Gå til innhold

Noen som har lyst til å hjelpe meg handle klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo er det noen snille damer (og eventuelt menn) som har lyst til å hjelpe meg finne 2-3 sommerantrekk ? :) I vinter fikk jeg mye god hjelp her til å plukke ut vinterklær men nå er det jo snart sommer så jeg håper at jeg nok en gang kan får litt bistand :)

Stilen jeg har lyst til å kjøre i sommer er casual og kjedlig - jeg vil være en grå mus som ikke skiller meg ut eller tiltrekker oppmerksomhet/blikk.

Setter også pris på om klæra har maskulint preg. Når det kommer til bukser liker jeg bukser med litt volum og romslighet som ikke snurper seg rundt bena, slim fit pants passer ikke meg.

Her er noen bilder av stilen jeg ser for meg i hodet mitt :

9qux4y.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dexter :rodmer:

Du kan jo gå i hvilken som helst butikk og få betjeningen til å hjelpe deg om ingen her vil/kan :) det er jo derfor de er der!

Endret av Colorama
  • Liker 2
Skrevet

Hvis du vil ha et maskulint preg så dropp helhvite antrekk og rosa/korallfargede skjorte :-)

AnonymBruker
Skrevet

Har du ingen venner ?

Anonymous poster hash: 0c1dc...0c5

Skrevet

Har du ingen venner ?

Anonymous poster hash: 0c1dc...0c5

Nope

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil ha et maskulint preg så dropp helhvite antrekk og rosa/korallfargede skjorte :-)

For 100 år siden var rosa fargen for maskulinitet og gutter ;) Neida men fra spøk til alvor, det blir nok neppe rosa på meg hehe. Bildene var bare illustrasjon av stilen jeg så for meg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du wub wub?

Anonymous poster hash: 3c7fc...684
Skrevet

Hvor gammel er du wub wub?

Rundt 30

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 30

Da er ihvertfall stilen på denne tråden stor framgang fra de klokkestilene og skostilene du posta i går. Tommel opp!

Og ja, bare spør de i butikken , de er der for å hjelpe deg. Du kan også spørre noen jevnaldrene tilfeldige handlere som er i butikken om de har tid til å si "den eller den" av to skjorter, de fleste syns det er helt ålreit å bli spurt om og er behjelpelige og ærlige :)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan mener du vi skal hjelpe deg egentlig? Vil du at noen fysisk skal være med deg på shopping? Om ikke, så vet du jo hvilken stil du liker, så da er det jo bare å ta seg en tur i butikker eller sjekke på nett.

Skrevet

offspring-pretty_fly.jpg

Så kan du bruke fila skoene og sportsklokka de!

• Liker 1
Skrevet

Da er ihvertfall stilen på denne tråden stor framgang fra de klokkestilene og skostilene du posta i går. Tommel opp!

Og ja, bare spør de i butikken , de er der for å hjelpe deg. Du kan også spørre noen jevnaldrene tilfeldige handlere som er i butikken om de har tid til å si "den eller den" av to skjorter, de fleste syns det er helt ålreit å bli spurt om og er behjelpelige og ærlige :)

klokka og skoa i andre tråden var ment for å bare brukes på treningsstudio :) antrekket i tråden her er mer for mer hverdagsbruk og reise tøy :)

liker best å handle på nettet egentlig, større utvalg og finere priser - som regel :fnise:

Skrevet

Tror du hadde dratt damer med storm.. De hadde sagt 'shiiit du er pretty fly for a white guy.'

eller eventuelt menn om jeg hadde gått for stilen i linken der :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...