungere? Om du sender en mail til Talkmore så kan de sikkert komme med et fornuftig svar.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Har ikke så mye kjennskap til mobiler fra andre land, men om den ikke er låst på noen måter så skal vel det fungere? Om du sender en mail til Talkmore så kan de sikkert komme med et fornuftig svar. Da gjør jeg det. Takk skal du ha! Anonymous poster hash: 64fd5...a53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå