Henschi Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Det er nå fire dager til jeg skal EL (3 dager til siden det over midnatt) Tok en EL-test ca for en time siden, og den er helt blank! Ventet i 10 minutter og man ser såvidt antydning til en skyggestrek ved siden av kontrollstreken. Synes dette er veldig merkelig?? For etter som jeg har forstått skal man teste seg 1-2 dager før selve EL, for det er da den viser riktig resultat. Er jo rart at den ikke viser litt sterkere strek? Har aldri sett enn så negativ test noen gang! Noen som vet??
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Dette er helt normalt og sånn det skal være. Jeg får ikke positiv test før ca 24 timer før EL. Alle tester før det er negative. Bruksanvisningen sier du skal teste noen dager i forkant slik at du greier å fange opp LH-toppen. Det er forresten ikke sikkert du skal ha EL om 4 dager. Umulig å vite, derfor tester vi Anonymous poster hash: 4e7f4...2cd
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Men hvis den er positiv før EL hvordan vet man eksakt når man har EL?Anonymous poster hash: 651fe...2d3
Gjest Wei Wei Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Men hvis den er positiv før EL hvordan vet man eksakt når man har EL?Anonymous poster hash: 651fe...2d3 Det kan du ikke vite. I tillegg er en positiv el-test ingen garanti for at du hadde el i det hele tatt. Bare at hormonene stiger og kroppen prøver å slippe ut et egg. Ikke at kroppen lykkes med dette.
Gjest Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Men hvis den er positiv før EL hvordan vet man eksakt når man har EL?Anonymous poster hash: 651fe...2d3 Ved å ta blodprøver, eller ta temperaturen hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå