AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Hei, Jeg skal ut å reise i litt over tre uker og ønsker å kunne ha med hudpleie (sminkefjerner, ansiktsvask og fuktighetskrem) som ikke tar så stor plass. Jeg har sjekket ut og både Dermalogica og MD formulation har reise-kit som ikke tar for stor plass. Er det noen av dere som har erfaringer med disse? Kan jeg forvente at reisestørrelsen holder til 3 ukers bruk? Er det noen andre reise-kit dere anbefaler? Anonymous poster hash: 30203...f8f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Med mindre du hat brukt noen av de produktene fra før,ville jeg mye heller ha kjøpt tomme beholdere på apoteket/vita/Cubus og fylt på de produktene du pleier å bruke i de. Anonymous poster hash: 695cf...8f6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Hvis du ikke har brukt MD sine produkter før, vil jeg absolutt ikke anbefale deg å prøve dem ut når du skal på ferie. For det første har man ofte en "renselses-periode" på noen uker når man begynner med MD produker, samt at de ikke skal brukes i solen. Hva med Emergin C sitt travel-kit/prøve-kit? Eller noen andre serier for den saks skyld. Eller skaff deg små beholdere til den hudpleien du bruker per nå, slik at du ikke bruker "nye" produkter du ikke har prøvd før på ferie. De fleste travel-kit varer alt fra 1-3 uker av de jeg har prøvd. Men det kommer helt an på str som er i kit`et. Noen kit har gode str, mens andre igjen har ganske små str. Anonymous poster hash: c3614...763 1
Underhuden Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Jeg synes disse er geniale: http://www.decleor.co.uk/whats-new/just-arrived/try-me-love-me-kits. Ellers, godt tips over her med å kjøpe tomme beholdere og fylle oppi, slik at du ikke påkoster deg helt nye produkter kun for reisen. Lucky Duck har noen fine beholdere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå