BeautyBox Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 (endret) Om båndtvang burde vært til for hunder og/eller katter hele eller deler av året, og av hvilke grunner, er én ting, men det er ikke poenget i denne tråden her. Jeg vil gjerne bare informere dere om hvorfor Mattilsynet har innført båndtvang. Ønsker med andre ord bare å informere, ikke diskutere hva jeg mener om saken. Det virker bare som at mange er uinformerte når dere diskuterer båndtvang, hva saken gjelder angående grunnen til innført båndtvang. Båndtvangen er nemlig ikke til for å beskytte mennesker. Les her. Båndtvangen er innført mellom 1. april og 20. august, hvert år, for å beskytte dyreliv som er sårbart i denne perioden. Vil dere diskutere om det burde vært båndtvang hele året eller ei og for andre dyr enn hund, og av flere grunner, må dere gjerne gjøre det, men ikke kritiser meg for å informere. Da bør dere heller ta det opp med de som har myndighet til å endre på saken. Endret 14. mai 2015 av BeautyBox 3
Tvist Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Det er vel ikke noe nytt? Men greit å minne om det, ja. Har sett mange svaner som har blitt angrepet av hund.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Hvordan få kvinner på din side. Leksjon 1: Les her. Båndtvangen er innført mellom 1. april og 20. august, hvert år, for å beskytte dyreliv som er sårbart i denne perioden. Hallo, folkens! Den er til for å beskytte dyra, og ikke mennesker. Det betyr at det er en bra ting. beskytte dyr = bra beskytte mennesker = dårlig Anonymous poster hash: 9793f...78c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Men jeg elsker dere for det altså, bare så det er sagt Anonymous poster hash: 9793f...78c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Hvordan få kvinner på din side. Leksjon 1: Hallo, folkens! Den er til for å beskytte dyra, og ikke mennesker. Det betyr at det er en bra ting. beskytte dyr = bra beskytte mennesker = dårlig Anonymous poster hash: 9793f...78c Og på hvilken måte neglisjerer båndtvang eller annen lovgivning mennesker i denne sammenheng?Anonymous poster hash: 8c6e2...455 1
Gjest Eiss Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Info er kjekt å ha! Men noen er bare interesserte i å krangle - samma hva de krangler om vel, bare de får lirt av seg litt dritt
BeautyBox Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2015 Det er vel ikke noe nytt? Men greit å minne om det, ja. Har sett mange svaner som har blitt angrepet av hund. Saken var vel ikke om dette er noe nytt, men at folk virker uinformerte, og at jeg derfor informerer. 1
BeautyBox Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2015 Hvordan få kvinner på din side. Leksjon 1: Hallo, folkens! Den er til for å beskytte dyra, og ikke mennesker. Det betyr at det er en bra ting. beskytte dyr = bra beskytte mennesker = dårlig Anonymous poster hash: 9793f...78c Tror du er på villspor hva trådens hensikt var her.
Howl Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Takk. Irriterer meg grønn over de som skriver, "Det er båndtvang fordi mange er redd løse hunder!", og lignende. 4
BeautyBox Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2015 Info er kjekt å ha! Men noen er bare interesserte i å krangle - samma hva de krangler om vel, bare de får lirt av seg litt dritt Ja, kan virke som det noen ganger. Men som regel handler jo disse "argumentasjonene" deres om uvitenhet.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #11 Skrevet 22. mai 2015 Hvordan få kvinner på din side. Leksjon 1: Hallo, folkens! Den er til for å beskytte dyra, og ikke mennesker. Det betyr at det er en bra ting. beskytte dyr = bra beskytte mennesker = dårlig Anonymous poster hash: 9793f...78c Alle aggressive hunder skal være i bånd hele året, uansett. Så det er ikke noe å diskutere. Anonymous poster hash: fd98b...887
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #12 Skrevet 23. mai 2015 Det er vel ikke noe nytt? Men greit å minne om det, ja. Har sett mange svaner som har blitt angrepet av hund. Å herregud Så fælt! skulle tro at svanene kunne fly vekk? :/Anonymous poster hash: b4d1e...215
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #13 Skrevet 24. mai 2015 Å til informasjon så har noen kommuner vedtatt båndtvang hele året på visse områder. Så om noen sier det er båndtvang hele året kan det være fordi det står skilter hvor de bor.Anonymous poster hash: a0fb7...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå