Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Hva syns dere om dette konseptet da? Det er den realityserien jeg liker. Mye mer spennende å følge med på siden det er litt fysisk krevende. Mon tro hva slags folk som er årets deltagere.. Håper det er noen realle tøffinger, og ikke så mange fiskepuddinger. Noen som skal se på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble skikkelig 71 grader nord fan etter at en jeg kjenner var med på det..og jaggu vant han også :)

Når begynner det igjen? Skal nok se på

Skrevet

Jeg liker programmet. Den eneste realityserien jeg følger med på, den eneste hvor deltagerne faktisk må jobbe for premien og den eneste hvor det alltid (etter min mening da) er en verdig vinner.

Skrevet

Er helt enig med Arkana. Litt fint at man må yte noe praktisk og nyttig og ikke bare sitte i et bur og glo...

W

Skrevet

Likte også 71 grader nord - men liker enda bedre konkurranse type Muldvarpen - hvor de andre ikke stemmer deg ut - men det er din egen innsats og dine egne observasjoner etc som gjør om du vinner eller ikke.

Skrevet

Synes 71'nord er den beste realityserien. Blir ikke lei selv om den har gått en del sesonger + at det som regel er i hvert fall noen med som ikke er "brødhuer"..... :wink:

Skrevet

Definitivt det beste reality-konseptet..

Også er det HEL-NORSK i tillegg :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...