AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Hei! Har lite penger før 17.mai, og må nok bruke av det jeg har i skapet. Det er svært lite, siden jeg har gått opp i vekt siste året og ikke passer til så mye av det jeg har dessverre. Jeg har en mørkeblå kjole som har glittertråder i seg, langermet og går til knærne. Blir den for "vinteraktig"? Evt hva slags tilbehør kan jeg bruke? Foretrekker en dressjakke over, det har jeg i lysegrå og en i sort. Og så kjøpe strømper. Jeg må bruke sko jeg allerede har, dvs svarte skoletter med kilehel, evt sorte støvletter med vanlig hel. Jeg har også en hvit cardigan, men det ser sjelden pent ut over langermet kjole. Alternativ to: Svart skjort med topp og dressjakke. Dette ser jo fort veldig jobb-aktig ut, og jeg hadde nesten det samme ifjor uten å føle meg særlig fin. Er det noen tips? Eller om dere vet om noen knallgode tilbud i fysiske butikker med noe jeg kan ha på meg? Skal jeg ha lyse klær kan de ikke være tettsittende pga mage og ekstra vekt, og jeg kan ikke ha skjørt som går utover, da ser jeg firkantet ut (lav og bred ) Og hvor finner jeg de beste strømpebuksene helst i 40den som er så billige som mulige? (Pleier å bruke cubus sine til 49,-) Anonymous poster hash: a5217...e72
peppermyntete Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Synes du fint kan bruke mørkeblå kjole! Du kan jo bruke den lyse jakka og lyse sko til? Og kanskje sette en blomst eller noe i håret! De koster ikke like mye som et helt antrekk! Når det gjelder strømpebukser synes jeg Lindex har veldig gode.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Synes du fint kan bruke mørkeblå kjole! Du kan jo bruke den lyse jakka og lyse sko til? Og kanskje sette en blomst eller noe i håret! De koster ikke like mye som et helt antrekk! Når det gjelder strømpebukser synes jeg Lindex har veldig gode. Jeg prøvde den ute i sola nå, den glitrer noe vanvittig altså Og har ingen lyse sko, så det må bli sorte. (Har ikke pumps heller, det klarer jeg ikke å gå i, så det er skoletter som blir det "letteste".) Den grå dressjakka var ikke særlig fin til, men den hvite cardiganen var bedre. Men strengt tatt er det jo ingenting som matcher da, blir det virkelig fint tror du? Anonymous poster hash: a5217...e72
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Hvorfor må du ha noe over da? siden den glittrer så er vel det nok pynt i seg selv tenker jeg, og du kan godt ha på deg den på 17mai Anonymous poster hash: 98c4b...28f
peppermyntete Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Jeg prøvde den ute i sola nå, den glitrer noe vanvittig altså Og har ingen lyse sko, så det må bli sorte. (Har ikke pumps heller, det klarer jeg ikke å gå i, så det er skoletter som blir det "letteste".) Den grå dressjakka var ikke særlig fin til, men den hvite cardiganen var bedre. Men strengt tatt er det jo ingenting som matcher da, blir det virkelig fint tror du? Anonymous poster hash: a5217...e72 Synes ikke glitter gjør noe på en dag som 17. Mai! Bunad er jo et skikkelig festplagg så vi som ikke har det må jo få lov å kle oss i lekre kjoler! Forøvrig enig med den andre her, sikker på at du trenger jakke over? Kanskje det holder med en vårjakke?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Hvorfor ikke sitte hjemme og runke og gråte som mange av oss andre? Anonymous poster hash: c6f0c...d46
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #7 Skrevet 15. mai 2015 Har du en lys trenchcoat å ha over? du kan jo kjøpe et par billige lyse ballerinasko? Hvis du ikke har råd ville jeg tatt skolettene med vanlig hel. Anonymous poster hash: 49aec...271
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #8 Skrevet 15. mai 2015 Hvorfor må du ha noe over da? siden den glittrer så er vel det nok pynt i seg selv tenker jeg, og du kan godt ha på deg den på 17mai Anonymous poster hash: 98c4b...28f Fordi jeg vil ha noe til å skjule litt mage Og for å ikke glitre for mye, vil gjerne dempe det litt. Synes ikke glitter gjør noe på en dag som 17. Mai! Bunad er jo et skikkelig festplagg så vi som ikke har det må jo få lov å kle oss i lekre kjoler! Forøvrig enig med den andre her, sikker på at du trenger jakke over? Kanskje det holder med en vårjakke? Men redd den blir prangende. Skulle så ønske jeg hadde bunad, da hadde det vært så enkelt! Vårjakke har jeg ikke (helt skrapa konto), så det er enten dressjakke, cardigan eller ingenting. Har du en lys trenchcoat å ha over? du kan jo kjøpe et par billige lyse ballerinasko? Hvis du ikke har råd ville jeg tatt skolettene med vanlig hel.Anonymous poster hash: 49aec...271 Nei Ballerinasko kan jeg ikke gå med. Har skoletter med kilehel, eller støvletter (til oppunder kneet) med vanlig hel. Skoletter er kanskje best da? Anonymous poster hash: a5217...e72
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #9 Skrevet 15. mai 2015 Fordi jeg vil ha noe til å skjule litt mage Og for å ikke glitre for mye, vil gjerne dempe det litt. Men redd den blir prangende. Skulle så ønske jeg hadde bunad, da hadde det vært så enkelt! Vårjakke har jeg ikke (helt skrapa konto), så det er enten dressjakke, cardigan eller ingenting. Nei Ballerinasko kan jeg ikke gå med. Har skoletter med kilehel, eller støvletter (til oppunder kneet) med vanlig hel. Skoletter er kanskje best da? Anonymous poster hash: a5217...e72 Ok forstår det:) skoletter med hel, men har du et litt lyst sjal du kan ha rundt skuldrene? Anonymous poster hash: 49aec...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå