Gå til innhold

Føler det er noe feil med meg - fryktelig betatt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Mann på 23 år her.

Ble et litt langt innlegg dette, men jeg håper og tror dere vil finne det interessant og komme med innspill.

De siste par månedene har jeg snakket sykt mye med en jente (23 år) jeg matchet med på Tinder, både på Facebook, snapchat og i telefon.

Praten flyter veldig bra, mye humor og mye flørting.

Vi har sånn halvveis avtalt å møtes i sommer, når vi begge er ferdige med eksamensperiodene våre.

Det er bare et par "problemer" midt oppe i det hele:

1. Når jeg først har henne "på tråden" er det alltid meget god stemning, men det er som regel jeg som må ta initiativ til å starte samtalene. Dette gjør meg dessverre litt usikker på hva hun tenker. Dette har faktisk bidratt litt til å gi meg følelsen av "himmel og helvete" på en og samme tid. Kanskje hun kvier seg litt for å starte samtaler, fordi hun er litt usikker på hva jeg tenker? Ikke at jeg har gitt uttrykk for noe annet enn at jeg liker henne veldig godt, men man vet da aldri med dere jenter (hehe).

2. Jeg tror faktisk jeg har klart å bli veldig betatt av en jente jeg ikke har møtt enda en gang! Dette får meg til å føle meg som en skikkelig idiot! Nei, huff - jeg har vel på et eller annet vis klart å forelske meg litt. Jeg får vel bare erkjenne og innrømme det. Det gjør faktisk litt vondt alt dette. Jeg burde vel skjerpe meg! Hvordan går det an å bli så betatt av en jente jeg ikke har møtt en gang? Huff, føler meg så tragisk.

Av og til føler jeg hun føler det samme, men det er vanskelig å si.

Jeg burde vel kanskje delvis innrømme for henne at jeg har klart å bli litt betatt. En smule pinlig, men slik er livet. Håper ikke det skremmer henne vekk, men at det heller bidrar til at hun føler seg tryggere på hva jeg tenker.

Setter pris på deres tanker rundt dette, for en tankefull kar. Alle innspill er hjertelig velkommen!

Anonymous poster hash: ee61c...fce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg må for øvrig si det var litt deilig å få alle disse tankene ned "svart på hvitt". Jeg har ingen andre å dele det med enn dere og meg selv. Vil helst ikke plage kompiser med min håpløse forelskelse.

Håper på litt søvn i natt, men innser at det kan bli utfordrende, tatt mine tanker i betraktning.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg burde vel kanskje delvis innrømme for henne at jeg har klart å bli litt betatt. En smule pinlig, men slik er livet. Håper ikke det skremmer henne vekk, men at det heller bidrar til at hun føler seg tryggere på hva jeg tenker.

Setter pris på deres tanker rundt dette, for en tankefull kar. Alle innspill er hjertelig velkommen!

NEI! Det vil skremme henne. Tryggere på hva du tenker? Det funker bare om hun allerede er hodestups forelsket i deg, og det er hun neppe nå all den tid.. dere ikke har møttes ennå! Hva du føler er en ting, men å fortelle det på dette stadiet.. Da ødelegger du alt.

Anonymous poster hash: ef48a...611

• Liker 2
Skrevet

Hmm, hadde venta med den praten til etter dere har møttes noen ganger. Om du merker det er noe kjemi der så er det bare å synge ut å ta det som det kommer :)

Skrevet

Jeg vil anbefale å snakke ut med henne. Kommunikasjon er som regel positivt det, når det ikke er destruktivt eller bare en dårlig kommunikasjon. Og trå varsomt og forsiktig slik at du ikke dropper store bomber på en gang. Da vil det kanskje få et noe negativt utfall og du vil sikkert ikke like reaksjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale å snakke ut med henne. Kommunikasjon er som regel positivt det, når det ikke er destruktivt eller bare en dårlig kommunikasjon. Og trå varsomt og forsiktig slik at du ikke dropper store bomber på en gang. Da vil det kanskje få et noe negativt utfall og du vil sikkert ikke like reaksjonen.

Du anbefaler å snakke ut, men ikke droppe noen 'bombe'? Ts har akkurat foreslått å nettopp 'droppe en bombe'. Hva vil du at han skal snakke ut om?

Anonymous poster hash: ef48a...611

Skrevet

Du anbefaler å snakke ut, men ikke droppe noen 'bombe'? Ts har akkurat foreslått å nettopp 'droppe en bombe'. Hva vil du at han skal snakke ut om?Anonymous poster hash: ef48a...611

Les hva jeg skriver da, før du insisterer på å svare meg. Jeg mente å ikke droppe STORE bomber, men i stedet være forsiktig og droppe noen små bomber som kan tilsi det samme. Det som betyr mest er ofte hvordan noe blir sagt, det er ikke hva det er som blir sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...