Gå til innhold

Har du ryddet bort sommerklærne?  

1. 1. Har du ryddet bort sommerklærne?

• Ja
      4
    • Nei
      11
    • Litt
      7
    • Rydder ikke bort klær
      12

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg gitt opp. Sommeren er over :grine: , og alle sommerklærne må vike plassen for høst- og vinterklær. (har beholdt noen få topper "i tilfelle")

Leit, syns jeg, som elsker fargeglade, lyse små sommerplagg. Det er så trist med alle de tykke genserne og mørke fargene.

Hvordan er det med dere? Har sommerklærne blitt stuet vekk, eller lever dere i håpet om "indian summer"? Eller ønsker dere kanskje høsten blidt i møte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme i skapene sommer og vinter jeg..

Skrevet

Jeg rydder heller ikke bort klær. Bruker stort sett de samme klærne året rundt, har noen topper, bukser, skjørt og kjoler som kan sies å være typisk sommerklær, de henger samme med alt det andre i skapet året rundt ...

Skrevet

Rydder vekk shorts, bikini og sånne småplagg. Dvs. legger dem i nederste skuff i klesskapet. Ellers bruker jeg de samme klærne hele året, stort sett.

Foreløpig er jo ikke sommeren over heller, 20 grader og sol i dag :kul: !

Skrevet

Jeg har lagt bort bikinier og sommerkjoler. Ellers bruker jeg det meste året rundt.

Skrevet

Jeg rydder aldri bort klær.

Skrevet

Rydder ikke bort klær, foruten om sandaler og typiske sommerjakker.

Skjønner ikke helt det der med å være deppa for å måtte pakke vekk klær med litt "muntre" farger... det finnes ikke, så vidt meg bekjent, noen lov mot å bruke det i den kalde årstida :wink:

Det beste er jo å gå i det man føler seg vel i; synes du klærne er triste og grå, så er det vel lett for at det smitter over på humøret!?

Skrevet

Jeg pleier ikke å rydde bort klær, men jeg har vurdert å begynne med det for å få bedre plass og oversikt i skapene. Men jeg har som en del andre her en del klær jeg bruker både sommer og vinter, så det ville ikke bli så mye jeg ville rydde bort uansett.

En ting er i allefall sikkert, jeg skal gå igjennom alt jeg har i klesskapet i høst, også må jeg få sambo til å sette opp noen nye hyller.

Skrevet

Jeg har nå 2 klesskap. Ett til vinter/høst og ett til vår/sommer.

Så da trenger jeg ikke rydde :D

Det eneste jeg gjør er at jeg rydder i sesongens klesskap når jeg har gått til innkjøp av nye klær.

Ser ann hvilke klær jeg vil fortsette å bruke i år osvosv.

Skrevet

Ja jeg har ryddet i skapet og tatt bort mye sommerklær. Har faktisk gitt bort en del klær som jeg vet jeg ikke kommer til å bruke. Har handlet en god del nye høstklær som har tatt en del plass så de gamle måtte nok vike :-)

Skrevet

Nei. Har alt i samme skap og dessuten trenger jeg de i oktober for da reiser jeg til varmere strøk i et par uker.

Skrevet

Ryddet og ryddet! Nei det har jeg ikke..ikke ENDA..er vel litt tidlig synes jeg..kanskje sola kommer som bare neste uke! :roll: (uhm..lov å håpe)

Men ellers har jeg mye skapplass..en hel vegg..tilsvarer vel to store skap..har sånn innredet garderobe sak..så har mye plass..så sommersko og sommerklær ligger på den "ene siden",og vinter andre..shopper hele tiden..så må jo pakke ut fra skapet og gjemme det her og der også..

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har ikke så stor forskjell på sommer og vinterklær, og har alt i samme skap. Allikevel har jeg tatt fram mørke jeans, høyhalsede gensere i ulike farger, og dressbukser i mørke farger.

Det eneste jeg ikke bruker i den mørke årstiden, er hvite bukser, som føles veldig feil. Linklær hører også den lyse årstiden til, unntatt en svart, grov linbukse fra Bruuns Bazar som passer godt med svart høyhalset genser også om høsten.

Jeg er høstmenneske mer enn sommermenneske; elsker det klare, flotte høstværet, og ser fram til mange fjellturer.

Skrevet

Har alt i samme skap, men sommer og vinterklær bytter plass ut uifra årstiden.

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg har ikke ryddet bort sommerklærne fordi jeg reiser til syden om 1,5 uke..jippi. Skal tenke på kalde norge når jeg ligger på stranden! :tunge1:

Skrevet
.

Skjønner ikke helt det der med å være deppa for å måtte pakke vekk klær med litt "muntre" farger... det finnes ikke, så vidt meg bekjent, noen lov mot å bruke det i den kalde årstida :wink:

Det beste er jo å gå i det man føler seg vel i; synes du klærne er triste og grå, så er det vel lett for at det smitter over på humøret!?

Nei da, ingen annen lov enn naturloven som hindrer meg i å bruke rosa shorts og hvite tubetopper om vinteren :wink:

Jeg kler dessuten ikke samme farger om sommeren som resten av året. Bruker sjelden lyse bukser eller topper i f.eks. turkis, lime eller rosa om vinteren.

Men hadde jeg hatt nok skapplass, hadde jeg nok ikke ryddet vekk så mye...

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal rydde bort en del sommerklær i dag. Beholder en del topper. Har for mye klær så det trengs en rydd.

Skrevet

Reiser til Portugal om to uker, så jeg har ikke ryddet bort sommerklærne mine :sjarmor:

Skrevet

Jeg hadde opprydning i klesskapet i går; kastet en del, fant fram de varme ullgensrene jeg hadde lagt på øverste hylle i vår og la bort en del av de mest sommerlige plaggene- korte skjørt, singleter osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...