Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har et problem med foundationen min nå som jeg ikke har hatt noe særlig tidligere. Jeg bruker esteé lauder double wear foundationen, og syns den blir veldig pen i ansiktet mitt men når jeg sminker nesa mi så blir det liksom prikker på nesa som ikke tar til seg sminke, og det ser nesten ut som jeg har hull i sminken? Jeg har litt porer på nesa, men vil ikke si de er veldig synlige ellers. Jeg prøvde i dag å ta på en poreminimerende primer på nesa men det gjorde ingen forskjell. Det ser kjempe rart og stygt ut og jeg forstår virkelig ikke hva det kan komme av?

Anonymous poster hash: b3079...3f7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker du til å påføre den?

Anonymous poster hash: c7d42...691
AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker du til å påføre den?

Anonymous poster hash: c7d42...691

Bruker real techniques sin buffing brush, og har aldri hatt noe problemer med den, men har ikke vasket den nå nylig

Anonymous poster hash: d7665...e50

Skrevet

Det høres ut som du er tørr på nesa egentlig... Det skjer med nesa mi av og til, når jeg påfører for mye pudder over foundation. Tror du dette stemmer?

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du er tørr på nesa egentlig... Det skjer med nesa mi av og til, når jeg påfører for mye pudder over foundation. Tror du dette stemmer?

Jeg er litt tørr på nesa ja, men jeg flasser ikke. Jeg bruker en annen fuktighetskrem rundt nesa for å unngå å bli tørr, men vet liksom ikke hva annet jeg skal gjøre :(...

Skrevet

Bruker du pudder over foundation? For meg høres det nesten ut som det blir cackey /kakete.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du pudder over foundation? For meg høres det nesten ut som det blir cackey /kakete.

Ja, jeg bruker et settingpudder fra Inglot i hele ansiktet fordi jeg blir fort litt oljete. Kan det være en ide å prøve å ikke legge pudder over der?

AnonymBruker
Skrevet

Bruk primer før du påfører foundation.

Ikke miks kremer og pudder.

Anonymous poster hash: e4cb1...908
Skrevet

Jeg synes også jeg har merket det du sier. Men jeg synes andre også har det slik til en viss grad. Derfor har jeg heller gått over til å bare bruke BB cream, eller en fuktighetskrem med farve fra Dermologica (husker ikke navnet). Det dekker ikke særlig, men gir en jevn frisk farve.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å ta et bilde av det veldig nærme med blits på mobilen for å vise hvordan det ser ut, og beklager over at det er et kjempe ekkelt og stort bilde men sånn blir det med blits så nærme med mobilen :)...

http://tinypic.com/r/2zr4b48/8

Skrevet

Ja, jeg bruker et settingpudder fra Inglot i hele ansiktet fordi jeg blir fort litt oljete. Kan det være en ide å prøve å ikke legge pudder over der?

Bruker du mye pudder i såfall? Ser bildet ditt nå, sånn ser det ut når jeg har glemt å "børste av" pudderet på kosten før jeg påfører det i ansiktet. Kakete og uflatterende.

Prøv eventuelt med en primer, en annen fuktighetskrem (jeg er veldig glad i seaweed kremene fra the body shop)

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du mye pudder i såfall? Ser bildet ditt nå, sånn ser det ut når jeg har glemt å "børste av" pudderet på kosten før jeg påfører det i ansiktet. Kakete og uflatterende.

Prøv eventuelt med en primer, en annen fuktighetskrem (jeg er veldig glad i seaweed kremene fra the body shop)

Tar ganske lite, men skal prøve å børste det av mer :).

Gjest baremeg89
Skrevet

Det samme skjer med meg og jeg bruker primer!

Har merket at jeg svetter på nesen når jeg sminke meg??

Må bruke en del blotting paper før, underveis og etter.

Utrolig irriterende! Arg

AnonymBruker
Skrevet

Det samme skjer med meg og jeg bruker primer!

Har merket at jeg svetter på nesen når jeg sminke meg??

Må bruke en del blotting paper før, underveis og etter.

Utrolig irriterende! Arg

Ja jeg bruker også primer, selv når jeg ikke har på pudder blir det sånn :(!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...