Gå til innhold

Litt press på å ha attraktiv kjæreste.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og egentlig ikke så attraktiv, får lite respons fra kvinner og det forstår jeg jo. Samtidig har jeg noen attraktive venner og siden jeg uansett ikke klarer å bli like attraktiv som dem så føler jeg litt press på å ha en attraktiv kjæreste. Altså ikke bare en jente jeg synes er attraktiv, men en de andre tenker på som attraktiv.

Flere som har det sånn? Er egentlig sånn på ganske mange områder, jeg ønsker at andre skal synes jeg gjør det bra.

Anonymous poster hash: 754e8...95e
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig som mann å bli vurdert av andre basert på hvor attraktiv kjæresten er. Du er definitivt ikke alene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne er det siste jeg ville brydd meg om om vennene mine syntes mannen min var attraktiv eller ei. Jeg er såpass kresen så sålenge jeg finner en JEG syntes er attraktiv så er det det eneste som betyr noe.

Hvis vi ser på tidenes kjekkes mann, rapperen T.I , og dama hans, så virker det virkelig ikke som at han bryr seg om at andre skal syntes dama hans er attraktiv. Dette høres ut som et ungdomsskoleproblem, ikke noe som faktisk foregår ute i "the real life" at menn legger vekt på om kompisene syns dama er pen eller ei om han først har møtt en han tiltrekkes av selv og vil være med.

Anonymous poster hash: 18db9...1df
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Joa, littegranne så. Men hvis kjemien og sexen er bra, så driter du fort i det også.

Anonymous poster hash: 7020c...db7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, ja føler et slikt press og. Men finner jeg noen jeg virkelig liker, så driter jeg i hva andre synes (bryr meg mye om personlighet)

Anonymous poster hash: 28218...2d5
Skrevet

Jeg er mann og egentlig ikke så attraktiv, får lite respons fra kvinner og det forstår jeg jo. Samtidig har jeg noen attraktive venner og siden jeg uansett ikke klarer å bli like attraktiv som dem så føler jeg litt press på å ha en attraktiv kjæreste. Altså ikke bare en jente jeg synes er attraktiv, men en de andre tenker på som attraktiv.

Flere som har det sånn? Er egentlig sånn på ganske mange områder, jeg ønsker at andre skal synes jeg gjør det bra.

Anonymous poster hash: 754e8...95e

Men hvis du er så uattraktiv så betyr det jo at du enten blir alene, jakter på damer du ikke har sjanse på, eller finner dame på eget nivå.

Skrevet

Det er jo derfor menn er "ufrivillig"single. Dere vil bare ha de peneste damene å vise frem så alle andre damer eksisterer ikke for dere:)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo derfor menn er "ufrivillig"single. Dere vil bare ha de peneste damene å vise frem så alle andre damer eksisterer ikke for dere:)

Det stemmer. Dette er de evige singles evige problem, på begge sider av kjønnskrigen :)

Anonymous poster hash: 7020c...db7

• Liker 1
Skrevet

Det stemmer. Dette er de evige singles evige problem, på begge sider av kjønnskrigen :)Anonymous poster hash: 7020c...db7

Ikke for min del.liker de mest stille guttene altså de som ikke alltid er de kuleste. Men det går jo ikke ann å prate med dem. De bare ser ned og sier "ja" "hmmm" osv...hadde jeg vært veldig pen så hadde de vel åpnet seg helt kan jeg tenke meg:)

Skrevet

Trofeer funker bestandig, overfor andre menn, og andre kvinner. Verden er litt rar sånn.

• Liker 1
Skrevet

Som kvinne er det siste jeg ville brydd meg om om vennene mine syntes mannen min var attraktiv eller ei. Jeg er såpass kresen så sålenge jeg finner en JEG syntes er attraktiv så er det det eneste som betyr noe.

Hvis vi ser på tidenes kjekkes mann, rapperen T.I , og dama hans, så virker det virkelig ikke som at han bryr seg om at andre skal syntes dama hans er attraktiv. Dette høres ut som et ungdomsskoleproblem, ikke noe som faktisk foregår ute i "the real life" at menn legger vekt på om kompisene syns dama er pen eller ei om han først har møtt en han tiltrekkes av selv og vil være med.

Anonymous poster hash: 18db9...1df

Hvis man mer generelt ser hvor på utseendeskalaen suksessrike kjendiser innen f.eks internasjonal fotball og populærmusikk vil ha partnere fra, så er det ikke det brede lag av den kvinnelige befolkningen akkurat;-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du vokser det av deg :) Og heller begynner å fokusere på deg selv. Konsentrer deg om å være en god og snill person, utvikle deg selv, utfordre, gjør noe nytt, ha et godt liv. Det er ikke bare skuldre, kjeveparti og hår som er tiltrekkende. Personlighet og holdning er så mye mye mer verdt

Anonymous poster hash: 34deb...112
  • Liker 3
Skrevet

Håper du etter hvert blir trygg nok på deg selv, til at du slipper å være så avhengig av andre for å føle deg bra. Selv er jeg helt omvendt av deg. Jeg tror det at jeg er litt usikker på meg selv, gjør at jeg synes det er skummelt med veldig kjekke menn. Så jeg vil helst ha en som er mindre attraktiv enn meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper du etter hvert blir trygg nok på deg selv, til at du slipper å være så avhengig av andre for å føle deg bra. Selv er jeg helt omvendt av deg. Jeg tror det at jeg er litt usikker på meg selv, gjør at jeg synes det er skummelt med veldig kjekke menn. Så jeg vil helst ha en som er mindre attraktiv enn meg.

Jeg skjønner hva du mener. Jeg er sammen med bokstavelig talt den vakreste mannen jeg noen gang har møtt ansikt til ansikt nå (og det er ikke forelskelsen som snakker), og det skremmer faktisk vannet av meg.

Anonymous poster hash: 52eb0...946

Skrevet

Jeg er mann og egentlig ikke så attraktiv, får lite respons fra kvinner og det forstår jeg jo. Samtidig har jeg noen attraktive venner og siden jeg uansett ikke klarer å bli like attraktiv som dem så føler jeg litt press på å ha en attraktiv kjæreste. Altså ikke bare en jente jeg synes er attraktiv, men en de andre tenker på som attraktiv. Flere som har det sånn? Er egentlig sånn på ganske mange områder, jeg ønsker at andre skal synes jeg gjør det bra. Anonymous poster hash: 754e8...95e

Hva andre mener om deg er ikke viktig, det viktigste er hva du syns om deg selv og hva du syns om dama di når du blir glad i henne så klart :-)

Skrevet

Jeg tror aldri det er lurt å se "utover" når man skal ha et forhold. Det eneste som teller er hvordan relasjonen er dere to imellom.

• Liker 1
Skrevet

Holdt på med en ekstremt kjekk fyr mesteparten av fjoråret, og jeg syntes det var helt forferdelig :fnise: All oppmerksomheten han fikk fra andre jenter og at han i tillegg jobbet som modell gjorde at jeg følte meg helt forferdelig. Jeg har alltid vært fornøyd med mitt eget utseende, men med han følte jeg at jeg aldri kunne bli bra nok og jeg klarte ikke å slappe av.
Nå er jeg sammen med en fyr jeg ikke syntes så bra ut i det hele tatt før jeg ble forelsket. Blir fascinert over hvordan utseendet til en person forandrer seg når man blir forelsket, for nå synes jeg at typen er tidenes kjekkeste fyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...