Gå til innhold

Cowboyhatt til bunad

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en mann som har mistet bunadshatten min og jeg har måne og det er så flaut. Og lue går jo ikke. Lurer derfor på om det går greit med cowboyhatt til?

Anonymous poster hash: 0e5d2...bb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og fjærboa, nettingstrømper, grilldressjakke, borat-truse og kapteinhatt er også veldig smud til bunad.

Anonymous poster hash: d77c0...3dc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingen seriøse som kan svare????

AnonymBruker
Skrevet

Ingen seriøse som kan svare????Anonymous poster hash: 0e5d2...bb3

Nei! Det blir for dumt å svare på sånt!!!

Anonymous poster hash: 47941...eb1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Faen så ekle dere er! Gidder ikke hjelpe en mann som stiller et seriøst spørsmål. Hva med Vålerengacaps da, kan jeg bruke det? Eller knyte vålerengaskjerfet rundt hue? Jeg bor i Oslo.

AnonymBruker
Skrevet

Men går du alltid med lue ellers da?

Men, nei, hverken caps eller cowboyhatt er særlig stilig til bunad. Det er ikke noen du kan låne hatt av, da?

Anonymous poster hash: efde2...47b
  • Liker 1
Skrevet

Måne er ikke noe du trenger å skjule....

Husk at veldig mange synes også det er sexy.....

• Liker 1
Skrevet

CC Cowboys skrev en gang i tiden en låt om en mann ved samme navn som betegnelsen på både cowboyhatt, vålerengastæsj, osv er.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, bruker bare lue når det er kaldt. Men på 17.mai ser ekstra mange meg og når de ser at hatten mangler ser de månen og. Kjenner ingen andre mrd mannebunad dessverre.

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Kan du legge ut et bilde av både cowboyhatten og bunaden, så kan vi se om de matcher.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, bruker bare lue når det er kaldt. Men på 17.mai ser ekstra mange meg og når de ser at hatten mangler ser de månen og. Kjenner ingen andre mrd mannebunad dessverre.

Hvis det er sånn at folk ser ekstra på deg, er det fordi de ser på bunaden, ikke månen.

Faktum er at mange kvinner syns menn i bunad er sexy, måne eller ei :)

Anonymous poster hash: efde2...47b

AnonymBruker
Skrevet

CC Cowboys skrev en gang i tiden en åt om en mann ved samme navn som betegnelsen på både cowboyhatt, vålerengastæsj, osv er. r

"Å Herre Gud, forskjellen æ'kke stor mellom konger og narrer" :rolleyes:

Anonymous poster hash: aada2...0bb

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

"Å Herre Gud, forskjellen æ'kke stor mellom konger og narrer" :rolleyes:Anonymous poster hash: aada2...0bb

Haha, cowboyhatt til bunad faktisk. :P Men si meg, synger de ikke "å herregud forskjellen ække stor mellom kongen og Harry?" Det jeg har hørt og sunget hele tiden ihvertfall. :)

AnonymBruker
Skrevet

Haha, cowboyhatt til bunad faktisk. :P Men si meg, synger de ikke "å herregud forskjellen ække stor mellom kongen og Harry?" Det jeg har hørt og sunget hele tiden ihvertfall. :)

Nope.

Anonymous poster hash: 7d455...bf0

AnonymBruker
Skrevet

Du kan leie.

Anonymous poster hash: b776e...7a1
Skrevet

Nope.

Anonymous poster hash: 7d455...bf0

Nei, det gjør de ikke, men siden det sikkert er mange her som trenger en oppfriskning så slenger jeg like godt på litt CC Cowboys til folket her :)

:danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...