Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg tak i blekemiddel som er trygt å bruke på øyenvippene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager min uvitenhet, men hvorfor i alle dager vil du bleke øyevippene?

• Liker 3
Skrevet

Beklager min uvitenhet, men hvorfor i alle dager vil du bleke øyevippene?

Jeg har lyst på hvite/usynlige vipper. Jeg syns det er pent.

Skrevet

Dytt

Skrevet

Kan du ikke dra de ut med pinsett? Blir ikke mer usynlig enn det :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du kan gå til hudpleier å få det gjort? Godt mulig at dei veit kor du kan få tak i det óg

Skrevet

Kan du ikke dra de ut med pinsett? Blir ikke mer usynlig enn det :fnise:

Det verste er at det er noe jeg kunne ha funnet på å gjøre, siden jeg sliter med at jeg river ut hår. Men det hadde jo kanskje vært kjekt å kunne se normal ut av og til, med et lag mascara.

Skrevet

Det verste er at det er noe jeg kunne ha funnet på å gjøre, siden jeg sliter med at jeg river ut hår. Men det hadde jo kanskje vært kjekt å kunne se normal ut av og til, med et lag mascara.

Ja, det er sant.

Jeg har ingen tips bortsett fra å kanskje bruke litt sitron på de før du går ut i sola. Vet ikke om det sliter mye da. Men det er nok bedre enn å farge de med blekemiddel :)

Skrevet

Ja, det er sant.

Jeg har ingen tips bortsett fra å kanskje bruke litt sitron på de før du går ut i sola. Vet ikke om det sliter mye da. Men det er nok bedre enn å farge de med blekemiddel :)

Sant, øynene er jo veldig sarte. Men fins det ikke noe blekemiddel til ansiktet? Sånn som en del bruker til ansiktshår. Det kunne jeg kanskje ha brukt til bryna i det minste, men jeg vet ikke om det er så lurt til vipper.

Skrevet (endret)

Sant, øynene er jo veldig sarte. Men fins det ikke noe blekemiddel til ansiktet? Sånn som en del bruker til ansiktshår. Det kunne jeg kanskje ha brukt til bryna i det minste, men jeg vet ikke om det er så lurt til vipper.

Jeg vet at de har masse sånne type 'ansiktsbleking' i Korea, der er det 'blekemiddel' i mange av ansiktsproduktene deres. Det er jo de vil i Korea, å være veldig lys i huden, så kanskje du kan sjekke det ut? Men tviler på at det vil funke på hårene. :/

Har du prøvd å ta litt foundation på eller pudder? Det gjemmer de jo ihvertfall mer enn ikke :)

Endret av Yzma
Skrevet

Jeg vet at de har masse sånne type 'ansiktsbleking' i Korea, der er det 'blekemiddel' i mange av ansiktsproduktene deres. Det er jo de vil i Korea, å være veldig lys i huden, så kanskje du kan sjekke det ut? Men tviler på at det vil funke på hårene. :/

Har du prøvd å ta litt foundation på eller pudder? Det gjemmer de jo ihvertfall mer enn ikke :)

Det er jo sant! Kan jo være de har en del faktiske blekemidler til ansiktshår også. Det må jeg sjekke ut.

Jeg har dekket øyenvippene med hvit eyeliner et par ganger, men vil ikke foundation eller pudder legge seg i hårene og få dem til å se klumpete ut? Pudder på vippene tror jeg kan fungere, men bryna mine er ganske hårete.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du aksepterer en midlertidig løsning kan du kjøpe en slik maskara med to deler, og bare bruke den hvite.

Hvis du bleker vippene må du få gjort det hos noen proffesjonelle som vet hva de gjør, for i verste fall kan du bli blind om du får noe på øynene.

Anonymous poster hash: 21592...fdf
Skrevet

Hvis du aksepterer en midlertidig løsning kan du kjøpe en slik maskara med to deler, og bare bruke den hvite.

Hvis du bleker vippene må du få gjort det hos noen proffesjonelle som vet hva de gjør, for i verste fall kan du bli blind om du får noe på øynene.

Anonymous poster hash: 21592...fdf

Ja, det kunne jo vært en god løsning. Jeg tror kanskje jeg har sett noe sånt, og det så temmelig ut som det jeg ønsker.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med hvit maskara?

Anonymous poster hash: f71f5...3d1

Skrevet (endret)

Det er jo sant! Kan jo være de har en del faktiske blekemidler til ansiktshår også. Det må jeg sjekke ut.

Jeg har dekket øyenvippene med hvit eyeliner et par ganger, men vil ikke foundation eller pudder legge seg i hårene og få dem til å se klumpete ut? Pudder på vippene tror jeg kan fungere, men bryna mine er ganske hårete.

Nei, det tror jeg ikke. Jeg har ett bilde i hodet mitt med hvordan jeg ser ut når jeg hadde pudder eller foundation (husker ikke hvilken) på øyenbrynene, og de så bare veldig lyse ut, ikke klumpete. Men det er jo ikke permanent så du kan jo bare ta det av hvis det blir klumpete :P

På øyenbrynene så må du gre dem for å å unngå klumper. Men tror det skal gå greit!

Det er jo ihvertfall en midlertidig løsning til du finner noe bedre :)

how-to-achieve-bleached-eyebrows-makeup.

orig.jpg

Jeg ville også vurdert sitron fremfor annen bleking, det svir nok litt men sitron er ikke farlig for øynene.

Endret av Yzma
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Jeg har ett bilde i hodet mitt med hvordan jeg ser ut når jeg hadde pudder eller foundation (husker ikke hvilken) på øyenbrynene, og de så bare veldig lyse ut, ikke klumpete. Men det er jo ikke permanent så du kan jo bare ta det av hvis det blir klumpete :P

På øyenbrynene så må du gre dem for å å unngå klumper. Men tror det skal gå greit!

Det er jo ihvertfall en midlertidig løsning til du finner noe bedre :)

how-to-achieve-bleached-eyebrows-makeup.

orig.jpg

Ja, jeg tror jeg prøver. Pudder er kanskje greiest, så de bare ser lysere ut uten å bli nesten borte.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan gjerne bytte med meg!

Jeg har lyse øyevipper og bruker nesten alltid mascara.

Edit - fjernet bilde

Endret av Perelandra
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...