AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 4 måneder gammel Macbook pro. Den skaper en del trøbbel ved avspilling av Netflix, NRK-nettv og tilsvarende, men også ved surfing generelt. Den blir fort ekstremt varm, øverst på høyre side, og under på samme sted. Vifta skrurs på og går for fullt, og avspillingen på Netflix hakker og stopper til tider opp. Nettet er i orden, og det funker fint med andre pc'er. Er dette normal oppførsel? Eller kan det være noe galt med maskinen? Den er relativt lite brukt gjennom disse fire månendene, kanskje 200 timer maks. Maskinen får lufting, da den står på stativ, og det er vifte på den (som jeg skrur på når macen blir for varm). Anonymous poster hash: 89bf9...5c9
Pawn Hearts Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Jeg kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Den skal ikke oppføre seg slik. Jeg ville tatt den med tilbake til forhandleren. 1
Gjest morhjertegod Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Lever den inn, er jo uansett en garanti sak. Bedre føre var, høres ikke helt bra ut.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Det oppleves ikke noe bra. Nå er den kald og fin igjen, men den var ganske varm og bråkete for noen minutter siden (men så har jeg avsluttet avspillingen i Netflix da). Er det noe spesielt jeg bør huske på før jeg leverer den til Eplehuset? Har hørt rykter om at de kan være vanskelige? Anonymous poster hash: 89bf9...5c9
Gjest morhjertegod Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Husk kvittering, beskriv problemet, de må sjekke den. Ulempen er at det kan ta en stund.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Takk for hjelpen. Anonymous poster hash: 89bf9...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå