Gå til innhold

Stor åpning under kjellertrapp


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lisa-Beth ikke innlogget

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med en stygg åpning under en trapp som går ned til en kjellerstue?

Nå bruker jeg plassen til bod, og trenger vel fortsatt den bodplassen, men det ser så stygt ut! :(

Har sydd et forheng som delvis dekker åpningen, men er ikke fornøyd. Synes det er vanskelig å sy et pent forheng og, siden det er så skrått der. Kunne ønske jeg kunne fått til en løsning som ikke innebar å tette med dør, er ikke så voldsomt nevenyttig. :sjarmor:

Trappeåpningen er delvis dekket med vegg da, men det er en åpning på ca 1 meter som irriterer meg.

Hjelp!!! :roll:

Lisa-Beth

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde satt opp et speil, men jeg veit jo ikke helt åssen det ser ut der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa-Beth ikke innlogget

Kan love deg det at det er ingenting der som er så lekkert at det fortjener å bli sett i stereo... :o

Men takk for tipset, et speil er kanskje ikke så dumt etter at rommet er totalrenovert... :)

Lisa-Beth

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forstår ikke helt hvordan det ser ut da, men bor du i et lite hus (slik som vi) trenger du nok all den lagerplass du kan få!

Vi har det slik selv nemli, men vi har laget en liten gjestedo der trappen var, og skjult den nederste delen av trappen (som er bod), med en persienne i stedenfor en dør som tar opp for mye plass!!

Men kanskje du kan bygge gode hyller i denne åpningen og lagre ting i fine esker (slik som de har på ikea o.l.)?

Du kan også snakke med et firma som selger persienner og markiser, de har så utrolig mange gode alternativ til å skjule slike skråe åpninger!

Du kan faktisk få persienner, lamellgardiner (i alle verdens farger og kvaliteter) til skrå åpninger og det er ganske fint og praktisk synest jeg!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hva med å sette opp speildører der slik at du kan lagre ting innafor. Da er det jo ingen som ser hva som er bak??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...