Gå til innhold

Hvilken veske syns du er finest?

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Skal bestille meg en marc by marc jacobs-veske, men sliter med å bestemme meg. Egentlig hadde jeg bestemt meg for en New Fran i cement, men nå har Nelly 17% alt og de har Hillier Hobo som jeg også liker godt. New Fran må jeg bestille har shopbop og så sterk som dollarkursen blir det faktisk billigere å bestille fra Norge. Det eneste litt kjedelige med hillier hobo er at så fryktelig mange har den selv om jeg egentlig ikke bryr meg så mye. Bruker det jeg syns er fint uansett. Samtidig er det jo gøy med noe ikke alle har. New fran har jeg ikke sett noen med.

Her kommer bilder av veskene:

Fra venstre: new fran, new hillier hobo i svart og cement og classic hillier hobo i cement og svart. Vanskelig å bestemme seg altså. Jeg syns kanskje lærkvaliteten ser best ut på de beige, men det er kanskje bare synsbedrag? Noen som har disse veskene?

post-68693-0-31051700-1431689875_thumb.j

post-68693-0-69371200-1431689916_thumb.j

post-68693-0-62074300-1431689935_thumb.j

post-68693-0-29188000-1431689959_thumb.j

post-68693-0-27956500-1431689978_thumb.j

Endret av crazycatlady
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo gå i butikk å se på de og prøve de ut? Er mye lettere å velge enn å se på noen bilder tenker jeg. De har de i flere butikker i de store byene, kanskje noen av de små også.

Anonymous poster hash: afea7...ee2

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Takk for tips, men bor 8 mil fra Oslo og kommer meg ikke dit før tilbudet hos Nelly har gått ut. Så fristende å bare bestille og heller sende tilbake om jeg ikke liker den. 17% på 4000 er jo mye. Skjønner det er vanskelig å se på produktbilder, men hvilken veske og farge syns du er penest utfra bildene?

AnonymBruker
Skrevet

begge var stygge

Anonymous poster hash: f17c3...100
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker classic hillier hobo i svart best. Den helt til høyre. Tror man blir lett lei beige farge?

Anonymous poster hash: 4e4f8...8a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, men bor 8 mil fra Oslo og kommer meg ikke dit før tilbudet hos Nelly har gått ut. Så fristende å bare bestille og heller sende tilbake om jeg ikke liker den. 17% på 4000 er jo mye. Skjønner det er vanskelig å se på produktbilder, men hvilken veske og farge syns du er penest utfra bildene?

Jeg likte den første best :)

Skrevet

Jeg ville kjøpt Hillier Hobo! Lærkvaliteten er nok akkurat det samme. Ville også tatt svart og kjørt safe, husk at mørk dongeri/mørke klær kan smitte over på lyse vesker..

Skrevet

Nr. 1. Den hadde vært mye finere i svart da :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke de ringene i hempen på de nederste..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har new hillier hobo i cement og elsker den. Har hatt den en god stund nå, liker at den ikke er like vanlig som classic'en som "alle" har. Lærkvaliteten er topp, husk impregnering.

Var også veldig usikker på fargen da jeg fikk vesken og holdt på å bytte, men er så glad i den nå. Passer til absolutt alt kanskje bortsett fra brunt, og er like fin sommer som vinter. Svarte vesker synes jeg ikke er pent på sommeren....

Anonymous poster hash: 06ce1...7bd
Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg ville kjøpt Hillier Hobo! Lærkvaliteten er nok akkurat det samme. Ville også tatt svart og kjørt safe, husk at mørk dongeri/mørke klær kan smitte over på lyse vesker..

Ja, heller litt mot den. Ville du tatt classic eller new? Er litt forskjell på dem. Tror jeg liker classic best, men pene begge to.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg har new hillier hobo i cement og elsker den. Har hatt den en god stund nå, liker at den ikke er like vanlig som classic'en som "alle" har. Lærkvaliteten er topp, husk impregnering. Var også veldig usikker på fargen da jeg fikk vesken og holdt på å bytte, men er så glad i den nå. Passer til absolutt alt kanskje bortsett fra brunt, og er like fin sommer som vinter. Svarte vesker synes jeg ikke er pent på sommeren.... Anonymous poster hash: 06ce1...7bd

Er akkurat sånn jeg og tenker, "alle" har jo svart. Samtidig passer jo svart til alt. Hvordan er fargen i forhold til bildet? Lik? Syns fargen er veldig pen, men er så redd for å gå lei. Er litt gira nå, hehe. Gleder meg tl å bestille! Bare jeg greier å bestemme meg da. :P

Gjest crazycatlady
Skrevet

Nr. 1. Den hadde vært mye finere i svart da :)

Den finnes i svart og. Jeg bare glemte å legge ved bilde av den. :) Den er veldig pen i svart og. :)

Skrevet

Ja, heller litt mot den. Ville du tatt classic eller new? Er litt forskjell på dem. Tror jeg liker classic best, men pene begge to.

Jeg syns absolutt Classic er finest! Ikke særlig begeistret over den New-serien.. Tror du blir veldig fornøyd med den, fin, romslig og behagelig veske :-)

• Liker 1
Skrevet

Svart classic! :) Absolutt finest!

Skrevet

Takk for tipset om 17% hos Nelly. :)

Av disse hadde jeg valgt Classic Hillier Hobo i sort, uten tvil.

Kjempefin. :)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg syns absolutt Classic er finest! Ikke særlig begeistret over den New-serien.. Tror du blir veldig fornøyd med den, fin, romslig og behagelig veske :-)

Syns egentlig den er penest jeg og. Liker generelt classic-serien bedre enn new. :) Da blir det svart hillier hobo classic på meg, wiiiii!

Gjest crazycatlady
Skrevet

Takk for tipset om 17% hos Nelly. :)

Av disse hadde jeg valgt Classic Hillier Hobo i sort, uten tvil.

Kjempefin. :)

Bare hyggelig. :) Hjelper på det når man skal ha noe såpass dyrt.

Skrevet

Den finnes i svart og. Jeg bare glemte å legge ved bilde av den. :) Den er veldig pen i svart og. :)

Veldig lekker. Skulle gjerne hatt en sånn :) Men bruker ikke vesker så ofte da, hehe

Gjest crazycatlady
Skrevet

Veldig lekker. Skulle gjerne hatt en sånn :) Men bruker ikke vesker så ofte da, hehe

Ja, kjempepen. Kanskje det blir en sånn en etterhvert og. Bare dollarkursen synker litt og shopbop kommer med en kampanjekode slår jeg nok til. :) Bruker ikke veske hver dag jeg heller, men moro å ha en pen designerveske for det. Eller undermerke til designerveske da, det er jo billigserien til marc jacobs selv om det slett ikke er billig. Har bare hatt billigvesker til under 1000 kr før, så dette blir bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...